Hakutulokset

1. A

40+ so what wol.12

Paljon on täällä tapahtunut, kuten aiemmin olen kertonut, tällä iPodilla hankala lukea, vastata ja mun nimimuistilla menee asiat niminen sekaisin. Kaikki kyllä aina luen ajatuksella. Pahoittelut tädin yllättäneille, Paranemisia kipuisille ja hyviä tuloksia odotteluun ikävimmistä asioista...
  2. A

40+ so what wol.12

Heips, Mur-Mur ja muut. Kirjoittelin tänne pitkät pätkät KOLMESTI.. Kaikki kadonneet:(. Nyt pikapikaa (.) 26/26 eli täti heilutti helmojensa kanssa luudallansa viime yönä. Tarkka on täti:(. Ikä karttui 13.2 eli 47v. Lähetän tämän nyt ja jatkan...
  3. A

40+ so what wol.12

Heipskukkuu kaikille:) Ihanaista Ystävänpäivä yötä, näin viime tinkaan:) Onnea masuasukeille, tsemppiä tikutteluun ja tarraa, liimaa tarvitseville. Sairasteleville paranemisia ja kaikille kaikkea hyvää! Oi, Mur-Mur, josko nyt, olisi kyllä ihunaa:)!!!! (.) Viikko meni sängyn...
  4. A

40+ so what wol.12

Päivän huipennus! Pumppitunnille pään tyhjennykseen:( muut päät tyhjentynee itsekseen) Edessäni" pumppaa "hihattomaan puolitoppiin sekä valkoisiin läpinäkyviin trikoisiin pukeutut "mies", vaalea siili, paksu kultavitja kaulassa. En yleensä kiinnitä huomiota muiden pukeutumiseen mutta...
  5. A

40+ so what wol.12

Heipparallaa:) Mä olen nykyään tukipuhelin, mietinkin josko oikein psykiatriksi lukisi, kuulemma ainesta olisi. Aika mennyt muiden huolien selvittelyssä, jos jonkinlaista parisuhdeongelmaa, onnellisia loppuja, tai apua vaikeisiin erotilanteisiin riitoineen...Joutunut vielä viran puolesta...
  6. A

Paskat, yökylässä olevalla tytöllä kutittaa peppua, mä en jaksa!!

No minkäs sille mahtaa, ei kukaan tahallaan matoja hanki. Salaateista talvella, kouluruokailusta, kesällä mullasta. Meillä aina kotona matolääkitys, sillä hoidan koko perheen, jos tarhasta tulee ilmoitus että, matoja jollain ollut. Kolmella pojalla aikoinaan oli, yöllä vasta kutisee, päivällä ei...
  7. A

40+ so what wol.12

Nonni, torstai saattaa olla toivoa täynnä! Pahoittelut negoista sekä punanutun tulosta, aina vaan pettymys niin suuri:(. Josko Ottiksella ukko tuosta vielä avautuisi anteliaaksi, tai sitten otat ja jätät, jos mitään ei tule, tunnepuoli tietenkin ratkaisee, kukin itse tietää mitä elämältää...
  8. A

40+ so what wol.12

Heips, Täällähänn tapahtuu, josko joukkoraskaus aluillaan:). Meillä vieraili eilen yrjö, siihen jäi tallettelut, mietin vaan että, miksi miehet ottaa lapsen sängystä kun oksentaa, kuljettaa koko kodin läpi, tuotosta sitten oma sänky, kaksi mattoa, keittiön lattia kaapistoissa roiskeineen...
  9. A

40+ so what wol.12

Heips. Kiitos Mur-Mur:). Ottiksella puhtia riittää, kaikille se "sopuelo" ei ehkä niin sovikkaan, pitää olla jotain pureskeltavaa, puhallettavaa, niinku vuoristorataa..;)Tsemppiä!!! Mä vesimiehenä aika itsepäinen, mies kaksonen, jääräpää, siinä meillä Lumi 2v 7 kk tekemistä riittää...
  10. A

