Hakutulokset

1. L

Ylipainoisten raskauskilot?

Mulla tuli esikoisesta 13kg ja niistä on edelleen vajaa kymmenen jäljellä. Synnytyksestä 4,5 kuukautta. Jossain vaiheessa laski jo vähän enemmän, mutta kotona kun on päivät ja suht helppo lapsi enkä imetä, niin vähän hilautui paino takaisin ylöspäin. Paino meni ekan kerran plussan puolelle...
  2. L

Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

Elisa, tuu hakemaan vaan. :D Mul on parit housut eikä ne mahdu ku on tuosta tyttösestä vielä ne kymmenen raskauskiloa. :ashamed: Huomenna olis labrapäivä. Pitäis samalla viedä virtsanäytteetkin. Mut eiköhän mul sit just nyt oo elämän eka hiivatulehdus! Voikohan se vaikuttaa niihin tuloksiin...
  3. L

Ruuista: Niin tosiaan kyllähän tuorejuustoja voi syödä, jos ne on pastöroituja. Ja kaikki suomalaiset juustot käsittääkseni on. Jos pilkkua alettais viilata, niin eihän sit sais syödä raejuustoa tai rahkaakaan, ku just jostain opin, että nekin on tuorejuustoja. Facebookissa mä en tykkää...
  4. L

Siilinpoika uneton ja Taikax :hug: Suerte, loistavia uutisia! :heart: Tänään oli neuvolalääkäri. Tarkoitus oli tarkistaa viikot, niin pääsee sit nt-ultraa varaamaan. No eihän sillä ultralla ja ultraustaidoilla mitään voinut mittailla. Mutta nähtiin, että pikkuinen tyyppi siellä masussa...
  5. L

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Onnea tytöstä Juliane! :heart: Millimolli, mulla kuului dopplerilla äänet ekan kerran rv 10+6. Tai silloin ainakin löysin ne ekan kerran. Ne löytyi tositosi alhaalta ja sivusta. Ja ihan perus lotionia mä käytin, en ultrageeliä. Mulla on AngelSounds-doppleri.
  6. L

Me osallistutaan sikiöseulontoihin. Halutaan tietää, onko pieni terve. Jos seula hälyttää, niin sitten lisätutkimuksiin. Etukäteen ajateltiin jo esikoisen kohdalla, että jos tutkimuksissa tulee huonoja uutisia (siis esim. kromosomitutkimuksessa), niin sitten keskeytetään raskaus. Ja edelleen...
  7. L

Voimia ja haleja surun kohdanneille! :hug: Mä oon kaupassa töissä. Mutta nyt oon luonnollisestikin vanhempainvapaalla. Mä olen myös opiskelija, gradua vaille maisteri. Ei vain oo aavistustakaan milloin saan tarpeeksi motivaatiota ja aikaa saattaa opinnot päätökseen. AnnCa pohti...
  8. L

M1n1 saanko laittaa sun syyksi? Oli meinaan pakko alkaa paistaa lettuja kun ne mainitsit. :laugh: Nams! Pyörähdettiin tänään ostoksilla ja tarkoitus oli ostaa äitiyshousut. Ja pah! H&M:ltä oon aikaisemmin ostanut äitiysfarkkuja, mutta nyt ei ollut yksiäkään tavallisia pitkiä housuja. Pelkkiä...
  9. L

kaasu, mä en päässyt enää siihen fb-ryhmään kun eivät huolineet siihen ketään enää loppuvaiheessa kun ryhmä oli jo niin muovautunut.
  10. L

Tervetuloa eksynyt_enkeli! Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin. :heart: Nt-ultra aloitettiin mulla viimeksi alakautta, mutta lopulta katsottiin myös vatsan päältä, kun ipana oli jääräpäisesti koko ajan niin päin, että turvotusta oli vaikea mitata alakautta. Puhelimessa sanoivat...
  11. L

^Kiitos tiedosta. :)
  12. L

Minimee, jos noi sun ajat on neuvolaan, niin ei sit välttis oo nt-ultra. Voi olla neuvolalääkärikin. Meillä ainakin ultrat tehdään synnytyssairaalassa, ei neuvolassa. Mut voihan käytännöissä olla eroja. Viikot sulla kuitenkin olis jo hyvät nt-ultraan. Mä jouduin siirtämään ekan neuvolan ens...
  13. L

AnnCa, miten sulla voi olla jo 10+0 kun sulla on la viikko ennen mua ja mulla on nyt 8+0. Vai oonks mä laskenu jotain väärin?
  14. L

Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

Pesco ihan mahtavaa! Sulla on kyllä sitkeä ipana siellä masussa. :) xxxo, kyllähän vastasynnyttäneen kroppa yleensä toimii itse ehkäisynä, mut varsinkin jos ei täysimetä, niin voi tulla piankin raskaaksi. Kyllä me pompattiin sänkyyn kaksi viikkoa esikoisen syntymän jälkeen. :D Tokasta...
  15. L

Elisa, siitä puuttuu yksi hakasulku. Kun laitat sen niin toimii.
  16. L

Niina, toi inkiväärirajoite koskee inkiväärivalmisteita ei tuoretta inkivääriä. Ja tosiaan inkiväärivalmisteilla saattaa olla jonkinlainen yhteys keskenmenoihin. Aikaisemmin sitä suositeltiin pahoinvointiin, mutta kun ei oo tutkittu tarpeeksi, niin eivät suosittele.
  17. L

Aivan ensiksi suuret pahoittelut suru-uutisia kohdanneille! Ja tervetuloa taas uusille! :) Mä ostin esikoisen aikana kirpparilta dopplerin ja aion sillä tässäkin raskaudessa kuunnella. Viimeksi sain äänet kuuluviin rv10+6. Miehen suhtautumisesta raskauteen: Innoissaanhan tuo on. Eilen...
  18. L

Ultrassa käyty. Hienosti sykki pieni sydän. :) Laski menkkojen mukaan rv6+6 ja alkion koko vastasi 7+1. Mulle vois päivittää la 10.1. Tietty voihan sekin vielä muuttua.
  19. L

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Onnea Hennu hyvistä uutisista!! :heart: Millimollille tsemppiä ultraan kans, pidän peukut pystyssä! :) Mäkin kävin varhaisultrassa tänään ja hienosti pienen sydän sykki. :heart:

Yhteistyössä