Pidätkö itseäsi vanhemmista miehistä?

• Viestiketjun aloittaja Täti Moonika
  • Ensimmäinen viesti
Täti Moonika
Olen 20-vuotias nainen, mutta en juurikaan tunne mitään vetoa samanikäisiin miehiin. Keskenkasvuisuus ja nuorekkuus häiritsee minua, samoin lapsellinen elämäntyyli ("juhlimista", pelleilyä, huolettomuutta yms). 30-vuotiaasta alkaen rupeaa paranemaan. Taidanpa odottaa kymmenen vuotta niin voin etsiä seuraa samanikäisistä ja järkevämmistä miehistä. :D

Täti Moonika
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Aina olen pitänyt reilusti vanhemmista miehistä :) Oman ikäisiä POIKIA kohtaan tunnen äidillisyyttä.
Samoin... Tulee sellainen kiero olo, että olisin kuin äiti.
Kyllä miehen pitää näyttää mieheltä eikä pojalta...

IhanaValo
Teininä en todellakaan ollu kiinnostunu samanikäisistä pojista, mut niin vaan mieheni sai miut pauloihinsa vaikka on minuu ½v. nuorempi. Samaa vuosimallia kuitenkin. Puolustuksekseni voin sanoa että mies näytti vanhemmalta ku olikaan... :D

vanhasuhde
Olen itse 20 ja olen tapaillut erittäin hyvin säilynyttä alle 40 vuotiasta miestä jolla jo lapsia edellisestä avioliitosta. Itsellänikin on lapsi ja heti kun tutustuin tähän mieheen tuntui että tästä parempaa ja ihanempaa miestä ei olekkaan. Tietysti meillä taitaa olla tälläinen perus salasuhteen tapainen suhde koska hänen vanhemmalla lapsellaan on ikäeroa minuun 7 vuotta. Hän onkin sanonut että olen henkisesti vanhempi ja toisaalta nuorekas sekä viehkeä, mutta kukapa sitä kieltäytyisi seikkailusta josta saa perhosia vatsaan ja hyvän petikumppanin.

Yhteistyössä