Mikä paras pesu- ja huuhteluaine? Suosittele lemppariasi

Mikä on sinun lemppari pesu- ja huuhtisaineesi?
Itse käytän yleensä Omoa nestemäsienä ja Sertoa jauhemaisena, huuhteluaineita vaihtelen kun en ole vielä löytänyt lempparituoksua.
Tykkään että vaatteet saavat tuoksua hyvältä pesun jälkeen eli sellainen huuhteluaine hakusessa :)
Joskus käytän myös silitysnestettä hyvän tuoksun saamiseksi.

"Sini"
Bio Luvil tai Ariel meillä yleensä on. Niistä jää sellainen mun nenään sopiva tuoksu. :) Huuhteluainetta en käytä.

Nyt kokeilin pakon sanelemana Pirkan jauhetta ja nyt on täysin tuoksutonta pyykkiä. Mun mielestä puhtaan pyykin pitäisi tuoksua pesuaineelle. :)

lisää kiitos
Ite tykkään et vaatteet tuoksuu jollekin hyvälle joskus. Mut vielä on vähän hakusessa tuo mun ykkönen. Tai en oikeestaan oo hirveesti kokeillukkaan eri tuoksuja.Käytössä tällä hetkellä bio luvil ja sininen softlan.

[QUOTE="vieras";26920411]Pesuaine saattaa vaihdella, mutta huuhteluaineena aina vain comfort strawberry lily kiss.[/QUOTE]

Meillä on ollut myös tuo strawberry lily kiss käytössä hetken aikaa, kiva tuoksu jää vaatteisiin :)

mie e
mä taas en kestä että vaatteisiin jää tuoksu! tuntuu kuin ois pesuaine/huuhteluaine jäänyt vaatteisiin. nyt olen ihan tilkan käyttänyt laimennettua huuhteluainetta (pesuaine tuoksutonta) että pyykki ripustettaessa tuoksuu puhtaalle ja kuivuessaan on hajut/tuoksut jo pois... :)

mä taas en kestä että vaatteisiin jää tuoksu! tuntuu kuin ois pesuaine/huuhteluaine jäänyt vaatteisiin. nyt olen ihan tilkan käyttänyt laimennettua huuhteluainetta (pesuaine tuoksutonta) että pyykki ripustettaessa tuoksuu puhtaalle ja kuivuessaan on hajut/tuoksut jo pois... :)
Mä laitan kans huuht.ainetta ihan tippasen vain. En haluu, että vaatteet haisevat metrien päähän.

"minä"
Ostan joskus vaatteita kirppareilta ja joskus ne haisevat niin voimakkaalle pesuaineelle että on pestävä useita kertoja hajuttomilla aineilla ennenkuin niitä pystyy käyttämään. Luulen että jos on tottunut käyttämään hajustetuilla pestyjä vaatteita niin eivät ne omaa nenään haise.

[QUOTE="essi";26921372]miksi huuhteluainetta tulis käyttää? miksi käytätte?[/QUOTE]

Sitä tarvitsevat kankaat tulee pehmeämmiksi ja helpommin siliäviksi. Esim. farkut ja lakanat jää kamalan koppuraksi ilman huuhteluainetta.

9mmm
Mikä on sinun lemppari pesu- ja huuhtisaineesi?
Itse käytän yleensä Omoa nestemäsienä ja Sertoa jauhemaisena, huuhteluaineita vaihtelen kun en ole vielä löytänyt lempparituoksua.
Tykkään että vaatteet saavat tuoksua hyvältä pesun jälkeen eli sellainen huuhteluaine hakusessa :)
Joskus käytän myös silitysnestettä hyvän tuoksun saamiseksi.
no mä suosittelen vileda 2 in 1. pikkuloraus ainetta moppiin ja vettä ineen kestää pitkään ja yhellä suihkauksella saa monta metriä luututtua :). se oli kätevä mulle kun sangon kanssa vettä lotisi joka paikassa joten vileda on 9mm suositus .

Yhteistyössä