Minkä ikäisenä äitisi oli kun sai sinut? Entä kun sai esikoisensa?

• Viestiketjun aloittaja "kysely"
  • Ensimmäinen viesti
Oma äiti oli 20v ja isä 23v. Olin se esikoinen.

Mieheni on kuopus ja vanemmat hänen kohdalla olivat 38v ja muistaakseni isä 42v. Esikoisen saadessaan olivat 21v ja 24v. Voi heittää vuodella tuo isän ikä, en nyt muista.

---
Omat vanhempani olivat 33-vuotiaat kun saivat minut, äitini 24 kun sai esikoisensa ja isäni 22-vuotias. Mieheni äiti oli 23-vuotias saadessaan mieheni, isänsä pari vuotta vanhempi. Mies on vanhempiensa esikoinen.

"vieras"
Äiti oli juuri täyttänyt 17 ja isä 21 kun minä synnyin. Olen esikoinen. Sisaruksiin mulla on ikäeroa 5 vuotta, 9 vuotta ja 17 vuotta.

Miehen äiti oli 22 vuotias ja isä 27 vuotta kun mieheni syntyi. Olivat 2 vuotta nuorempia saadessaan esikoisensa.

Itse olin 26 kun esikoiseni syntyi (mies 21) ja 30 kun kuopus syntyi.

"mama"
Äiti on ollut 30-v ja isä 28-v kun synnyin. Olen ainoa lapsi.

Miehen äiti on ollut 19-v ja isä 21-v kun ovat saaneet esikoisen ja 21-v ja 23-v kun mieheni on syntynyt, niin ja siinä miehen ja esikoisen välissäki on yks :) eli kiirettä on pitänyt. Mieheni jälkeen heille on syntynyt vielä yksi lapsi, vähän isommalla ikäerolla.

uupelo
Äitini 29 minut saadessaan, olen esikoinen. Isä oli samanikäinen minut saadessaan, 6v nuorempi saadessaan esikoisensa. Miehen äiti taisi olla 19 saadessaan esikoisensa ja siitä 4v kun sai mieheni. En ole kyllä varma.

äitini oli 21, isäni 23, kun esikoinen syntyi, kun minä kuopus synnyin, äiti oli 30 ja isä 32. lapsia 4.. miehen äiti oli 23 kun hän, esikoinen, syntyi, ja 31 ku niiden viimeinen synty, appiukko vuotta vanhempi anoppia..

"Vieras"
Äiti oli 24v ja täytti muutaman kuukauden kuluttua 25. Isä oli 27 ja minä oilin esikoinen.

Miehen äiti oli noin 30v mieheni syntyessä ainoaksi lapseksi. Miehen isä muutaman vuoden vanhempi.

Yhteistyössä