Hakutulokset

1. K

Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

Hurjan paljon onnea kaikille plussanneille! :)
  2. K

Kenelläkään toinen lapsi syntynyt aiemmin kuin esikoinen?

Eka syntyi rv 41+4 ja toinen rv 39+6.
  3. K

Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

Hyvin toimii linkki, kiitos! :) Jatketaankos tätä tolla samalla tyylillä, vai sillei että aina tähän etusivun listaan tehään päivitykset? Ois mun mielestä ehkä vähän selkeempi, kun tähän ekalle sivulle päivittäs? Mutta ihan kummin vain :) Kengurulle paljon onnea!
  4. K

Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

Kolmiliini: minäkin imetän vielä kuopusta ja oottelenkin tässä menkkoja alkavaksi (viimeks alko 7kk synnytyksestä ja nyt ens viikolla tulee se 7kk taas täyteen). Esikoista imetin kaikkiaan yli vuoden ja olin jo uudestaan raskaana kun lopetin. Katotaaan miten nyt käy..
  5. K

Kulmakarvagallup :D

En ikinä.
  6. K

saraheinä: mua kans välillä vähä "nolottaa" ajatellakaan kolmatta, kun on jo kaksi pientä tässä.. Mutta oon kuitenkin aina halunnu lapset mahd pienellä ikäerolla. Ja tosiaan taitaa meijän lapset olla aika saman ikäsiä :) kenguru: :hug: Mulla on nyt tullu naamaan ja rintakehään paljon...
  7. K

imetys ja uusi raskaus

Esikoista täysimetin 5,5kk, sitten alettiin soseita maistella ja päivisin rinta ei enää juurikaan kelvannu, öisin vielä 2-5 kertaa söi rintaa (vielä yli vuoden ikäisenäkin). Menkat alko 7kk synnytyksestä. Mutta raskaaksi tulin vasta n.puoli vuotta myöhemmin. Kuopus on kohta 7kk. Soseet...
  8. K

Mulla on 23 kenkäparia, aika vähän vai?

Mulla on neljät: kävelykengät, crocsit, talvikengät ja sisäpelikengät.
  9. K

Mitä sinun tenavasi tekevät parhaillaan?

Kuopusta imetän, taitaa kohta nukahtaa ja esikoinen on isänsä kanssa suihkussa.
  10. K

G2P2: meillä on molempien lasten kaikki vaatteet ja tarvikkeet tallessa. Pieniähän nuo meijän lapset vielä on; poika reilu 2v ja tyttö 6,5kk. Seuraavalle ei siis välttämättä tarviis ostaa mitään, paitsi tietysti vaipat ja muut. :) Kun nyt vain pääsis sen yrityksen alottamaan, sillon varmasti...
  11. K

Mitä vaippoja käytät lapsellasi?

Meillä on molemmilla (2v ja 6kk) Liberon housuvaipat käytössä. Sillon tällön on Pampers, Muumi tai Pirkka-vaippa, mutta eivät oo niin hyviä kuin Libero.
  12. K

Menkat synnytyksen jälkeen

Esikoista täysimetin 5,5kk (osittaisimetystä 15kk) ja menkat alko 7kk synnytyksestä. Kuopusta täysimetin 5kk, nyt on 6,5kk ja imetys jatkuu soseiden ohella, menkkoja ei vielä näy.
  13. K

G: Monetko imetysliivit omistat?

Esikoisen aikaan omistin neljät ja olisin tarvinnu paaljon enemmän (tissit falskas lähes joka yö ja joskus päivälläkin, vaikka oli usiammat liivinsuojat päällekkäin, joten liivejä sai olla pesemässä koko ajan). Nyt omistan 8, joista puolet on käytössä.
  14. K

Koiralla vahinkopennut, mikä olisi järkevä hinta pennuille?

Sekarotuisesta maksaisin max. 100e. Kaksi meillä on ollutkin, toinen saatiin ilmaiseksi ja toisesta maksettiin 50e. Ja rotukoiria meillä on ollu myös, toinen 600mk ja toinen 1000e.
  15. K

Monetko kengät lapsellanne on kesäksi?

2-vuotiaalla on tennarit, lenkkarit, kumpparit ja parit crocsit. Puolivuotiaalla ei oo minkäänlaisia kenkiä, eikä hommatakaan, ennenkuin kävelee.
  16. K

Käyttäkö muka jokapäivä pesulla?

Mä käyn suihkussa päivittäin. Mulla on atooppinen iho, joten päivittäin tai vähintään joka toinen päivä myös rasvaan pahimmat paikat (jalkapohjat, sääret, kädet), muuta kroppaa rasvailen harvakseltaan, vaikka kuiva onkin.
  17. K

Montako kummia teidän lapsilla on?

Molemmilla neljä kummia.
  18. K

Pinoon kaikki tatuoimattomat ja lävistämättömät!

:wave: Ei oo niitäkään korviksia. :D
  19. K

Mitä vaipat nykyään maksaa?

Meillä maksaa esim Liberon (housu)vaipat s-marketissa 42kpl 20€ ja lähimmästä Prismasta (100km) saa 84kpl 17€:lla. K-marketissa tuo pienempi paketti maksaa täällä 13€. Aikamoisia eroja hinnoissa!

Yhteistyössä