Hakutulokset

1. K

Mnkä ikäisiä teidän lasten serkut ovat?

Meidän lapsilla (2,5v ja 9kk) ei ole vielä serkkuja.
  2. K

Mihis aikaan ajattelit mennä unille ja moneltako aamulla herätys?

Nukkumaan 22-23 ja aamulla lapset yleensä herättää 7 kieppeillä. Paitsi huomenna varmaan aikasemmin, kun mies kolistelee kuuden jälkeen töihin..
  3. K

Mitä nuo potkupyörät maksaa uutena? Kamalat huuto.netin hinnat...

Me just ostettiin sellanen, makso n. 50€. Hintahaitari niillä mitä katottiin, tais olla 35-80€ ja kaikki siis uutena.
  4. K

Vaihtoehto kysymyksiä? Mistä päin oot?

Pusu Sankko Lettu tai lätty Pylly tai peppu Tuo Nuo Peruna Nenä Kiikku Viikata Luokse Vilkuttaa Muki (motti = halkomotti) Pohjois-Karjala
  5. K

Minkä ikäinen olet?

23v.
  6. K

Sanotko yleensä pötköttää vai köllöttää? missäpäin asut?

Molempia, mutta köllöttelen enemmän. Ja Pohjois-Karjalassa asun.
  7. K

Mitä sanaa käytät kun sataa vain vähän vettä? missä päin asut? ov

Ripeksii tai tihhuuttaa, Pohjois-Karjalassa asun.
  8. K

Löytyisikö täältä mies- tai naispuolinen ystävä?

Pohjois-Karjalasta.
  9. K

Mä oon täältä Itä-Suomesta. Ja yv:tä saa laittaa jos haluaa :)
  10. K

:wave: Ystäviä kaipailisin minäkin..
  11. K

Minkä ikäisenä äitisi oli kun sai sinut? Entä kun sai esikoisensa?

Äiti oli 23v (kk:n päästä 24) kun minut sai, olen esikoinen. Anoppi oli 22v kun mieheni syntyi, hänkin on esikoinen.
  12. K

Paljonko sinulla on ikäeroa sisaruksiisi? Entä omilla lapsillasi?

Pikkuveli on mua 1v2kk nuorempi. Omilla lapsilla on ikäeroa 1v9kk. Kolmas lapsi haluttas vielä pienellä ikäerolla.
  13. K

Minkä ikäisenä tulit äidiksi?

Ekan syntyessä olin 20v. (täytin 2vkon päästä 21v) ja mies 23v. Toisen syntyessä olin 22v. ja mies 25v. Oikein hyvä ikä kummankin kohdalla :)
  14. K

Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

Kolmiliini: mä kans muistan kuulleeni, että yösyötöt vaikuttas eniten.. Mutta mulla esikoisen jälkeen alko menkat 7kk synnytyksestä, vaikka imetin muutaman kerran yössä ja välillä päivälläkin. Kuopus on nyt 8kk ja imetän häntä n.1-3 kertaa päivässä, öisin en ollenkaan, eikä menkkoja vaan näy :/...
  15. K

G: Asumisgalluppi ja muuta kivaa ajan kuluksi

Kaupunki?: pien kaupunki Itä-Suomessa Montako makuuhuonetta?: kaksi Mikä auto?: ooppeli Lapsia?: kaksi Ikäsi?: 23v. Töissä? Kotona? Koulussa?: kotona
  16. K

Ikäjakauma palstalla?

23v
  17. K

Gallup KAIKILLE! Ikäsi?

23v.
  18. K

G: Minä vuonna olet syntynyt?

1990
  19. K

gallup:toisen vauvan syntymä

Rv 39+6 ja kesto vajaa kolme tuntia. Helppo ja nopea synnytys, ei kivunlievitystä, nopeasti toivuin (istuinkin normaalisti jo heti synnytyksen jälkeen salissa). Esikoinen rv 41+4, kesto 10h. Kivuliaampi ja paaljon vaikeampi synnytys + epiduraali, toipuminen kesti kuukausia.
  20. K

Vauvan aurinkolasit

Meillä ei oo kumpikaan lapsista tykänny pitää aurinkolaseja. Esikoinen huusi ja karju niin pitkään, että sai ne pois, eikä auttanu mikään, kunnes sitten joskus 1,5-vuotiaana oppi niitä käyttämään. Kuopukselle kun laittaa niin repii samantien pois (ja vie muute äitiltäki arskat päästä aina kun...

Yhteistyössä