Hei, kaikki ihanaiset!
Onnea pudotuksista, vähäisistäkin, siitä se lähtee=)Onnea masunkasvattajalle:flower:
Kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista vappua, tsemppiä jotta pääsette saavutukseenne.
Oli kyselyä Easy Deatin hinnoista, itse ajattelin, niin että jos esim, töissä kävisin syömässä, se sama raha menisi, muutahan en syö, perheelle toki tein ruokaa, mutta he ovat kaikki ruokaisia, pyrin teemään aina kahden pv n ruuan kerralla, arkisin. Keittoa, pastaa kastkkeella tai kun he tykkäävät nakeista, ranskalisista, uunimakarasta, makaroonilaatikosta jne. helppoa ja halpaa, itse taas olen kalan ystävä, ja silloin teen kalaa, salaatteja ym. mitä perheen miehet, pojat eivät syö. Pikkutytölle toki hedelmiä ym. mutta ruoan ostaminen selvästi vähäisempää, heille aamuksi leipää, pekonia, munia, meetvurstia ja juustoa, isommat erät ostan kerralla, itse kun en syö, ei tule turhia ostettua, koska normaalisti meillä menee luvattoman paljon ruokaa roskiin. Itse ajattelen että pitää ostaa tuota, ja jos tuostakin jotain keksisi, sitten menee roskiin kun kukaan ei jaksa syödä, poika syö koulussa, mies töissä, tyttö hoidossa ja vanhi poika muutti juuri kotoa. Iltaruoka, iltapala ja tyttö vain syö aamupalan, mies ei kuin vkl, poika juo jogurtin, siinä se.
Nikki:Annekristiina
Pituus: 170cm
Aloituspaino: 83kg 16.1(82,8)
Tavoitepaino: 62,8kg (29.4.2011)NORMI OLISI JOPA 57KG, MUTTA 62,8 IHAN OK!
Paino nyt: 22.3 70 kg, 6.4=68kg, nyt 14.4 66kg 20.4?Tänään-800g
Pudotettu: 15kg, pudotettu 18 kiloa tänään 21.4!
Tänään 28.4 paino 63,4!!!!Liki 20 kiloa lähtenyt pelkkää rasvaa
Eilen tein apteekin tuotteilla tyhjennyksen, ummetusta ollut, 2 tabua aamulla, setsemältä sitten "suihkusi" kaikki ulos, toiset kaksi, ja yhteen asti kävin vessassa, lähinnä vedensekaista, aamulla vielä ruiske, loput ulos. Tämä siis vain koska suolentoiminta hidastunut tahdissani, lääkärin lupa. Ei ruokaa, ei juomaa. Aamulla join puoli desiä maitokahvia, töihin päiväksi, puristin kahdesta sitruunasta mehun, vikatikki, aikalailla korvensi mahassa, mutta nesteet poistuu paremmin. Puntisalilla puoli tuntia fillarilla, 100 vatsaa, vatsarutistukset, jalat, penkki ja ylätalja, 3x12 sarjat. Ihan hyvin kulki, hiki ei oikein tullut. Saunassa vartti, hiki virtasi, suihkun kautta kotiin.
Pakastin eilen Fatburneria(Carnetine 3200) jääpuikoiksi, kaksi sellaista vain imeskelin, onneksi ilta, hampaanpesu, purskutus kylmällä vedellä, ja ihan pieni kulaus vettä. Jos aamulla ei ole pudonnut, punttisalin kautta kevyt treeni, saunassa sitten lähtee loput. Kuulostaa varmaan jo ihan hullulta, itse olen kyllä tyytyväinen, bongasin ihanan vaaleanpunaisen MP- rotsin 90, pehmeää nahkaa, mulla on jenkeistä tilatut pitsillä osittain päällystetyt samanväriset nilkkurit, takki oli kokoa 36, omat kaikki vaatteet mahtuu, olen kyllä tyytyväinen tähän rankkaan rutistukseen!
Tänään 28.4 paino 63,4 eli 600 grammaa huomiseen
.
Tsemppiä, tsemppiä, ottakaa joku bonus, palkinto, tai vaikka veto, se auttaa kummasti, uskokaa pois!!!