Hakutulokset

1. K

Suositelkaa hyvät sisarusrattaat, ikäeroa 1,5v!

Meillä on Ora Land-tuplarattaat ja on ollu tosi hyvät! - säädettävä työntöaisa - hyvä jalkapeite (kesä ja talvikäyttöön, irrotettava vuori) - erikseen säädettävät jalkatuet ja selkänojat - integroitu hyönteissuoja - tilava tavarakori - kevyet työntää - käännettävä ratasistuin - yms
  2. K

Kamalia nuo lasten kauhukohtaukset!

Voi ei jos meilläkin kestää kouluikään asti :/ Tuo huuto on oikeesti kamalan kuulosta, mutta ehkä vielä pahempaa tuo kun lähtee hortoilemaan ympäriinsä ihan sekavana. Eikä ole meillä tapahtunut mitään sellaista, mistä olisi voinut alkunsa saada. Ainoa isompi asia on pikkusisaruksen...
  3. K

Eikai niiden varsinaista syytä tiedetä(?), mutta esim kuume, väsymys ja hälinä voi aiheuttaa/lisätä niitä. Ja ovat kuulema myös jollain tapaa perinnöllisiä. Meillä kyllä tulee ihan sattumanvaraisesti millon sattuu, eikä esim aina kipeeks tullessa tms. Mutta on kyllä kurjia ja pelottaviakin!
  4. K

Meillä on lapsella niitä ollu sillon tällön ja nyt taas oli.. Tää oli vaan erilainen kuin yleensä, normaalisti se vaan sängyssä riehuu ja rauhottuu kun juttelee ja/tai silittelee. Mutta nyt.. Poika huuteli sängyssä äitiä ja kun menin, niin katso kuin vierasta, silmissä näky kauhu ja alkoi...
  5. K

G: Aamun hammaspesu, pesettekö ennen vai jälkeen aamiaisen?

Mä en pese aamuisin iteltäni hampaita ollenkaan, lapsilta pestään ennen aamiaista.
  6. K

Montako lasta sinä kaikkiaan haluaisit?

Haluaisin 4-5 lasta, nyt on kaksi.
  7. K

Voiko sikiön potkun tuntea ulkoa jo viikolla 20?

Mulla esikoisesta näky ja tuntu ulospäin rv 17. Neuvolantäti sen huomasi, kun oli rupeamassa sydänääniä kuuntelemaan.
  8. K

Lapsi ei ole ollut koskaan ulkomailla.

Mä oon 23v enkä oo koskaan käyny Suomen rajojen ulkopuolella. Kotimaassa on kyllä reissattu pienestä pitäen, ristiin rastiin. Nyt omien lasten (2v ja 5kk) kanssa reissut on suuntautunu enimmäkseen Lappiin. Miehellä on lentopelko ja itse en tykkää laivalla matkustaa, mutta ehkä vielä joskus...
  9. K

Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

Ainiijoo, niitä tietoja.. Kukkis.....kp ?/32....yk - ...... 23v.......1/11 ja 11/12 Puhelimella en saa tuota väriä vaihettuu, sori! Varsinainen yritys alkaa tosiaan sitten kun ne menkatkin, toivottavasti pian! Nyt en tämän enempää jouda kirjotella, kun tuo tyttö hermostuu tuossa....
  10. K

Miten puette vauvan sisällä?

Meillä vauvalla päällä pitkähihainen body + housut (sukkahousut, puolipotkarit tai potkarit), joskus lyhythihainen body ja tarvittaessa paita päälle. Yöllä unihaalari ja sukat, joskus ohut peitto päällä. Ja vauva kohta 5kk. Esikoisella aikoinaan sama varustus, on syntynyt tammikuussa. Ja...
  11. K

Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

Moikka! Vieläkös tänne sopisi yksi kuumeilija mukaan? :) Tosin taustalle varmaan näin alkuun, kun tuo meidän vauva on kohta vasta 5kk, eikä mulla oo vielä ees menkat alkanu synnytyksen jälkeen.. Mutta tarkotus olisi rueta kolmatta yrittää heti kun menkat vaan alkas.. esikoisen synnytyksen...
  12. K

Listatkaa 3 blogia mitä luette

1. Kiljuva pikkunälkä 2. Läpäläpämaa 3. Usko, toivo ja pakkaus
  13. K

Vauva haaveissa vuodelle 2014

Moikka! Täällä olis yksi kuumeilija lisää joukkoon :wave: Mä oon 23v ja mies 26v. Ennestään meillä on kaksi lasta, 2v ja 4kk. Tarkotus olisi mahdollisimman pienellä ikäerolla kolmaskin saada. Esikoisen jälkeen kesti puolivuotta, ennenku menkat alko ja toinen samanlainen ennenkuin...
  14. K

Millä keinoin saatte lapset ottamaan lääkkeensä?

Näin meilläkin. Ja jos äiti meinaa unohtaa esim d-vitamiinin antaa, niin 2v kyllä muistaa muistuttaa. :D
  15. K

Nukkuuko yli 1v lapsesi sinun/teidän makuuhuoneessa?

Meillä lapset 2v ja 4kk nukkuu meidän kanssa samassa huoneessa, monesti samassa sängyssäkin. Omaan huoneeseen siirtyvät "sitten joskus".
  16. K

G:Montako vuotta olette olleet yhdessä?montako lasta?

5v yhessä ja 2 lasta.
  17. K

upeat revontulet taivaalla!

Täällä Pohjois-Karjalan perukoilla näkyy kans tosi komiasti!
  18. K

Kysymys jälkivuodosta,apua

Mulle sanottiin viime synnytyksen jälkeen (4kk sitten), että pari n. kananmunan kokoista hyytymää on ok, jos enemmän/isompia niin pitää mennä näytille. Mulla alko muutama päivä synnytyksen jälkeen mahakivut (olin siis jo kotona), yksi pieni hyytymä tuli illalla ja seuraavana aamuna oli...
  19. K

Mikä kolmenneksi nimeksi?

Vilhelmiina tuli ekana mieleen.

Yhteistyössä