Oliko teillä vielä 22-vuotiaana seurustelukokemusta?

• Viestiketjun aloittaja vieralija
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
18-vuotiaana aloin seurustella ensimmäisen kerran "kunnolla". Yhdessä oltiin 5v
Sitten olikin kaikenlaista, mutta 25 sain esikoiseni, naimisiin mentiin seuraavana vuona, nyt lapsia kaksi ja yhdessä ollaan oltu 6v

"vieras"
Ei ollut ja olin vielä neitsyt. Ei sillä etteikö tarjontaa olisi ollut ja joskus tuli jostakin mukavasti perhosia mahaan mutta että olisin alkanut seurustelemaan vaikkapa naapurin 170 cm, mukiin menevän pojan kanssa, no way. Kriteerit oli ihan jotain muuta sekä vapauden ja seikkailun halu painoi vaakakupissa enemmän.

lkjhgfdsa
18-vuotiaana aloin seurustelemaan ekaa kertaa. Se suohde kesti about 2,5 vuotta. Siite oli lähes vuoden tauko, ja 21-vuotiaana aloin tapailemaan miestä nro 2.
Eka suhde oli oikein hyvä, ei vain oikein sovittu yhteen, ja itse olin varmaan vain liian kokematon. Ollaan hyvissä väleissä ja ymmärtääkseni ihan ystäviä (mies asuu kaukana eikä olla oikeastaan yhteyksissä ku kerran pari vuodessa)

Toinen suhde oli sitten aivan hirveä, mies kunnon narsisti-sika josta en meinannut millään päästä eroon. Hänen kanssa en luonnollisesti ole väleissä, väkisinkin häntä tässä pikkukaupungissa joutuu katselemaan (ja kuuntelemaan, voi että sitä jatkuvaa haukkumista ja solvaamista mitä hänen suustaan kuulee aina kun törmäillään :rolleyes: )

Yhteistyössä