Menkat synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ekassa 10 kk iässä lopetin yöimetykset, jolloin siitä 2 viikon päästä tuli ekat kuukautiset (ja seuraavasta kierrosta plussasin. Tässä tokassa vauva on 5 kk ja täysimetyksellä mennään. Ei ole kuukautisia vielä näkynyt..

"vieras"
menkat alkoi 6kk synnytyksestä, imetin. aika ylläri kun olen kärsinyt epäsäännöllisistä kuukautisista vuosia, tulleet joskus ja jouluna, mutta nyt säännöllisesti, jes. ja suurempi ylläri se, että vielä ovuloinkin toisesta kierrosta, esikoinen kun saatiin hedelmöityshoitojen avulla!

"Vieras"
Mulla molemmissa alkaneet n.2kk siitä kuinimetys huomattvasti vähentynyt ja yöimetys jäänyt pois. Ekalla kerralla siis alkoi lapsen ollessa n.11kk ja toisella kerralla 2pv ennen 1v synttäreitä.

"vieras"
Esikoista täysimetin/imetin 4kk, menkat tuli 7kk synnytyksestä
Nyt mulla on 3,5kk ikäinen vauva täysimetyksellä, ja ilmeisesti mulla alkoi erittäin niukat menkat heti jälkivuodon jälkeen, säännöllisesti ainakin tulee pientä vuotoa nyt kolmatta kertaa...

Menkat alkoivat 10kk synnytyksestä, lapsi osittaisimetyksellä alusta asti, mutta imetys vähentyi merkittävästi n. kuukausi ennen menkkojen paluuta.

Imetys loppui kun lapsi oli 10,5kk.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="vieras";28494868]Alkoi lapsen ollessa 11kk, imetin edelleen, myös öisin (jotkut sanoo että juuri yöimetykset ja kierron palautuminen ovat yhteydessä).[/QUOTE]

Lisään vielä, että kierto oli säännöllinen heti palauduttuaan, imetän edelleen ja olen uudelleen raskaana.

Yhteistyössä