40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heips,

Täällähänn tapahtuu, josko joukkoraskaus aluillaan:).

Meillä vieraili eilen yrjö, siihen jäi tallettelut, mietin vaan että, miksi miehet ottaa lapsen sängystä kun oksentaa, kuljettaa koko kodin läpi, tuotosta sitten oma sänky, kaksi mattoa, keittiön lattia kaapistoissa roiskeineen, kylppäri, iskän vaatteet, osa keittiön matosta ja tietty lapsen yökkäri? Itse annan oksentaa sänkyyn, pitelen kiinni, kerään kerralla kaikki jolloin pestävää vain vähän, no mulla meni muutama tunti pestessä ja desifioidessa, poika sulkeutui huoneeseensa, Ikean kassiin huuhtelin kaikki pienemmät, rullalle käärin isommat ja partsille pakkaseen. Itse istuin yön vessassa, tyttö aamulla täysin terve, kuten muukin perhe. Mä jäin kotiin, nukuin ämpäri vierellä, ilta menikin pesutuvassa, ompahan puhdasta kyllä. Vaihdoin samalla kaikki lakanat sun muut, sekä petivaatteet tuulettu päivän ulkona. Kyllä kelpaa, tallettelut jäi, jää kyllä tänäänkin, tuntemuksista päätellen huominen se paras päivä, näillä mennään...

Kiitos kaikile kommenteista, torstaina sitten testailujen tuloksia, ylläreitä ja se joukkoraskaus, mikä sen mukavampaa

Hyvää yötä!!!

ps. mun stressi lähinnä etten osaa sanoa EI, kuuntelen, autan, muiden murheet aina etusijalla, tottunut jo pienestä pitäen, kaikki luuleekin että, mulla on aina kaikki hyvin, ei huolen häivää...

Ninni69..voihan surku, halitus:hug:
..mie huomenna päivitän listaa ja korjailen tietosi..

Ugli bugli tauti annekristiinan mökissä - Oi oi, inha tauti onhin:x
..alkaa äkkiä ja loppuukin monasti nopsaan(onneksi)..ja nuo miehet..
No, heillä on ne putkiaivot, nääs:D

..nyt Nati nati:heart:..muuten..
Joukkoraskaus olishin aivan ihuna-Yees!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Hei kaikille!

Täällä kp3 menossa ja yk25. Kaksi vuotta yritystä tuli täyteen, ja kieltämättä on mieli vähän maassa :'( Vielä en kuitenkaan ole lyönyt hanskoja tiskiin, eilen juttelin puhelimessa lääkäritädin kanssa (vaikka minua nuorempihan tää "täti" on :D ) ja IVF:ää lähdetään täälläkin taas yrittämään. Tällä kertaa kokeillaan Menopurilla, josko antaisi paremman "saaliin" kuin Puregon. Lupasi myös että voidaan harkita punktiota, vaikka ei kypsyisikään kahta follia enempää.. viime kerrallahan ei tullut kuin just tuo kaksi, ja muutettiin hoito inssiksi.

Anjamarita peukutuksia hoitoihin! Menet ilmeisesti lyhyellä kaavalla?

Ottis
Onni71 Dippaa nyt ihmeessä jo :heart:! Peukutuksia :kiss:.

mur-mur Kuva oli pikkasen epätarkka, mutt kyllä siinä jotain punaväriä häilyy testiviivan paikalla :). Toivottavasti kiersit apoteekin kautta tänään.

Minttu2011 Joskus kuulostaa toi teidän elo niin samalta kuin meidänkin. Hyvä, että otit ja lähdit yksin baariin. Se tekee joskus gutaa. Meillä mies ainakin sellainen, ett jos sen kanssa lähden jonnekin, joudun sit koko illan kyhjöttää lähellään eikä se ole niin kiva kuin yksin ollessa, kun saa leuhottaa pöydästä toiseen ja tapailla ihmisiä miettimättä tykkääkö toinen kyttyrää vaiko ei.

anjamarita Onnea hoitoihin :heart:!

Gb Peukuttelen, ett bongaisit sen LH-huipun kohtsillään.

