Hakutulokset

1. Lilya

iso lapsi rattaissa

Pakko kommentoida.. Mä lenkkeilen myös niin ettei pysähdellä, siksi ettei syke pääse laskemaan lenkin aikana mutta mä olen aina edellyttänyt lapselta että pyöräilee mukana, jos pysähtyy niin sitten polkee mun perään. Olen kai aika julma äiti. Minkälaiset rattaat kestää 5-vuotiaan painon? Mulla...
  2. Lilya

Vesirokko, apua!

Meillä oli esikoisen tarhassa vesirokkoa tosi monta kertaa, mutta silti poika sai sen vasta 1-v siskoltaan joka sai sen just varmaan jostain kaupasta tms. Noin pienellä se voi olla tosi helppo, meillä oli vaan muutama näppylä ja lapsi pari päivää kiukkuinen. Sinuna en panikoisi, jos tulee niin...
  3. Lilya

Alkaisitko suhteeseen tällaisen miehen kanssa?

En todellakaan. Mitä ilmeisimmin juo aika paljon, ja tuo pilven poltto.. En hyväksy. Pahoinpitelytuomio hertoo huonoista hermoista, ei hyvä. Mieti järjellä, tuskin se mies vielä tässä vaiheessa on todellakaan mitään muuta kuin ihana ja huomioiva. Aika sekopää sais olla jos jo tässä vaiheessa...
  4. Lilya

Pidätkö itseäsi vanhemmista miehistä?

Yleisesti ottaen pidän, jostain syystä käyn kuumana juurikin n. 10-15v vanhempiin, itse 24v. Oma mies tosin vain 5-v mua vanhempi mutta aika kypsä ollut aina.
  5. Lilya

iso lapsi rattaissa

Kieltämättä mustakin tuntuisi oudolta kuljettaa noin isoa rattaissa (eikös se painorajakin mene kohta rikki) mutta mistäs sen tietää mikä kenelläkin on siihen syynä, en lähtisi suoraan tuomitsemaan. Oma lapsi loeptti rattaissa kulkemisen 3-veenä mikä mun mielestä oli hyvä ikä, voihan sen...

Yhteistyössä