Hakutulokset

1. L

Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

bumsu, jos haluat vakuutuksen jo raskausajalle, niin se kannattaa ottaa jo ennen rakenneultraa. Muuten jos rakenneultrassa löytyykin jotain poikkeavaa, niin se vaikuttaa vakuutukseen.
  2. L

haimi, ihanan monta ultraa teillä! :) Mäkin viime raskaudessa kävin kyllä kolmessa ylimääräisessä ultrassa. Istukan paikkaa tarkasteltiin vielä rakenneultran jälkeen uudestaan ja sit käytiin vielä kahdesti painoarviossa perätilan takia. Huomenna varhaisultra, jännää!!
  3. L

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Hennun uutisia odottelen... :whistle:
  4. L

Vauvanvaatteita en oo ostanut. Jos tulee toinen tyttö niin ei tarvita yhtään vaatteita. Jos tulee poika, niin sit jotain vähän. Tuplarattaat sen sijaan pitää hommata, mutta mitään muuta ei sit tarviikaan. :) Mä aion jäädä ainakin joksikin aikaa hoitovapaalle. Ehkä aikaisintaan 1,5-vuotiaana...
  5. L

Mies toivoo tyttöä, poikaa tai samantekevää (kunhan terve)?

Mun mies toivoi tyttöä ja tyttö tuli. Mutta toki sanoi, että täytyyhän se suvunjatkaja vielä sitten saada. :D
  6. L

Rajoituksista, mä en oo värjää tukkaa mutta se ei liity raskauteen. Ajattelen ton niin, että saahan ne kampaajatkin terveitä lapsia vaikka ovat päivät tekemisissä niiden aineiden kanssa. Aurinkorasvaa käytän poskipäissä jos on ihan pakko. Hyttysmyrkyt jätän kaappiin raskausajaksi. Nää on ihan...
  7. L

Voi mksi meninkään varhaisultraan...

Mulla raskausoireet pysyi ihan siihen tyhjennykseen asti. Pahoinvointia, oksentelua. Vatsaa nipisteli ihan kuin aikaisemminkin. Digitestiin tuli "3+"-tulos myöhemmin kuin olisi pitänyt. Se vähän pisti jo epäilemään ennen ultraa. Onneks tulin pian uudestaan raskaaksi ja nyt odotan jo toistakin...
  8. L

Markelat, mulla ainakin puristaa housut pahasti vatsan kohdalta, vaikka viikkoja onkin vähemmän. Turvotustahan se vielä tässä vaiheessa lähinnä on, mutta kyllä varmasti kohtukin venyy nopeammin nyt toisen lapsen kohdalla. Jos keskiviikon ultrassa on hyviä uutisia niin sit alan...
  9. L

Suerte, ei mun tarkoitukseni ainakaan ollut vähätellä kenenkään oloa. Totta hitossa pitää hakea apua jos siltä tuntuu. Mä tarkoitin sellaisia tapauksia, jotka valittaa vain valittamisen ilosta. Ymmärrän myös toisaalta sen, että joskus tilanne saattaa olla lääkärillekin vaikea, koska jotkut...
  10. L

Voi mksi meninkään varhaisultraan...

Mulla näkyi rv7+0 muutamaa päivää liian pieni alkiotäplä eikä sykettä. Lääkärin mielestä saattoi olla vain myöhäinen ovulaatio, mutta tiesin varmasti ettei siitä ole kyse. Viikon päästä oli kontrolli ja tilanne muuttumaton. Sain tyhjennyslääkkeet. Toivottavasti sulla LH käy parempi onni! :)

Yhteistyössä