Hakutulokset

1. Lilya

Mitäs jos sanois työkkärissä että

Okei, eli syy on tämä. Mene lääkäriin, hoida itsesi kuntoon:hug:
  2. Lilya

Tehdäänkö ketju missä yritetään arvata toisen etunimi?

vuoristoradalla on varmaan Kaisa ja Bei bei Tiia :) Kaisalla on punaiset puolipitkät hiukset, hoikka ja keskipituinen ja Tiia on lyhyt vaaleaverikkö :)
  3. Lilya

Mitäs jos sanois työkkärissä että

No eihän kenenkään ole Suomessa pakko töissä käydä, onhan niitä kotirouvia. Et tietenkään voi samaan saikaan olla työtön työnhakija mutta voit ilmoittaa työkkäriin että et hae töitä.
  4. Lilya

Tehdäänkö ketju missä yritetään arvata toisen etunimi?

Nickin/mielikuvan perusteella :)
  5. Lilya

Meidän sakki muuttui teenjuojiksi, kerrohan lempiteesi.

Oi miten ihanan kuuloisia teelaatuja suosittelitte, pitäisköhän tästä heti pinkaista kauppaan ostoksille :D Itse olen nyt parin viikon ajan juonut Twininga Green tea Mintiä ja Piparminttuteetä. Yksi lemppari on myös rooibos, mansikka vanilja, greippi-lime ja aavikkokerma.
  6. Lilya

Veisittekö lapsenne tällaiselle PPH:lle?

En veisi. En ylipäätään veisi pph:lle enkä ainakaan noin nuorelle. Tuon ikäisellä ei ole mm. paljoa elämänkokemusta enkä luottaisi että hoitaisi hyvin lapsiani.
  7. Lilya

Parisuhteessa kahdenkeskinen aika, tarvitaanko sitä?

No mut eihän kaikilla edes ole sitä turvallista hoitopaikkaa minne lapset saisi siksi aikaa. Ei mustakaan miehen kanssa kaksistaan olo olisi kamalaa, mutta olen niin tottunut tähän etten erityisesti sen ajan perään itke. Vois elämä olla aika kurjaa jos surisin jatkuvasti asiaa mille en mitään...
  8. Lilya

hiusväri meni päin p:tä

Onko sulla vaalennettu pohja siis? Miten vaalea? Jos on ihan blondi niin en suosittele. Etkai kestoväriä ostanut?
  9. Lilya

hiusväri meni päin p:tä

Älä mene pilaamaan väriä enää lisää värinpoistolla! Onko väri kesto- vai kevytväri? Kokeile B4 värinpoistoa, älä sitä normivaalennusta. Tuo poistaa vaan kemiallisen värin. Tai sitten haalennat tuhkaisuutta, se usein lähteekin aika helposti. Oletko kokeillut syväpuhdistavaa? Peset sillä pari...
  10. Lilya

Mistä te saatte aina lastenvahdit ja katsooko tämä sama lapsenlikka aina montaa lasta sen pari yötä?
  11. Lilya

Eiköhän se riipu ihan perheestä, joillekin kahdenkeskinen aika on sitä että lasten nukahdettua katsellaan yhdessä telkkaria tms. Me ei saada juuri koskaan molempia lapsia hoitoon ja monilla tuttavaperheillä sama homma. Eli todella harvoin ollaan ihan kahdestaan, kevättalvella taisi viimeksi...
  12. Lilya

Mitäs Teillä näin perjantaina välipala aikaa syödään

Ajattelin tehdä marjakiisseliä siitä mitä pakkasesta löytyy :)
  13. Lilya

Äkkiä apua! Pikku Kakkosen miesjuontaja?

Siis yääk.. Oon aina miettinyt että pitääköhän joku noita satusetiä seksikkäinä. Ehkä järkyin ammatti ikinä..
  14. Lilya

Miksi ihmiset täällä on niin tarkkoja kodistaan? Ketään ei päästettäs käymään.

Mä en tiedä miksi mä en halua ventovieraita meille, ehkä siksi että mä koen helpommaksi tavata neuvolantätejä yms mieluummin puolueettomalla maaperällä. Ehkä myös pelkään vähän sitä, mitä kotini kertoo minusta? En ole maailman siistein ihminen ja tämä nolottaa. Meillä kyllä imuroidaan...
  15. Lilya

mä olen lomalla, lapsi hoidossa

Oliks tässä pointtina se, että kysytään miksi?
  16. Lilya

tilasin me&i:lta..

Mä en ole koskaan tilannut, joskus kirpparilla katsellut ja kovin on kuluneita hintaansa nähden. Viimeksi yhdestä kuluneesta tunikasta pyydettiin 10e, vähän liikaa mun mielestä jos laatu ei ole niin mahtava. Eikös ne olleet niitä mitä mainostetaan ettei menis ollenkaan huonoksi?
  17. Lilya

Mikä paras pesu- ja huuhteluaine? Suosittele lemppariasi

Meillä on ollut myös tuo strawberry lily kiss käytössä hetken aikaa, kiva tuoksu jää vaatteisiin :)
  18. Lilya

Teettekö hernekeiton itse vai ostatteko purkkihernekeittoa?

Jos suunnittelen sen seuraavan päivän ruuaksi teen itse, mutta jos en keksi mitään pikaista niin laitan purkista.
  19. Lilya

Sepram ja oudot oireet...

Minäkin sanoisin, että tuo on yllättävän yleistä vaikka oireet ovatkin aika huomattavat. Voithan olla lääkäriin yhteydessä, mutta citalopraami on käsittääkseni aika siedetty lääke yleisesti eikä sitä mielellään noin lyhyen käytön jälkeen lähdetä vaihtamaan. Monilla on samanmoisia oireita mutta...
  20. Lilya

Minkä ikäiselle kynä käteen?

Meillä 1-v on piirrellyt muutaman kerran. Ei kovin kauaa jaksa keskittyä, hyvin äkkiä lentää värikynät nurkkaan ja homma vaihtuu joksikin muuksi :)

Yhteistyössä