Hakutulokset

1. L

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Onnea Avocado!! :heart:
  2. L

Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

Pakko kommentoida tohon valittamiseen. Mun puolesta täällä saa jokainen purkaa oloaan ihan miten tahtoo. Mutta kyllä mua ärsyttää ihan vietävästi sellaiset tutut jotka ei muuta tee ku valittaa. Pari sellaista oon kohdannut. Kyllä muhun sattui silloin kun itsellä oli juuri ollut keskenmeno ja sit...
  3. L

Zuh, onhan noi xxxo:n viikot ihan oikein. Kahdeksas raskausviikko on ku on 7+.
  4. L

Sindi, onpa teidän vaavi pikkuinen. Varmasti voikin olla parempi synnyttää sektiolla tuon koon takia. Perätilasynnytyksessähän on myös minimipainoraja eikä vain maksimi. Mä oon nyt miettinyt, että onko meillä tää perätila jotenkin sukuvika. Siskon vauva on meinaan nyt perä-/poikkitilassa...
  5. L

Anu, mulla oli kans keskenmenneessä raskaudessa koko ajan sellainen epävarma olo. Sit ku tulin uudestaan raskaaksi, niin olo oli ihan erilainen. Tiesin jo kp1, että tulen raskaaksi juuri siitä kierrosta ja että se lapsi me sitten saadaan. En tiedä mistä se tunne tuli. Nytkin on kyllä vahva tunne...
  6. L

Kun mä sain ekan plussan joulukuussa 2010, niin kävin kyl sulattelemassa sitä uutista tupakilla. Mut sit pian alkoi tuhruttaa ja olikin vain kemiallinen raskaus niin tupakointi jatkui. Olin kuitenkin päättänyt ja julistanut kavereillekin ääneen, että lopetan tupakoinnin uudenvuodenlupauksena. Ja...
  7. L

ÄitiliiniX5 tervetuloa! Sul on hyvä la. :D Mulla oli esikoisesta 25.1.(12) ja silloin syntyikin.
  8. L

Tine, mulla sama homma. Tuon tytön kanssa aika kuluu niin nopeasti, etten edes erikseen laskematta tiedä mikä raskausviikko on menossa. Toista se oli esikoista odottaessa. Ei myöskään tule niin tunnusteltua ja mietittyä joka ikistä nippailua. Mua kans vähän hirvittää kuinka nopeasti vatsa nyt...
  9. L

Oiresta: Mulla alkoi eilen kuvotus. Pari kertaa kävin yökkimässä pöntön äärellä, mutta ei tullut kuitenkaan mitään. Mut kohta tulee, ei mene enää kauan. Muita oireita ei ole. Leena 5+2/5+5
  10. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Täällä on ollut ihana äitienpäivä! :heart: Aamulla mies toi sänkyyn aamupalan nro1: hedelmiä ja mansikoita valmiiksi pilkottuna, tuoremehua ja oli käynyt valkovuokkojakin poimimassa kun "haki postin". Ja tietty lahjan sain. Köllöteltiin koko perhe sängyllä, kunnes mä nukahdin. Mies hoiti lapsen...
  11. L

Tammikuun tuhisijat 2013

10kaks :hug: Me jatkettiin yritystä heti. Tyhjennys oli rv8, vuotoa kesti 5 päivää. Yhdet menkat tuli välissä ja sit olin taas raskaana. Uusi raskaus alkaa kun kroppa on siihen valmis.
  12. L

Sektiokeskustelua täälläkin: Onko se "lapsen pihalle ponnistaminen" jokin aivan ylittämätön kokemus?

Synnytin alateitse ja olisin kyllä ollut pettynyt, jos olisin sektioon joutunut. Synnytys oli upea kokemus ja suorastaan helppo, vaikka tyttö olikin perätilassa. En silti väheksy sektiota, tietysti se tehdään, jos tarve vaatii.
  13. L

Tammikuun tuhisijat 2013

kathii, luultavasti kysyy milloin on alkanut viimeiset menkat, onko lapsi toivottu ja onko vuotoja tms. jne.
  14. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Tine tervetuloa, lisää tuttuja. :) Esikoista kuumeiltiin samassa pinossa. R86 onnea virasta! :) Joo ehkä vähän kannattaa odottaa kertomisen kanssa töissä. Ei ne sit osaa ajatella, että tiesit jo silloin raskaudesta. Sitä paitsi, pitäiskö raskaana olevien sit olla työttömiä vai?! Mulla tuli...
  15. L

Eikö tämä ole hiukan kummallista (ja loukkaavaa!) käytöstä?

Samanlaista mullakin. Viesteihin kyllä vastataan, mutta ei paljon kylään pyydellä tai kukaan tuu meilläkään käymään tai pyydä mihinkään menoihin mukaan. Raskausaikana nähtiin vielä usein, mutta lapsen synnyttyä ei enää.
  16. L

Esikoista yrittämään 2011 vol3

Ohhoh mikä plussa-aalto täällä onkaan menossa!! :) Onnea kaikille! :heart: Terveisin tästä pinosta vuosi sitten plussannut Leena, tyttö 3,5kk ja pikkukakkonen rv5
  17. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Hennu, mulle sanoi suuhygienisti, että on ihan normaalia että raskausaikana ikenet punoitaa ja ehkä myös verestää. Ja ientulehduksia tulee helpommin. En kyl muista mistä johtuu. Mulla koko esikoisen odotuksen ajan tuli ikenistä verta hampaita harjatessa. 10kaks, uutisia odotellaan...
  18. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Meillä on toiveissa tän jälkeen ainakin vielä yksi lapsi, sit olis kolme. Miehelle jo sanoin, että ei sit ehkä taas seuraavalle tammikuulle, olis kolmas tammikuu peräkkäin. Mies heitti siihen (toivottavasti vitsillä!) että mites ois jo sit joulukuulle. :D Esikoinen on tyttö. Tyttöä vähän...
  19. L

Millimolli!!!!! :heart: IHANAA!! :)
  20. L

Tammikuun tuhisijat 2013

M1n1, mulla ihan sama homma ton lasketun ajan kanssa. Ja samoilla päivämäärillä. Siispä odotellaan sitä ultraa. Viimeksi olin kans käynyt varhaisultrassa ja koska siellä tehtiin myös sisätutkimus, niin mua ei laitettu ollenkaan neuvolalääkärille vasta ku rv27. Nyt aion kyllä vaatia silti...

Yhteistyössä