ON Ymmärrän tuon hingun päästä tosissaan piinailemaan, sillä mua ainakin eilen illalla vi*utti suunnattomasta, kun jäin taas pilittä eli tässä mennään varmaankin jo yli puolen vuoden niin, ett pupuilujen ajoitus on mennyt niin pahasti metsään, ettei ole todella ollut aihetta piinailla. 4-5 viimeistä kiertoa tasan tarkalleen niin, ett ollaan pupuiltu just ja just oviksen aikaan ja väliä on ollut koko kierto, joten simppasten laatu ei takuulla ole ollut hyvä. Nyt kun viime sunnuntaina pupuiltiin, kuvittelin, ett väli tähän ovikseen olis soppelimpi ja antais vähän enemmän toivoa, vaan ei :'(. Miestä kiinnosti illalla autojutut niin netissä kuin TV:ssäkin siihen malliin, että häntä sain vasta kymmenen korvilla kunnolla 'korvasta kiinni' ja kun silloin sanoin, ett pitäis pupuilla, ett olis pitänyt oikeastaan pupuilla jo eilen, sanoi mies siihen, että "Miksi aina näin myöhään". Oli silloin jo sängyssä makoilemassa. Itse vitkutti saunaan menoa yms. Ei ylipäätään tehnyt mitään koko iltana ku veny ja paukku vain kun minä mm. loin lumia kahteenkin kertaan ja taas yksin ja tein tietty kaiken muunkin mitä tekemistä ylipäätään on.

En kuitenkaan osannut enää suuttua ja ottaa itteeni niinkuin ennen, sillä tämähän on jo niin useasti nähty ettei tunnu enää missään. Paitsi että aion tänään miehelle ilmoittaa, ett vauvahaaveet oli nyt sitten tässä. Enkä muuten suostu antamaan pimpsaa tänään jos alkaa sen perään vongata. Tätä juttua on jo niin kauan jauhettu, ett joku raja on oltava siinäkin ja mulla se raja tuli vastaan muutenkin. Kesällä taisin laskeskella, ett vielä tammikuun kierrossa voitais yritellä ja tässä se nyt sitten oli.

(muoks.) Poistin itseni kp-listalta. Ei tarvi pahoitella tai surkutella mun surkeuttani tai mun 'munatonta' miestäni. Mä jotenkin osasin odottaa tätä, vaikka toista toivoinkin :ashamed:. Väistämättä tämä vaan panee miettimään, miks tässä suhteessa enää olen jos ei enää vauvahaavettakaan ole :confused:.

Viimeksi muokattu:
Ottis
Euphonia Onnea hoitokiertoon :heart:! Jospa se nyt olisi tämä kierto ku toden kertoo.

annekristiina Jopa on sulla siellä ollut puuhaa. Onneksi tyttö ja muutkin aamusta kuitenkin kunnossa, vaikka yö kuulostaakin painajaismaiselta. Onnea huomisen talletteluihin :heart:!

• Tykkää
Reactions: annekristiina
Ottis

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Whisky Peat (36).......kp1/30-35.......yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp2/20-30........yk.4............1.
anjamarita (43).........kp2/28-41.......yk6.......................2./1.yht.
Euphonia (40)...........kp3/25-26........yk25......................1.
Clearblue (41)...........kp12/28.............yk6...........5/1.yht.
Saippa (41)...............Kp13/26-28........yk6.......4./1.yht.
bugsy (41)................kp16/29-31........yk3......................9.
annekristiina(46).......Kp16/26.............yk1....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41).............kp18/22-28........yk15(2km.)5/1.yht.
Minttu2011 (43)........Kp20/27-29........yk1v 4kk( 04/11)...3.
sarialeksandra (40)...kp21/32-37........yk n.1v......................2.
Onni71 (40)...............Kp31/25-28.......yk3.....................5./1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp39/30?..........yk1.......................3.
MrsBree (41).............Kp41/28............yk1.......3.yht.
mariikka70 (41).........kp44/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp?/27-35.........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?...............yk1.......................4.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri

Glearblue (41)........dpo-1
annekristiina (46)...dpo2
bugsy (41).............dpo3
Minttu2011 (43).....dpo6
OOAK (49).............dpo7
*mur-mur* (46).....dpo9

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Ottis - pyynnöstäsi, en surkuttele..mutta pahoillani siltikin kyllä olen..

Hyvää jatkoa siulle Ottis ystäväin toivon, kunpa v. 2012 toisi tullessaan jotahin ihunan yllättävää, asiat järjestyisi parhain päin:kiss:

Käythän sie meitä kuiteshin moikkailemassa ja kertoilemassa kuulumisiasi?:wave:

Viimeksi muokattu:
Kauhea päänsärky päällänsä,:$ aamulla taas ei to-del-la-kaan niin mukavia puhelin keskusteluja "virkailijoiden" kera..

Onneksi edes yksi asia kääntyi parhain päin:)..jospa sitä jaksaisi jatkaa porskutella töissähin, työsopimus tuonne 4.4.2012 saakka(toistaiseksi)

Dippasin Iltapäivällä, joskus klo. 14.30 aikoihin ja kuvan otin vasta testiajan jälkeen reilusti - 2h:n päästä.

..jotahin hailuraisen hailuraista, _aavistus_ punervaa näkyy..mutta ei siis plussa.
Livenä en sitä tästä testistä(parista sain)saa näkyviin, vain kameran silmän kautta.

Ihuna Esikkoni lupasi tuoda tullessaan kun tulee kyläilemään, pari testiä mammalleen;)
..dippaan aamulla ennen töihin lähtöä - tai kun tulen iltapäivällä töistä.

*mur-mur* Kp21/dpo9

Viimeksi muokattu:
Mur-Mur noita sun testejä on kyllä jännä seurata. Saas nähdä, oonko mä reilun viikon päästä samaa tekemässä :D

OTTIS: siis ootko jäämässä "takavasemmalle"? Harmi, mutta koita saada asiat järjestykseen, toki vauvasta ei voi haaveilla jos ei edes siemeniä saa :( Mutta tsemppiä ja josko siellä asiat kääntyis uuteen suuntaan.

EUOHONIA JA ANNAMARITA: teille onnea hoitohin! Mutta mikä on "lyhyellä kaavalla" menty IVF? Vai mistä te puhuittekaan? Sori jos muistan enesinnäkin nimenne väärin tai muuta, en nyt näe teidän viestejä, miten tarkalleen meni.

oma napa: edelleen ovista metsästän tikkuilemalla. Viiva oli tummempi mitä eilen,mutta ei niin paksu vielä mitä kontrolli viiva. Eli tikuttelut ja kohta vi*uttelutkin tässä jatkukoot.

Whisky Peat (36).......kp34/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Zillian (42)................kp?/27-35.........yk 2v....................4./1.yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri

Minttu2011 (43).....dpo6
*mur-mur* (46).....dpo9

pp = piinapäivä

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee[/QUOTE]

Ottis minäkään en surkuttele vaan toivotan sinulle jaksuja ja halin kera:heart:Toivottavasti kaikki sutvaantus ajan kanssa ja parhainpäin. Käy joskus kertomassa kuulumisia:wave::kiss:
ninni69 pahoittelut ja voimahali:hug:
WP Paska täti kun tuli taas:mad: Onnea uuteen kiertoon :)
Mur-mur täällä nämä mun silmät oli näkeväni viivasen eli nyt toivotaan sen vahvistumista :heart: Jännää ja samalla niin ihanaa=)
Suuresti toivon kaikille tälle vuodelle raskautumisia myös itselleni :)
Tänäänkin kävin "juoksemassa" altaassa kilsan ja olen itsestäni hurjan ylpeä että tämmöinenkin sohvaperuna saapi joskus pistoksen jostain urheilumuodosta ja jaksaa vielä kiinnostaa viikosta toiseen:LOL: ja kolmas viikko lähti ilman makeaa että hyvin menee mutta menköön:p
Nyt jos lähtis poijaan kanssa saunaan kun mies tas viikon reissussa niin pitää käyttää lapsityö voimaa ja pesettää selkä poijaalla :) :)
Muksua iltaa ja +++++puhureita

*mur-mur* Minä päivystän täällä sun testejä :) Kiva jännätä :)

Glearblue Toivottelen täältä tikuttamisonnea

Lyhyt oma päivitys: vasemman alavatsan ihmeelliset kivut jatkuvat ja tänään nyt illalla vasen tissi tuli yhtä-äkkiä niin kosketusaraksi ja kipeäksi että ihan kauhistuttaa (pingottaakin)...saas nähdä on kuiteskin sitten vaan PMS-oireita...Mies tossa sano että eiks sulla yleensä tule kipeäksi viikkoa ennen alkua...ajallisesti voisi olla aikas kohillaan tänään dpo 7.

