Hakutulokset

1. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Mulla kanssa vatsaa turvottaa. Mutta on sillä muutenkin kokoa. Mulla on ylipainoa ja lisäks edellisestä synnytyksestä niin vähän aikaa, että on vielä raskauskilojakin jäljellä. Varhaisultraan tahdon mennä oman mielenrauhan takia. Ennen esikoista kävin ja siellä todettiin kehitys...
  2. L

Gallup: Nukkuuko/nukkuiko teillä lapsi/lapset vieressä, omassa sängyssä makkarissa vai kokonaan omassa huoneessa?

Meidän tyttö on nukkunut omassa huoneessaan 3-viikkoisesta lähtien. Sitä ennen omassa sängyssä meidän sängyn vieressä. Ikää nyt 3kk. Joskus jos herää mun mielestä liian aikaisin aamulla (eli mua vielä väsyttäis :)), niin haen meidän väliin jatkamaan unia.
  3. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Mulla oireina on ollut painavammat rinnat sekä näpyt niskassa hiusrajassa. Niitä mulla oli esikoista odottaessakin. Ja vähän normaalia enemmän väsyttää. Pahoinvointia odotellessa. Sain tänään jo ekan neuvola-ajankin. 4.6. on se aika eli menkkojen mukaan 8+ viikolla. Varasin sen samalla kun...
  4. L

istukka liian alhaalla

Mulla oli istukka kohdunsuun reunalla rakenneultrassa viikolla 22. Viikolla 29 kävin kontrolliultrassa ja se oli noussut kohdun kasvun myötä ylemmäs.
  5. L

Esikoista yrittämään 2011 vol3

Hennu hei, mä oon seuraillut täällä teidän vanhojen tuttujen kuulumisia. Ja mulla on parin viikon ajan ollut nyt sellainen tunne, että tällä kertaa sä plussaat. :heart: Hae Prismasta Pregcheck-testi, se on hyvä. Mulla näytti selvän haamun nyt jo dpo10, kun taas normi davidillä silloin ei vielä...
  6. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Elviida, mulla näkyi eka haamu Pregcheckillä rv3+0, tuolloin oli ovulaatiosta 10 päivää. Mutta tosiaan, mulla on vähän lyhyempi kierto. Esim. ovulaatio oli kp12 ja menkatkin alkoi edellisessä kierrossa jo 12 päivää ovulaation jälkeen. Eilen tein digin parin tunnin pidättelyn jälkeen ja tuloksena...
  7. L

Jos LA 28.9.12, saanko vanhan vai uuden äitiyspakkauksen?

Luultavasti saat vielä vanhan. Jostain luin, että niitä jaetaan vielä syksyyn asti. Ja pakkauksenhan yleensä saa 2-3 kuukautta ennen laskettua aikaa.
  8. L

Haamut kuivuvat negoiksi

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/880191-kuvia-plussatesteista/sivu180.html
  9. L

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Eiks tää nyt oo jo plussa? :heart: Ylempi dpo10 ja alempi dpo12. Aijaa.com - 10103461
  10. L

Kuvia plussatesteistä

Eiköhän tää kuva jo lupaa melko hyvää :) Ylempi dpo10 ja alempi dpo12. Aijaa.com - 10103461 Tsirbu, mä oon saanut tuolla cb-testillä aiheettomia haamuja. Kokemuksen perusteella en enää ikinä testaa sillä.

Yhteistyössä