Hakutulokset

1. K

Te, kenen lapsella on (alle vuoden iässä) pituuskasvu hidastunut, niin miten on tutkittu ja

Meillä pojalla pituuskäyrä laski jyrkästi ja neuvolassa sitä seurattiin, kunnes saatiin lähete lastenpolille. Siellä kasvuhäiriöihin erikoistunut lääkäri kyseli, tarkkaili ja päällisin puolin tutki pojan, verikokeet yms oli varattu, mutta lääkärin mielestä niitä ei tarvittukaan, kun poika oli...
  2. K

Tähystetäänkö isot munasarjakystat kuinka herkästi?

Mulle sillon hoitaja sano, että kaikki yli 5cm:n kystat leikataan joka tapauksessa, vaikkei oireita oliskaan. Lääkäri taas puhu, että yli 3cm:n kystat on ollu tapana leikata...
  3. K

Tähystetäänkö isot munasarjakystat kuinka herkästi?

Mulla löydettiin raskausaikana 6x4cm kysta, jota sitten seurailtiin raskausaikana ja sen jälkeen. Minkäänlaisia oireita se ei aiheuttanut, mutta kuitenkin n.5kk synnytyksen jälkeen se leikattiin pois.
  4. K

G: Mitä käytät

Enimmäkseen puhelinta, joskus pöytäkonetta.
  5. K

Auttakaa, nimiongelma!

Hertta Milja
  6. K

Millaiset sakot saa jos ei mene oikeuteen?

Mulla kymmenisen vuotta sitten oli uhkasakko reilu 300e. Olin alaikäinen ja todistin niin, että syytetty poistui toiseen huoneeseen siksi aikaa, mutta kuuli kuitenkin mikrofonien/kaiuttimien kautta kaiken mitä sanoin. Todistukseni jälkeen poistuin paikalta ja syytetty vietiin takaisin.
  7. K

G: Paras ikä lapsentekoon?

Minä sain esikoisen just ennen kun täytin 21v ja toisen 22-vuotiaana. Nyt 23v ja kolmatta ruetaan yrittämään..
  8. K

Ensimmäisen ja toisen lapsen syntymäpaino ja -pituus

1. poika 3400g ja 51,5cm, rv 41+4 2. tyttö 3440g ja 50,5cm, rv 39+6
  9. K

Synnytyksesi kestot/pituudet?

1. kesto n.10h joista ponnistusvaihe 1h40min. Käynnistyi rv 41+4 supistuksilla, kivunlievityksenä epiduraali. 2. kesto 2h50min josta ponnistus 17min. Käynnistyi rv 39+6 vesien menolla, ei kivunlievitystä.
  10. K

Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

Heippa vaan pitkästä aikaa! Mä en oo tainnu mitään kirjotellakaan sen jälkeen, kun mukaan ilmottauduin? Eipä vaan oo ollu mitään kirjotettavaa.. nyt vaan ajattelin ilmottaa, että mukana ollaan edelleen, vaikka hiljaiseloa onkin. Menkat ei oo vieläkään alkanu synnytyksen jäliltä, mutta...
  11. K

Pieni ikäero lapsilla - miten ja millä rv käynnistyi toinen synnytys?

Meillä ikäeroa 1v9kk. Esikoinen syntyi rv 41+4, alkoi supistuksilla ja kesto n.10h. Kuopus syntyi rv 39+6, alkoi vesien menolla ja kesto vajaa 3h.
  12. K

Oliko teillä vielä 22-vuotiaana seurustelukokemusta?

Mä täytin pari kk sitten 23v, tänä vuonna tulee 6v seurustelua täyteen (joista 4v avoliitossa) ja meillä on kaksi lasta.
  13. K

Kysely äideille; Minkä merkkinen... ?

1. Vaunut - Z-linen yhdistelmät ja Ora Land-tuplarattaat 2. Matkarattaat - ei ole 3. Kantoliina taikka reppu - ei ole 4. Tuttipullo - ei ole 5. Rintapumppu - taitaa olla Ainu 6. Vaipat - alkuun Pampers, siirryttiin Liberon housuvaippaan 7. Perusvoide - Erisan 8. Imetystyyny - ei ole 9...
  14. K

Syöttötuoleista

Meillä on Bess- säädettävä syöttötuoli ja ollaan oltu tyytyväisiä, eikä hintakaan päätä huimaa.
  15. K

Etsin kirjeystävää jakamaan elämän ilot ja surut :)

Oon 24v kolmen lapsen äiti ja haluaisin uusia tuttavuuksia, joiden kanssa jakaa ilot ja surut ja vaihtaa ajatuksia kaikesta mahdollisesta.. Laita yv:tä, niin vaihdetaan osoitteita :)
  16. K

Monetko vaunut on liikaa lapselle?

Meillä on yhdistelmä- ja tuplarattaat, joilla pärjätään vallan hyvin. Lapsia kaksi ja ikäeroa 1v9kk.
  17. K

Mistä ihmeestä löydän hyvät kaarituettomat imetysliivit?

Äitiyskauppa Pepino | Äitiysvaatteita, lastenvaatteita ja lastentarvikkeita netistä. Mulla on itellä nuita Carriwell Comfort-liivejä ja on tosi hyvät ja mukavat päällä.
  18. K

Uunilenkki vai kanasalaatti?

Tänään syötiin kanasalaattia, mutta uunimakkarakin on hyvää :p
  19. K

Hiustenlähtö synnytyksen jälkeen

Mulle kampaaja sanoi, että 4-7kk synnytyksestä on sitä pahinta aikaa ja sitten alkaa yleensä helpottaa. Mulla on nyt 5kk synnytyksestä ja tukkaa lähtee ihan hirveesti!
  20. K

Leikkaus + reikä hampaassa?

Onko jotain haittaa?

Yhteistyössä