Mulla olisi sit tällä kertaa vain toispuoliset PMS-oireet :LOL: no kerta se ensimmäinen moiseenkin minulla

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Mulla diagnosoitiin ennen joulua verenpainetauti ja paineet on nyt saatu lääkkeillä lähelle normaalia. Lääkkeinä beetasalpaaja ja amlodipiini. Lääkäri sanoi, että nyt ei ole paras aika tulla raskaaksi. :( Jos nyt olen raskaana, niin lääkitys varmaankin menee uusiksi.

Raskauden piti olla ihana ja odotettu asia, mutta nyt alkoi pelottaa. Miten hoitava taho suhtautuu ja kuinka terveys kestää...

Whisky Peat (36).......kp1/30-35.......yk6...(tm 7/11)..3.

Kadonneet lampaat:

Minttu2011 (43).....dpo6
*mur-mur* (46).....dpo9

pp = piinapäivä

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Ihan ON(taas..)..

Tuollainen tuli,(pisua pidättelin yli 4h enkä juonut enne sitä) mutta ei testiajalla..eikä viiva oikein punerrakkaan.

En tiedä, missä vaiheessa ilmestyi, kastoin testiä vain n. 30min sisään ja laittelin jemmaan - näin vain aavistuksen , hieman taustasta eroittuvaa viivanpaikkaa silloin.
..nyt n. tunti sitten, tuon huomasin..

Ohjeissa sanotaan: Eritäin haaleana näkyvä - 15min. jälkeen oleva tulos, ei ole täysin luotettava.
Koska tämä raskaustesti on hyvin herkkä(20mIU/ml)se pystyy myös havaitsemaan raskauden alkupäivinä esiintyvät hyvinkin pienet HCG-hormoni määrät.

Tahtoo siis miun mielestäni sanoa, että: Mahdollisuudet raskauden epäonnistumiseen vielä tässä vaiheessa hyvinkin suuret esim: munasolu hedelmöittynyt ja käynyt vain ns. "raapaisemassa" kohdun seinämää.

Malttaiskohan sitä nyt kuitenkin seuraavan dipata vasta dpo12 - perjantaina?:whistle:
..Apteekin oma jemmassa.
Lämmöt teki kuiteshin jo dipin alespäin..iltapäivällä vain 36.9 nyt 37.2(oli oviksen jälkeen 37.2 ja Lugejen aloituksen jälkeen, nousi tuonne 37.3 ja siellä pysynyt monta päivää jo)..noin se vaan monasti tekee kun täti tulossa..mutta ei kyllä näin aikaiseen, aiemmin dpo11-12..
Tämän siis hoksasin eilen - dpo8 kun myöhään mittailin lämpöjä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Neiti-81
MUR-MUR sinähän taidat olla pieniin päin! Hyvä tavaton, että tämä on koukuttanut minutkin :D pitää käydä tätä jännitysnäytelmää seuraamassa monta kertaa päivässä. Ota aamupissasta testi, siinähän pitäis olla parhaiten niitä hormoneja.

Ja mies saapui iltavuorostaan, nyt lakanoita heiluttelemaan ;D

CB..jotahin on voinut olla alkamassa..mutta en oikein jaksa uskoa onnistumiseen asti _tälläkään_ kertaa..näin se vaan on:ashamed:
..mie olen niin pettynyt monasti..ja nyt kun ei oireitakaan olleskaan, muissa neljässä keskeytyneessä aina ollut.
Piru kun sitä liian hyvn kroppansa tuntee!:headwall:

Nyt kun tuo testi ollut miulla pöydällä, viiva vaalennut..jokin vain oli viivanpaikka, luulen mie..ekaa kertaa tuon merkkisellä dippasin - herkkyys sen 20mIU/ml.

CB - aamupisu ai miulla anna jostain kumman syystä sitä vahvempaa(mahdollista)plussaa, vain päivä/iltapisusta onnistuu parhaiten..siksi en aamupisusta dippailekkaan enää.
Aamupisu on sellaista kauhean laihaa luirua..

Mie yritän jaksaa ainahin tuonne TOTT-päivälle/dpo11 ja dippaan tuon Apteekin oman.

Yhteistyössä