Hakutulokset

1. P u P u

Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

YO laitoin sulle yv:tä siitä fb ryhmästä kun ei sitä kaiketi kukaan muukaan ollut tehnyt. Toisella ajalla sitten muita juttuja, läppäristä loppuu akku hetkenä minä hyvänsä ja laiskimus ei jaksa hakea laturia..
  2. P u P u

Kylläpä on hiljasta... No eipä sen puoleen, meille ei ainakaan mitään kummallisempaa kuulu. Kotosalla ollaan pääsääntösesti oltu, muutamia pieniä reissuja heitetty sukulaisiin. Miehellä on kesälomakin nyt vietetty. Remppaa ja rakentamista nää meidän päivät täynnä täällä kotona. Vielä pitäs...
  3. P u P u

Lukemista: Mä olen Remes "fani" tai kyseinen kirjailija kirjoittaa just silleen mun makuun. tykkään. Ja tosiaan,kiisumirrinkin aivot narikkaan mainitsemat kirjat, siis jopa lähinnä koko Juha vuorisen tuotanto, meiltä löytyy isännän toimesta lähes jokainen kirja ja itekkin niitä on tullu välillä...
  4. P u P u

Top 3 ruminta koiraa :)

No, koiran pitää olla koiran kokoinen ja näköinen. Eli, kaikki pienet koirat, sellaset lattiamopit on aika :x ja muutenkin kaikki kääpiö jotakin, varsinkin kääpiöspinseri :x ja hyvänä kolmosena sitten ne karvattomat koirat :x
  5. P u P u

Serlan oravamerkki-keräilystä!

Mä postitin merkit aika viimetinkaan, eikä vielä ole mitään näkynyt, joten odotellaan.
  6. P u P u

G: vauva nousee tukea vasten?

Molemmat n.7,5kk iässä. Esikoinen nousi suoraan jaloilleen ja kuopus taas alotti polviseisonnalla n.7kk ikäisenä ja siitä tosiaan parin viikon päästä suorille jaloille.
  7. P u P u

Koiran eroahdistus!! apuja.

Mun ystävä jätti aina koiralle radion päälle, se jotenkin rauhotti sitä koiraa ja oli huomattavasi rauhallisempi jäädessään yksin ja ajan saatossa siihen sitten tottuikin ja viihtyi ilman radiotakin. Kai siinä omassa asunnossa olevassa äänessä oli sitten ainakin tämän koiran mielestä jotain...
  8. P u P u

Ootteko ottanu äitiyspakkauksen toiselle lapselle?

Otin, vaikka lapsilla ikäeroa alle 2 vuotta ja kaikki ensimmäisen lapsen tavaratkin oli tallessa. :)
  9. P u P u

Oudoin kysymys raskauteen liittyen?

Kaverilta tuli tosi huvittava kommentti kun kerroin olevani raskaana. Ihan ohimennen totesin, että muuten, meille syntyy syksyllä vauva, niin kaveri totes, että: ai, mistä? :laugh: No mistäköhän, totesin. Ja monet nauruthan siitä saatiin ja on jo useampikin vuosi saatu :D Kun esikoinen...
  10. P u P u

Te ketkä saitte lapsena piiskaa

Muutaman kerran sain ihan vallan piiskaa, yleensä tukistettiin tai sain luunapin. No traumoja ei ole jäänyt ja nyttemmin ymmärränkin paremmin kun tiedän äitini, ehkä hällä ei oo kaikki muumit sitten laaksossa. itse en hyväksy ruumiillista kurittamista.
  11. P u P u

missä teidän taaperot istuu

2v8kk istuu tavallisessa tuolissa, on istunut jo ehkä vuoden verran. 9kk istuu trip trapissa ja siitä on laskettu jalkataso niin alas ettei sen avulla pääse nousemaan seisomaan, ja istuinlauta on ylimmässä tasossa niin ei ihan onnistu saamaan jalkoja istuintasolle että pääsis ylös. Esikoisen...
  12. P u P u

Raskaana 40+5, millainen päänsärky hyväksyttävää?

Muistaakseni mun neuvolantäti sano mulle kun kakkosta odotin, että se on ok päänsärky jos panadolilla lähtee särky. Ja vettä tosiaan käski juoda paljon.
  13. P u P u

seksikkäin mies Suomessa?

Lenni-Kalle Taipale. panisin :p
  14. P u P u

Millä ajatte kainalosta karvanne?

höylällä
  15. P u P u

Laitettaisko sitä ikää tähän ketjuun?Ois kiva tietää mitä ikää kukakin elää!

Vielä muutaman kuukauden 25, ja sitä myös lopun elämää B)
  16. P u P u

Onko teillä synnytykset ollu toistensa kanssa samankaltaisia?

No tavallaan joo, mutta ei kuitenkaan. Molemmat synnytykset käynnistyny supistuksilla. Eka synnytys ei ollu oikeestaan hirveän kivulias, kipeää toki teki, mutta selvisin yhdellä kohdunkaulapuudutteella. Viimenen kolme senttiä aukes rytinällä, yhdellä kestopitkällä supparilla. Toinen oli taas...
  17. P u P u

Millä autolla ajoit ekan kerran kun sait kortin?

Nissan Sunny vm 91, kortin sain 2002. http://members.iinet.net.au/~lonewolf3/pulsar/newrims2.jpg
  18. P u P u

Paras rasva atooppiseen ihottumaan?

Lipolan ja physiogel
  19. P u P u

G. Paras kastelahja kummilta :)

No jos omien lasten kummien tuomista lahjoista pitää valita niin kummikehys. Ei hirveästi kahden lapsen kohdalla valinnanvaraa, varsinkaan kun esikoinen sai kaksi sellaista :)

Yhteistyössä