tää on niin ansaittu :)
Nooh 16.08.2012 #3 Niin lapsi on ansainnut lomattoman kesän vai mitä? Mitäs pahaa se on tehnyt? Paitsi että tuli tähän maailmaan häiritsemään sinua.
Niin lapsi on ansainnut lomattoman kesän vai mitä? Mitäs pahaa se on tehnyt? Paitsi että tuli tähän maailmaan häiritsemään sinua.
aamuvirkee 16.08.2012 #5 mies on kesälomalla ja pojan kanssa mummolassa. musta tää on hirveetä. itkettää jo, kun on niin ikävä. oon ekaa kertaa toista yötä pojasta erossa :|
mies on kesälomalla ja pojan kanssa mummolassa. musta tää on hirveetä. itkettää jo, kun on niin ikävä. oon ekaa kertaa toista yötä pojasta erossa :|
matja 17.08.2012 #6 Alkuperäinen kirjoittaja Nooh: Näytä alkuperäinen viesti Niin lapsi on ansainnut lomattoman kesän vai mitä? Mitäs pahaa se on tehnyt? Paitsi että tuli tähän maailmaan häiritsemään sinua. Click to expand... sait mut hihittään...missäs mä kerroin meidän kesästä/lomasta mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Nooh: Näytä alkuperäinen viesti Niin lapsi on ansainnut lomattoman kesän vai mitä? Mitäs pahaa se on tehnyt? Paitsi että tuli tähän maailmaan häiritsemään sinua. Click to expand... sait mut hihittään...missäs mä kerroin meidän kesästä/lomasta mitään?