Hakutulokset

1. A

40+ so what wol.12

hei, taas Täältä taustalta oman tarinani taas kertoilen, mur-murille ainakin tuttu mutta, uusia niin paljon tullut ... Minä itse raskauduin tämän "viimeisen"(4) kerran häämatkalla. Eli kuukautiset alkoivat 18.8.2008, matkalle lähdettiin hääjuhlasta suoraan eli 20.8, punaviiniä, driksuja...
  2. A

Vauva täytti viime vkolla 4kk,joko kiinteitä?Millä perusteella se 4-6kk

Hei, Olen neljän lapsen äiti. v.1985 aloitettiin kiinteiden antaminen 3kk, muualla maailmassa jo 2kk iässä, silloin. Ei vauvat ole muuttuneet EU- direktiivien mukaan. Omaa maalaisjärkeä kannattaa käyttää, jos maitoa tulee riittävästi, lapsi syö hyvin, kasvaa hyvin, äidinmaito on riittävä...
  3. A

Siivoustyö ja raskaus

HEI, Alalla olevat siivousliikkeet, ainakin isommat, tai keskisuuret, joutuvat kertomaan työntekijöille riskien kartoitukset, käyttöturvallisuustiedotteet pitää olla käytettävistä pesuaineista. Aika harva siivousaine oikein käytettynä on vaarallista terveydelle. Itse synnytin v.2009, olen...
  4. A

Mikä sointuu Aarre nimen kanssa?

Mikko Aarre Johannes, Miko Aarre, Vili-Veikko Aarre, Onni Aarre Mikael, Aleksi Aarre Kristian, Lari Aarre...
  5. A

40+ so what wol.12

Hei, Mur-Mur miulla alkaa tämä viikon pussikeitto&smoothie kuuri mökkireissun jälkeen heinäkuulla. ACKD™ Easy Diet - Vuoden merkittävin painonhallintatuote Makuina : Tex-mex ja Kanakeitto, sekä Suklaa/Vadelma smoothie Käytän tuotteita vain viikon verran, jospa näin saisin vauhtia...
  6. A

40+ so what wol.12

'Hei, täällä taustailija´ ´ Olen myös seurannut palstaanne jo odotusajasta eli 2008 loppuvuodesta saakka, Lumi syntyi 31.5.2009, minun ja nykyisen mieheni(ainoa) yhteinenlapsi, kolme poikaa minulla siis edellisestä liitosta.(25v,20v,15v). Raskausaika oli aika rankka kipuineen, taustalla oli...
  7. A

40+ odottajat Vol 3.

Hei, Täältä taustalta taas kommentoin..Lumi täyttää jo kuun lopussa 2v, reipas ihana, itseppäinen ja pikkuvanha neitokainen. H&M Hello Kitty hajuvettä piti ostaa neidille, itse valitsee aamulla kengät, laukun ja mekon tarhaan, minulle myös kengiksi kelpaavat korkkarit:). Korvat putkitettiin...
  8. A

Aloitus 1.1.2011 Löytyisikö kanssa-aloittelijoita painonpudotus urakkaan??

>Hyvä, hyvä..alaspäin tulee, hienoa!!!!
  9. A

!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Moi, Viides päivä helpottaa, mielitekoja voi kyllä olla. Itse olin siis 8 vko a, 5 pv. -21 kg. Otatin veriarvot dietin jälkeen, suola-munuais,-maksa-arvot olivat huippuja, hemoklobiinikin 150. Lisäksi join Leaderin Fatburneria, ei ole hiilareita, kaloreita. Muissa oli mielestäni...
  10. A

!! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

Toisesta ketjusta laittelen tänne omakohtaista kokemusta, juuri pudotin reilussa parissa kuukaudessa -21 kiloa, 1000€ vetoa, sen sain ja hyvän olon:) Itse siirryin normiruokaan, n.1400 kaloria /pv. Easy Dietille alkoivat miehen veli, viikko ja -4 kg, miehen isä ja eno, pudotusta en tiedä...

Yhteistyössä