raskaana olevien pukeutuminen

• Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Hei kaikki!! Miten te pukeudutte raskaana ollessa? Laitatteko vaan mikä sattuu mahtumaan päälle vai hankitteko vatsan kasvaessa äitiysvaatteita? Ja miten koette olonne, seksikkääksi vai aivan harmaavarpuseksi? Minulla välillä tulee tuska ja ahdistus kun koen olevani valtavan kokoinen ja vasta puolivälissä raskaus...olen ostanut joitakin äitiyspaitoja ja housuja hm:ltä mutta kauhulla ajattelen että mahdunko mä enää mihinkään nättiin ja kivaan kun olen loppusuoralla. Tykkään laittaa itseäni , olen aina ollut sellainen, vähän meikkiä, tukka hyvin ja kivat vaatteet. Nyt olisi tulossa pikkujoulut ja eihän mulle käy enää mikään kiva juhlavaate. Alkaa ahdistaan.

....
En kokenut ongelmaksi. Ei kannata lihoa liikaa raskauden varjolla, muuten saa käyttää telttoja raskauden jälkeenkin.

Monet" plus-kokoiset" (esim. kappahlin plus kokoisille tarkoitetut) normaalit tunikat ja paidat meni myös eli en pelkästään äitiysvaatteita pitänyt. Ja isot villatakit ja alla äitiyspaita jne.

Mä laitan päälle sen mitä mahtuu ja mikä on mukavan tuntuista päällä. En kestä ollenkaan jos joku kiristää tai puristaa, muutenkin ihan tarpeeks räjähtävä olo. :) Mutta katon tietty sellasta vaatetta päälleni jotka on kivan näköisiäkin, etten missään perunasäkissä kuljeskele tuolla. Äitiysfarkutkin kyllä tuntuu liian ahdistavilta välillä. :/

"äiti kolmelle"
Jos kävisin töissä tai edes jossain yleensäkin niin ehkä panostaisin vaatteisiin enemmän. Nyt kuitenki ku oon hoitovapaalla kotona kuopuksen kanssa niin tulee pistettyä päälle yleensä vaan jotku mahollisimman mukavat ja joustavat vaatteet, ulkonäöstä viis.

Yhteistyössä