HuOmenta !!

"jhn"
Hei Faggots,

Nimeni on John ja inhoan joka ikinen teistä. Te kaikki olette rasvaa, jälkeenjäänyt, ei-asetelmia, jotka viettävät joka toinen heidän päivänä katsot typerä aasi kuvia. Olet kaikki paha maailmassa. Oikeasti, on joku teistä koskaan saanut mitään pillua? Tarkoitan, kai se on hauskaa leikkiä ihmisiä, koska oman turvattomuutta, mutta kaikki kestää aivan uudelle tasolle. Tämä on jopa huonompi kuin jerking off kuvia facebookissa.

Älä ole vieras. Just osuma minulle paras laukaus. Olen melko täydellinen. Olin kapteeni jalkapallojoukkue, ja käynnistin minun koripallojoukkue. Mitä urheilu pelaat, muuta kuin "jack pois alasti piirrettyjä Japanin kansaa"? Saan myös suora on, ja on paukutellut kuuma tyttöystävä (Hän vain puhalsi minua, Paska oli NIIN käteistä). Olette kaikki risukimppuina jotka pitäisi vain tappaa itseänne. Kiitoksia kuuntelemisesta.

Hyvää huomenta "kukkuja"! :D

Aina sie täällä kukut pirteänä kun toinen yrittää pitää silmiään väkisin ettei nukahda kesken työn :stick:
Ja mukavaa aatonaatto aamua sinullekin :xmas:
Enää 2t35min ja saa laskee pään tyynylle! :snotty:

"koo"
Lauantain piti olla juhlapäivä 19-vuotiaalle Kalle Havumäelle. Hyvä ystävä oli tullut Rovaniemeltä asti ja pojat olivat suuntaamassa keikalle Helsingin Nosturiin. Päällimmäisenä illasta jäi kuitenkin mieleen pettymys, kun helsinkiläinen ravintola käännytti pojat tylysti oveltaan.

Keikkaa ennen Havumäki ja hänen ystävänsä olivat käyneet syömässä hampurilaiset ja juomassa limsaa hampurilaisravintolassa. Alkoholia ei kumpikaan ollut nauttinut.

Kun Mokoma-yhtyeen keikkaan oli vielä aikaa, päättivät nuoret mennä istumaan hetkeksi Nosturia vastapäätä sijaitsevaan Hemingway's-ravintolaan. Ravintolan ovella Havumäki hieman kompasteli, kuten hänellä vammastaan johtuen on joskus tapana. Ravintolan työntekijä oli huomannut kompuroinnin ja tulkinnut nuorten miesten olevan humalassa.

- Hän oli sanonut, että sisääntulo oli sen verran haparoivaa, että te ette ole tervetulleita tänne, kertoo Kallen äiti, TV1:n uutistenlukija Marjukka Havumäki

r.i.p kukko pärssinen
Cock-Pärssinen

Muistan kun istuin 2000-luvun alussa Pärssisen kanssa paikallisen pubin nurkkapöydässä. Joimme viskiä ja nautimme toistemme seurasta, sankan sikarinsavun leijailessa pöytämme yllä. Yht'äkkiä Pärssisen olemus vakavoitui, hänellä oli minulle kerrottavaa. Otin hänen siivestään kiinni sanoen: "Pärssinen, minulle voit kertoa, parhaimmalle ystävällesi". Pärssinen otti pitkän huikan viskilasistaan: "Joni, kerron sinulle salaisuuden mitä kukaan ei ole kuullut aikaisemmin. Minulla on velvollisuus, velvollisuus suojella heikompia. Olen sankari jonka Haukipudas ansaitsee, mutta jota se ei nyt tarvitse. Minua jahdataan, koska he tietävät että kestän sen. Koska en ole teidän sankarinne. Olen hiljainen vartija, tarkkaileva suojelija. Pärssinen." Samalla hetkellä Pärssinen lähti ulos kohti kuun valaisemaa yötä. Palapelin palaset loksahtivat paikoilleen. Viimein minä ymmärsin kaiken. Kyynel valui pitkin poskeani.

Huomenta :)

Meillä on eka kerran kuusi omassa kodissa :) Poika vähän alle 2v oli ihmeissään aamulla, kun näki sen. Eilen illalla kun kymmenen aikaan tulin töistä niin laitoin siihen valot ja nauhat ja nyt laitettiin muut koristeet. Muuten oltas laitettu tänä iltana tai huomisaamuna mutta oon töissä.

Huomenia!

Kuusi, tekopuu, odottaa koristeita. Oikeastaan se on ihan nätti vaikka luulin että näyttää karsealta vs oikea kuusi :)
Kaupasta jotain vihanneksia ja namuja vielä haetaan. Ystävä tulee käymään joten kiva alku Joulun päiville.

IhanaValo
Huomenta!

Pitiks sen myöhästyneen maailmanlopun tulla tänään? Moneltakohan se ois ootettavissa? :)
No, jos sitä ei tulekaan niin tänään lähetään miun vanhemmille yöks viettämään etukäteisjoulua ja aattona sit anopille kattoo pukkia. Aateltiin tehdä nyt näin päin ettei tarvi aattoiltana enää lähteä ajelemaan minnekään muualle ku kotiin.

Yhteistyössä