Hakutulokset

1. S

Monta tuntia teillä lapset katsoo tänään aattona telkkaria?

Ei mitään tietoa :) Tölöö auki koko päivän, ne katsoo ketkä haluaa. Pukki kävi jo ja junnu nukkuu että luulen lelumaailman kiinnostavan loppuillan...
  2. S

Mitä ET haluaisi saada lahjaksi?

Tuoksuja. Vaatteita. Kosmetiikkatuotteita.
  3. S

Minkälainen aattopäivä teillä on tiedossa?

Täällä 05.14 heräs esikoinen ;) pitkä päivä ollut... Syöty, ulkoiltu ja nyt napsivat herkkuja olkkarin lattialla katsoen elokuvaa. Pari lahjaa oli kuusen alla aamulla, pukki tulee tunnin sisällä. Sit onkin rentoa oleskelua loppu päivä. Ja syömistä ja saunomista.
  4. S

HuOmenta !!!

Paisti uunissa, lapset syöneet aamiaisen ja mä meinasin vielä pikareissun kauppaan tehdä toien toiselle puolen :) kukka yms unohtui. Rauhallista Joulua!
  5. S

Kuinka moni täältä on ostanut elektroniikkaa lapsilleen/teineilleen joululahjaksi?

7v sai digikameran 49e (syy:känny on karvalakkimalli jolla voi vaan soittaa ja tekstata).
  6. S

Kuinka moni menee vielä aattona kauppaan??

Käyn ostaa suklaata, joulukukan ja tummaa jouluolutta. Yleensä en aattona käy, mutta nuo vaan unohtui :confused:
  7. S

7-v odottaa joulupukkia huomiseks... eikä meille oo tulossa :/

Mä tein viime jouluna itse "huteralla kaunokirjoitustekstillä" viestin ryttyiselle paprulle pukilta, että oli hänellä niin kiire ettei voinut jäädä olemaan ja yötä vasten olivat tontutkin sairastuneet eli ensi vuonna nähdään! Levitin lahjat hujanhajan eteiseen ja paria avasin ns. repytyneet...
  8. S

Meillä syödään huomenna kaurapuuroa

Meillä mannapuuroa kera kiisselin, koska näin toivottiin mulle ihan sama mitkä ainesosat kunhan kaikille maistuu :p
  9. S

Eipä voi ainakaan liian isosta ryhmäkoosta valittaa..

Saa varmaan jotain ekstrakivaa tehdä tms. kun on yksin paikalla :) Ja ainakin hoitaja on koko ajan läsnä... Vuorotyö on jonkun sekin tehtävä. Hyvää Joulua ap:n sakille!
  10. S

HuOmenta !!

Huomenia! Kuusi, tekopuu, odottaa koristeita. Oikeastaan se on ihan nätti vaikka luulin että näyttää karsealta vs oikea kuusi :) Kaupasta jotain vihanneksia ja namuja vielä haetaan. Ystävä tulee käymään joten kiva alku Joulun päiville.
  11. S

Jopas on hyvää

Varmasti :) Täältä seudulta ei pollea saa kaupasta, mutta kokemuksen mukaan seuraavan kerran lihaa saadessa voisi viedä fileen savustamoon. Nyt pakastimessa pötköttää puolikas karitsa paloina josta osa tulee joulupöytään :p
  12. S

G: Miten vietätte teidän jouluaaton?

Lapset herää n.6-7 sitten tv/dvd voivat katsella kun puuro valmistuu ja aamusauna lämpenee. Laitetaan "buffetaamiainen" ja pukki tilattu klo 11-12. Lahjashown jälkeen junnu päikkäreille, mä ja 7v lahjoja testaamaan. Sit iltapv syömistä taas, ulkoilua ja iltaruokana laatikot yms. Hyvin rennosti...
  13. S

Jopas on hyvää

Nam nam :p
  14. S

vieläkö teidän eskari-ikäiset uskovat joulupukkiin?

Eppulainen poika uskoo ja toki saa uskoa niin pitkään kuin haluaa. Tietää että saa ihmisiltäkin lahjoja mutta pukki tuo ne loput ;) Meillä uskotaan saunatonttuihin,menninkäisiin, hyvään haltijaan että kyllä se aikuisuus ja järki aikanaan hoitaa hommat eli nautin tästä lasten mielikuvituksen ja...
  15. S

Miksi on väärin toivoa tiettyä sukupuolta?

Saahan sitä toivoa mitä vaan... Itse 2 pojan äitinä oon tyytyväinen, koska mielestäni lapsen luonne ratkaisee (minulle) paljon enemmän kuin sukupuoli. Nyt saan "nauttia" kahdesta aivan erilaisesta lapsesta. Ei kai se sukupuoli ole tae mistään tietystä ....
  16. S

Jos olisit eläkkeellä hoitaisitko 4,5v lapsen kotona?

Eläkettä ei saa ihan heppoisin perustein? joten luulen että lapsen olisi hyvä olla myös kavereiden kanssa eikä vaan minun seurassa ja tuossa iässä... Laittaisin 10pv/kk alle 5h/pv hoitoon.
  17. S

mitä joulumenuunne sisältää??

Karitsan viulu, kalkkunarulla, possun ulkofilemötikkä, minulle graavilohta. Laatikot+valkosipulipotut. Rosolli, vihersalaatti, juurestikkuja. Mehua, maitoa, piimää, kotikaljaa, punaviiniä. Hapankorppua, näkkäriä, kauraleipää. Tiikerikakku, tortut, piparirahkaa, lusikkaleivät ja paljon...
  18. S

HuOmenta !

Mukavaa Huomenta! Puuro kiehumassa, poika kouluun 9 ja sen jälkeen alkaa loma!!! Torttuja ja pipareita olis lisää paistettava :p
  19. S

6v. poikien joululahjatoiveet?

Hämiskamaa, Kre-o tuotteita, star wars juttuja, karvahatun, pari dvd:tä, kirjan ja toppatakin :)
  20. S

Kerro mielipiteesi listalla olevista 15 eri asiasta!! :D

• glögi? inhokki maku • 25.joulukuuta? lötköttelypäivä • naisen nimi Mariella? kiva • kuukautiskuppi? en ole kokeillu • cheerleading? ei suomalaista meininkiä • Las Vegas? paikka jonne haluaisin reissata • burleski? jes! • Escadan kesätuoksut? ei tietoa • Ahvenanmaa? kesällä jep •...

Yhteistyössä