Hakutulokset

1. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Waninka, multa terkkari kielsi syömästä viime alkuraskaudessa sellaisia monivitamiineja, joissa on rautaa. Joten sun kannattaa varmistaa toi ihan joltain terkkarilta. Mulla oli hemoglobiini ekalla mittauksella silloin 113 ja käskettiin vaan syödä paljon mansikoita. Mä en hirveesti tykkää...
  2. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Mulle tupakoinnin lopettaminen oli yllättävän helppoa. Tein siitä uudenvuodenlupauksen, tai ennemminkin päätöksen. Lopetin kerrasta, ilman mitään korvaavia tuotteita. Kerran oon tupakkaa pitänyt kädessä sen jälkeen. Haistelin, mutta en maistanut. Mieskin onneksi lopetti nyt esikoisen synnyttyä...
  3. L

Tammikuun tuhisijat 2013

No niin, viimeinen digi tehty ja ihana "3+" siihen tuli. :heart: Tänään tulee just se kolme viikkoa oviksesta. Onpa helpottunut fiilis.
  4. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Smesmira, mulla kemiallisessa tuhru alkoi heti plussan jälkeen. Ja siinä samalla viivat haaleni. Viikon verran tuli sitä tuhrua ja sit aukes hanat kunnolla.
  5. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Taikax, mulla on varhaisultra maksanut aikaisemmin n. 80€ kelakorvausten jälkeen. Mä uskalsin ton neuvolan varata siksi jo näin aikaisin, kun kuitenkin ravaan siellä joka kuukausi lapsen kanssa. Tosin ennen esikoista kun jouduin neuvolan perumaan keskenmenon takia, niin ei kyl ollu kiva...
  6. L

ovistesti+/samana päivänä ovis?

Niin ja tekeehän ihmiset niitä testejäkin eri aikaan. Oishan mullakin voinut olla jo edellisenä iltanakin ovisplussa ja sit siitä olis ollu se 24h. Mut mä testasin aamupäivisin.
  7. L

Kuvia plussatesteistä

Niinu, yleensä myöhäinen plussa johtuu myöhäisestä ovulaatiosta. Toki hormonimäärissä on eroja, mutta kyllä yleensä testi on luotettava 2-3 viikkoa ovulaatiosta.
  8. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Hennu, ja näköjään laskettu aikakin sama. :) Tosin luulen että mun aikaistuu vähän lyhyen kierron takia. Voi että, mä oon ihan älyttömän onnellinen teidän puolesta, kun vihdoin saatte vauvan. :heart: Mikä sun synnäri on?
  9. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Masukuvia mä otin esikoista odottaessa aina tasaviikoin. Loppuaikana en ihan joka viikko muistanut. Viimeinen oli tarkoitus ottaa lasketun päivän aamuna, mutta lähdettiinkin sitten jo yöllä vauhdilla sairaalaan, niin se jäi sitten ottamatta. Viimeiseksi jäi 39+0. Nyt tuskin tulee otettua kuvia...
  10. L

ovistesti+/samana päivänä ovis?

Mulla oli kipujen perusteella samana päivänä.
  11. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Kathii, varmasti voit jo varata sen ajan, mutta saat sen raskausviikolle 7-9. Ja tuosta soittoajasta vielä. Kyllä meidänkin neuvolaan voi soittaa muulloinkin, mutta mua itse ärsyttää, kun olen asiakkaana ja juttu hoitajan kanssa keskeytyy kun joku soittaa soittoajan ulkopuolella. Toki eihän sen...
  12. L

Tammikuun tuhisijat 2013

kathii, meidän neuvolaan ei ainakaan viitsis suoraan vain marssia sisään, koska hoitajilla on kuitenkin koko ajan joku asiakas eikä sellaista luppoaikaa. Meidän neuvolassa ei oo mitään ilmoittautumistiskiä tms. Voisitko pitää töissä tuohon aikaan tauon tai ruokiksen?
  13. L

Raskaaksi synnytyksen jälkeen

Imettäminen vaikuttaa siihen, miten oma hormonitoiminta palautuu. Ja imetys voi käsittääkseni myös vaikeuttaa alkion kiinnittymistä. Mulla imetys ei oikein ottanut tuulta purjeisiin ja menkat alkoi vajaa 7 viikkoa synnytyksestä. Esikoinen on nyt 3kk ja toista odotellaan syntyväksi...
  14. L

Kuvia plussatesteistä

Salliina, mulla tuli PregCheckiin selvä haamu dpo10. Sitä ennen en testannut.
  15. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Smesmira :hug: Kertomisesta: Me ollaan kerrottu vain mun veljen perheelle. Ehkä lähiaikoina kerrotaan meidän vanhemmille. Kavereille ja muille sit ehkä varhaisultran jälkeen. Heh, mä just tajusin, etten ehdi välissä edes kotihoidontuelle, kun sitä ei makseta kuukautta lyhyemmältä ajalta.
  16. L

Kuvia plussatesteistä

^Samaa mieltä WP:n kanssa. Tollanen pieni haamuilu kuuluu tuon testin ominaisuuksiin. Ja kyllä dpo14 pitäis näkyä jo vahvempi viiva.
  17. L

Raskaana?!

Sama täällä! :)
  18. L

Tammikuun tuhisijat 2013

Unna, mulla taas toisinpäin, eli lyhyt kierto. Tein ekan plussatestinkin jo rv3+0. Mut eiköhän varhaisultra sit tarkenna. Ei onneks kuitenkaan montaa päivää eroa.
  19. L

Oireita rokotuksesta?

Meidän tyttö sai kans eilen noi rokotteet. Nukkui ensin ihan normaalit 3h päikkärit, mutta niiden jälkeen alkoikin huuto. Lopulta rauhoittui hoitopöydälle ilman vaatteita ja vaippaa. Laitoin supon. Söi jonkinverran ja sit nukahti vaunuihin taas neljäksi tunniksi. Illalla oli ihan oma itsensä...
  20. L

Esikoista yrittämään 2011 vol3

Hennu oikein paljon onnea!! Ihanat viivat tuolla testipinossa! :heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Yhteistyössä