HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä heräsin vähän ennen kolmea, menin yhdeksältä nukkumaan. En vaan viitti tehdä mitään huomenaloituksia, kun sä kuitenkin teet oman aina tässä viiden pintaan.

Huomenta huomenta! Meno vissiin ollut hurjaa, kun minua koskeva ketju otettu pois? Se ois raportin kirjoittamista, kveekarit, kodinhoitoa ja treffit. Siinä tän päivän aikataulua. Mut jos aloittaisin teellä. Kuopus on kaverilla yökylässä, meni suoraan sirkuskoulusynttäreiltä sinne, me olimme esikoisen kanssa iltasella uimahallissa. Taitaa molemmat nukkua pitkään.

Sumuisten talojen seudulta Huomenta! Ei kyllä näe edes parkkipaikkaa...no kai se selkenee, aamupäivällä mennään pojan eskarikamun luo kylään. Iltapäivällä äitini luo ja Hesen kautta kotiin :saint:

sumuinen huomen.
lapset olleet isillään yön, nukuin itse huonosti miettien miten siellä mahtanee mennä.
no, kohta lähden tallille, ajan pari hevosta, pakkaan toiset kaksi autoon ja suunnataan Kuopioon raveihin hakemaan isot rahat kotiin ;)

Onnea matkaan! ei saa sitten tuoda mitään kirjaimia tullessaan :whistle:
Ikävä on noita hevosaikoja....: /

toivottavasti ei, ainakin toisen kohdalla on toivottava vähintään rahasijaa, mielellään totoonkin, kun nuorten sarjaan ilmoitettu, olis vähä paremmat rahat kuitenkin mahdollisuus saada ;)

Hevoset on kyllä niin henkireikä, en varmaan järjissäni pysyis ilman niitä. Onneks on tuliterät kärryt joissa jousitus niin kohdillaan että tuolla hiekkateillä pystyn vielä mahan kanssa ajamaan kun ei tärinät tunnu ollenkaan. Tosin tää on nyt kai viiminen pidempi ravireissu minne lähen mukaan kun alkaa olla viikkoja sen verta paljon. Onneks kohta hepat jää muutenkin starttitauolle, en kai missaa kovin monia kinkereitä :D

Yhteistyössä