40+ so what wol.12

Heips, Dpo0, ilman testejä tuntemuksilla, talletellen:). Hyvää yön jatkoa, palailen paremmalla ajalla. (mygoplasma vaivaa, veto pois) Kaikille plussaisia tuulosia.........! Anne
  11. A

40+ so what wol.12

Hei, kaikille Pitkään olin pois, perheessä mygoplasmakierre, töistä saatu. Vihon viimein sain passitettua yhden työntekijäni lääkäriin, vuosi tutkittu päästä, varpaisiin, kuvattu jne. Soitin työpaikkalääkäriin pyysin ottamaan mygoplasmavasta-aineet, no sepä oli muhinut ainakin vuoden...
  12. A

Pistetäänkö tämmöinen " leikki "

Yrittäjä osui, IT-alalla, vatsaa ei ole, hoikka luontaisesti mustatukkainen karvaton komea mies. Hymyilevä joo, usein kyllä rauhallinen mutta todella tulistuva luonne, itsepäinen joten vääntää kyllä saa;).
  13. A

Pistetäänkö tämmöinen " leikki "

Mä olen judoa ja bodypumppia harrastava neljän lapsen äiti, nuorin lapsistamme tyttö, 2v. Pojat jo aikuisia. Lyhythiuksinen, punapää ja nuorekas sporttinen yli nelikymppinen. Entä mieheni?
  14. A

Mitä 80-vuotiaalle miehen mummille lahjaksi?

No, kuka mistäkin tykkää, kuten sanoin.
  15. A

Mitä 80-vuotiaalle miehen mummille lahjaksi?

Mä veisin mummolleni pullon hyvää konjakkia, lasin mihin kaivertaisin jonkun tekstin, "Rakkaan Mummin unimuki". Mummo kuollut, mutta otti joka ilta mittamukillisen konjakkia, muutoin ei kyllä alkoholia käyttänyt.Säilytti pulloa lääkekaapissa. Mummo eli 91 vuotiaaksi, ei edes sairauksia ollut...
  16. A

Paljonko kerkiää jouluksi laihtumaan jos nyt aloittaa?

Hei, Itse pudotin Easy Dietillä -21 kiloa, 7 vkoa ja 5 pv. Painoin maaliskuussa 83kg, löin vetoa 1000€ että 29.4 mennessä painoni on 62 kg. Vastapuoli painoi 85 kg, lupasi pudottaa -15. Itse pudotin, vastapuoli ei, sain 1000€ ja kuoharin. >Nyt lähti loput 5 kiloa, normaali painoni on 57 kg...
  17. A

40+ so what wol.12

Sissi, sopiva nimi Mur-Murin koirulille, kuten emäntäsäkin, ja isännälle metsäkaveri...:)
  18. A

Esikoinen 47-vuotiaana, juttua uusimmassa 2+-lehdessä

Hei, Meillä pojat, 26v, 21v, 16v ja tyttö täytti toukokuussa 2v. Itse olen 46v ja mieheni 45v. Olen ollut työelämässä tytön täyttäessä 8 kk, tykkää olla päivähoidossa, imetin viime joulukuuhun saakka, eli unet kyllä jääneet hyvin lyhyeksi, 13 korvatulehdusta, mutta tyttö ei yhtäkään itkenyt...
  19. A

40+ so what wol.12

Kuin särkynyt peili, sydämen sirpaleet. Kyynelten läpi, usvana näkyy, pisarat taivaan, sanat ei riitä, pilvet peittävät koko maan, usko, toivo parempaan. Rakkaus, voima ihmeellinen, sirpaleet kokoaa, jaksaa ihminen yrittää, elää rikkonaistakin elämää. Voimia ja hali<3 Anne
  20. A

Pinotaan nimiä, mitä voisitte laittaa tuleville lapsillenne!

Meillä on:Kimmo Sakari, Aleksi Johannes, Tomi Lauri ja Lumi-Maria Jasmin, JOS vielä tytön saisin, Mindi Matleena, Helmi, Siiri, Aurora, Sofia, Lilja Katariina kuullostaisi hyvältä, pojasta tulisi varmaan Eemil Mikael...

Yhteistyössä