Heissan :wave:
Haimille ihan ensiksi suuren suuret voimahalit! Kauheaa odottaa vastauksia noin kauan : /
Nt-ultra on mulle tehty aina mahan päältä, mutta oon tosi hoikka, ruumiinrakennekin kuulemma vaikuttaa mitä kautta tehdään. Lisäksi käytännöt vaihtelee paikan ja ultraajankin mukaan, joten kaikkeen kannattaa varautua
Ja meillä lähete laitetaan ekassa neuvolassa, aika tulee kirjeitse muutaman päivän päästä kotiin. Mitään ei varata ennen sitä ja verikokeittenkin ottaminen vaihtelee paikkakunnittain. Täällä verikoeseula on pakollinen ja tehdään vk 10-12. Veriseulasta, nt-tuloksesta ja mm. äidin iästä lasketaan keskiarvo riskilukema.
Pelottaa, pelottaa ihan hirveesti tän raskauden puolesta. Nyt oon viimisetkin toivon rippeet heittänyt romukoppaan. En anna itselleni yhtään lupaa ajatella että tässä raskaana oltais. Oireita on olemattomasti verrattuna edellisiin raskauksiin. Ja on muutenkin sellainan paha fiilis, miehellä myös. Maanantai aamuna on onneksi ultra, jossa selviää tilanne.
Jotain hyvääkin tähän viestiin
Valmistuin tänään lähihoitajaksi. Huomenna juhlitaan sukulaisten kesken, tänään on leivottu ja laitettu paikkoja kuntoon. Vielä kyllä riittää tekemistä huomisellekkin ja esikoisen todistusten jako on aamulla.
Joten pakko lähteä nukkumaan!
Onnittelut ultrauutisista kaikille tasapuolisesti
Ja tervetuloa uudet!
Adora 6+1 toivottavasti