Hakutulokset

1. K

Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

Hei mut varmaan vois siirtää hetkeks taustalle?! (Sori en saa puhelimella väriä vaihettuu) :attn: Aateltiin sen mun leikkauksen jälkeen ootella yhet menkat ennenku aletaan ihan kunnolla yrittää ja ku ei yhtään tiiä millon ne alkaa.. Tulen kyllä sitten ihan varmasti tänne kertomaan ja...
  2. K

leikkaus ensviikolla

Mulla oli päiväkirurginen leikkaus, aamulla klo 8 ilmoittautuminen ja sitten tais olla reilu 3h vaan odottelua.. välissä kävi sairaanhoitaja haastattelemassa ja tukisukat laittamassa ja vielä hetki odottelua. Sitten hakivat leikkaussaliin, ite kiipesin sängylle ja sitten laittovat kaikenlaisia...
  3. K

Apua! Katsoin viikon takaisia np-ultrakuvia ja en erota näistä kuvista sikiöltä nenäluuta!

Mä en oo ees koskaan kuullu mistään nenäluusta ja kaksi tervettä lasta mulla on.. Eiköhän se kätilö ois sanonu, jos siellä jotain häikkää ois. :)
  4. K

Mikä olisi nimesi,

Torstai Helmikuu
  5. K

G: asuuko kukaan täällä kaupungin vuokrataloissa?

Me asutaan (pienen) kaupungin vuokrakämpässä, 80neliön rivitalo kolmiossa. Tässä taloyhtiössä asuu lähinnä lapsiperheitä ja eläkeläisiä, vieressä on muutama omakotitalo, joten on rauhallista yleensä.
  6. K

Linea Negra joka tekee mutkan navan kohdalla. Poika tulossa?

Ekassa raskaudessa oli mutkikas linea negra ja poika tuli. Toisessa ei tullu koko viivaa ja oli tyttö.
  7. K

Maksaako kakkosvaiheen lykkäys esim. parilla kuukaudella jos on hyvä syy?

Ite kävin vuosi sitten kysymässä kakkosvaiheeseen lykkäystä, muttei sitä kuulema enää saa millään verukkeella/rahasummalla ilman, että kirjalliset ja inssi vähintään pitää uusia. Ja siinä välissä ei tietenkään saa ajaa autoa, koska kortti on vanhentunu..
  8. K

Apua kaivataan, tyttö ilman nimeä ja ristiäiset lähestyvät...

Lotta näistä nätein, Inkakin ok. Seelasta en tykkää.
  9. K

Oletteko ottaneet toiselle lapselle äitiyspakkauksen vai sen 140 euroa?

Molemmille otettiin pakkaus, ikäeroa 1v9kk.

Yhteistyössä