Kauhistus, mikä ihme on muhunkin mennyt, kun ei ole enää tänne tullut kirjoiteltua
. Jos nyt muutama rivi, kun kerrankin on päivä, ettei ole mielessä kummempia töitä tai muita suunnitelmia. Jospa rannalle lähdetään iltapäivällä, jos ei sateet iske niskaan.
Täällä vietetty leppoisia kesälomapäiviä ja mikäpä vietellessä näin upeilla keleillä. Yleensähän olen jatkuvasti tekemässä jotain, en juuri osaa istahtaa päivän aikana. Mutta kun aurinko näyttäytyy, nii sit B) , ei muuta kun lepo ja rusketusta ja lämpöö ottamaan. Ihmettelen oikein, miten sitten osaan niin vaan olla ja nautiskella (jos lapset antaa :headwall: ). Mutta täytyy nauttia, niin harvinaista tämä suomessa on =) ! Toivottavasti te kaikki muutkin
.
Juhannus oltiin perinteisesti mökillä, 3 yötä ja mukavaa oli, erityisesti lapset tykkää meillä, kun reissataan. Ja mummu ja ukki kun oli myös. Siitä jatkettiin vielä muumien luo ja kiva päivä oli sekin. Haisulia pikkuneiti pelkäsi huolella, mutta muuten tutki ja tonki joka paikan ja halaili muumit läpikotaisin, katseli tarkkana teatteriesitykset jne. Mutta oli siinä paikassa vika kerta tällä perheellä. Nyt on pieninkin nähnyt ja saa riittää. Itse henk koht tykkään Ti-titalostakin enemmän, kun tuntuu, että siellä lapset pystyy kumminkin enemmän tekemään itse ja "toimintatuokiot" on helpommin osallistuttavissa. Puuhamaa pitää vielä kyllä kokea, taas tänäkin kesänä.
Mä oon ollut ison osan tätä kesää lasten kanssa ikään kuin keskenään, kun mies ollut töissä ja nyt lomalla yrittää epätoivoiseti saada taloa skrapattua/maalattua. Kyllähän tuo edistyy, mutta ei varmaan ennen syksyä ole valmis, varsinkin, jos kukaan ei tarjoudu apuihin :/ . Meilläkin tässä lähellä väkeä olisi, mutta...
Sunnuntaina me lähdetään neljäksi yötä Pärnuun, kädet ristissä, että olisi kelejä
. Tytöille taas fillarit mukaan ja olostellaan vaan, saatiin vielä ylläriks mummu ja ukki samoille päiville reissuun, että on vahtejakin enemmän ja jos vaikka jonkun kerran kävisi syömässä ilman lapsia :saint: .
Kuivaksi meillä on opittu hyvin, mutta vahinkojan vielä välillä sattuu. Eilen puistosta tultiin kahden pissahousun kanssa! Pienin ei ihan osannut puskapissalla olla, vaan osa meni housuille ja keskimmäinen nauroi niin, että jalkoja pitkin valui... Ja siitä märillä jaloilla hienoiselle hiekkalaatikolle. Että oikein puhtaita tyttöjä
.
Tuo pienin potakaisi varpaansa verille tässä tovi sitten ja on potkaissut sitä uudestaankin. Joku pöpö päässyt ja varvas on tulehtunut. Enpä usko, että paranee itekseen, mutta kun ei vielä varsinaisesti ole märkinyt, niin ei ole tullut lekuriin lähdettyä. Huomenna varmaan pitää, ettei varvas mene ja pilaa reissua. Ihokin tuolla on selvästi paljon huonompi nyt kun tuli lämpimät kelit. Oikein ihmeenkin kuiva, eikä mun rasvat ainakaan meinaa auttaa. Kasvoissakin toisessa poskessa varsinkin ihan kuin vähän hilseilevää ihoa :/ ? Meillä on suvussa psoriasista ja useamman kerran olen tuon pienimmän kohdalla aatellut, että saapa nähdä. Atooppinen tuo iho on aina ollut, mutta kovin kova en ole ollut rasvailemaan...
Mutta joo, aurinko paistaa, ruoka on valmiiksi tehtynä ja sitä rataa. Ehkä mä meen petaileen sängyt, vaihtaan kuteet ja nokka ulos aurinkoon! Ihanaa kesänjatkoa kaikille ja koitetaan kaikki hiukan tsempata tän plussankin kanssa :heart: B) :attn: