Onni71 Dippaa nyt ihmeessä jo :heart:! Peukutuksia :kiss:.
mur-mur Kuva oli pikkasen epätarkka, mutt kyllä siinä jotain punaväriä häilyy testiviivan paikalla
. Toivottavasti kiersit apoteekin kautta tänään.
Minttu2011 Joskus kuulostaa toi teidän elo niin samalta kuin meidänkin. Hyvä, että otit ja lähdit yksin baariin. Se tekee joskus gutaa. Meillä mies ainakin sellainen, ett jos sen kanssa lähden jonnekin, joudun sit koko illan kyhjöttää lähellään eikä se ole niin kiva kuin yksin ollessa, kun saa leuhottaa pöydästä toiseen ja tapailla ihmisiä miettimättä tykkääkö toinen kyttyrää vaiko ei.
anjamarita Onnea hoitoihin :heart:!
Gb Peukuttelen, ett bongaisit sen LH-huipun kohtsillään.
ON Ymmärrän tuon hingun päästä tosissaan piinailemaan, sillä mua ainakin eilen illalla vi*utti suunnattomasta, kun
jäin taas pilittä eli tässä mennään varmaankin jo yli puolen vuoden niin, ett pupuilujen ajoitus on mennyt niin pahasti metsään, ettei ole todella ollut aihetta piinailla. 4-5 viimeistä kiertoa tasan tarkalleen niin, ett ollaan pupuiltu just ja just oviksen aikaan ja väliä on ollut koko kierto, joten simppasten laatu ei takuulla ole ollut hyvä. Nyt kun viime sunnuntaina pupuiltiin, kuvittelin, ett väli tähän ovikseen olis soppelimpi ja antais vähän enemmän toivoa, vaan ei :'(. Miestä kiinnosti illalla autojutut niin netissä kuin TV:ssäkin siihen malliin, että häntä sain vasta kymmenen korvilla kunnolla 'korvasta kiinni' ja kun silloin sanoin, ett pitäis pupuilla, ett olis pitänyt oikeastaan pupuilla jo eilen, sanoi mies siihen, että "Miksi aina näin myöhään". Oli silloin jo sängyssä makoilemassa. Itse vitkutti saunaan menoa yms. Ei ylipäätään tehnyt mitään koko iltana ku veny ja paukku vain kun minä mm. loin lumia kahteenkin kertaan ja taas yksin ja tein tietty kaiken muunkin mitä tekemistä ylipäätään on.
En kuitenkaan osannut enää suuttua ja ottaa itteeni niinkuin ennen, sillä tämähän on jo niin useasti nähty ettei tunnu enää missään. Paitsi että aion tänään miehelle ilmoittaa, ett vauvahaaveet oli nyt sitten tässä. Enkä muuten suostu antamaan pimpsaa tänään jos alkaa sen perään vongata. Tätä juttua on jo niin kauan jauhettu, ett joku raja on oltava siinäkin ja mulla se raja tuli vastaan muutenkin. Kesällä taisin laskeskella, ett vielä tammikuun kierrossa voitais yritellä ja tässä se nyt sitten oli.
(muoks.) Poistin itseni kp-listalta. Ei tarvi pahoitella tai surkutella mun surkeuttani tai mun 'munatonta' miestäni. Mä jotenkin osasin odottaa tätä, vaikka toista toivoinkin :ashamed:. Väistämättä tämä vaan panee miettimään, miks tässä suhteessa enää olen jos ei enää vauvahaavettakaan ole
.