HuOmenta !!!

"harmaa"
Hyvää huomentaa Hyvää Joulua!!! Täällä muu perhe nukkuu. Minä vahdin kinkkua (asteita 74), valmistelin karjalanpaistin valmiiksi uuniin laitettavaksi, riisipuuro hautoo servofixissä ja kohta voisi viriellä aamusaunaa lämpeneen valmiiksi. Päivän ohjelmassa: syöntiä, lahjoja, syöntiä, haudalla käyntiä, syöntiä, kirkossa käynti (iltakirkko), syöntiä ja Rakkaiden kanssa yhdessäoloa!!!!!

"vieras"
[QUOTE="harmaa";27752453]Hyvää huomentaa Hyvää Joulua!!! Täällä muu perhe nukkuu. Minä vahdin kinkkua (asteita 74), valmistelin karjalanpaistin valmiiksi uuniin laitettavaksi, riisipuuro hautoo servofixissä ja kohta voisi viriellä aamusaunaa lämpeneen valmiiksi. Päivän ohjelmassa: syöntiä, lahjoja, syöntiä, haudalla käyntiä, syöntiä, kirkossa käynti (iltakirkko), syöntiä ja Rakkaiden kanssa yhdessäoloa!!!!![/QUOTE]

Ootpas ajoissa :O

Mäkin heräsin tuossa parikymmentä minuuttia sitten ja kinkku on meilläkin uunissa. Mutta mä ajattelin juoda ensin kahvit ja alkaa vasta sitten keittämään puuroa ja lämmittämään saunaa.. Lapset toistaiseksi nukkuu vielä, ajattelin napsaista tässä kohtaa sen oman ajan ;)

Nooooo
Miks te ootte näin aikasin hereillä? Ja moneltako ootte menneet nukkuun? Itse haluaisin vielä nukkua ei vaan nukuta. Meillä on kinkku vasta odottamassa uunia. Unohdettiin ottaa ajoissa sulamaan. Ikinä ennen ei ole käynyt noin. Mutta hyvä joulu tulee silti :)

"vieras"
Miks te ootte näin aikasin hereillä? Ja moneltako ootte menneet nukkuun? Itse haluaisin vielä nukkua ei vaan nukuta. Meillä on kinkku vasta odottamassa uunia. Unohdettiin ottaa ajoissa sulamaan. Ikinä ennen ei ole käynyt noin. Mutta hyvä joulu tulee silti :)
Mä en vaan osaa nukkua pitkään, en etenkään jouluaattoaamuna ;) Toki menen iltaisin aikaisin nukkumaankin, joskus siinä klo 20-22 välillä. Eilen laitoin kinkun uuniin vasta vähän jälkeen kymmenen ja piti vahtia sitä se eka puol tuntia, joten nukkumaan meno venyi mulla normaalia pitemmäksi.

Mun lapset on aina olleet samanlaisia aamuvirkkuja ja illantorkkuja, joten heidän rytminsä on tarttunut muhunkin. Ja näköjään kun ikää tulee, niin "pitkään nukkuminen" tarkoittaa klo 07.00 heräämistä. Jota ei siis ole tapahtunut nyt hetkeen. Ehkä jo tässä viikolla osaan nukkua sinne saakka, kun työrytmi katoaa loman myötä.

"harmaa"
MUlla oli kello soimassa klo 04:00, mutta heräsin ite puoli 4. Ja ei vaan nukuta enää yhtään. Mietin onko toi meidän mittari rikki kun asteet ei meinaa nousta millään....75 näyttää nyt

Oikein hyvää huomenta aattoaamuun :)

Meillä kinkku paistettu jo eilen ja hyvin kuulemma onnistui (itse en syö) :)

Nyt juon ihan rauhassa aamukahvit ja sitten laitan saunan päälle. Aamupäivällä on tarkoitus suunnata myös pulkkamäkeen. Jouluruuan jälkeen kaikki läheiset saapuvat meille ja sitten pukki käy.

Oikein ihanaa joulunaikaa Maraboulle!

• Tykkää
Reactions: marabou
"vieras"
[QUOTE="harmaa";27752472]vieras miks sunpiti vahtia eka puoli tuntia kinkkua?[/QUOTE]

Kun pidin sitä ekat puol tuntia 230 asteessa ja laskin sen jälkeen lämmön 100 asteeseen. Siksi :)

Jaaha, eka lapsi heräsi. Käskin mennä olkkarin sohvalle peiton kanssa ja katsomaan tulisiko telkkarista jotain lastenohjelmaa (poika 11v). Tästä päivästä eteenpäinhän pitäisi näkyä antennitalouksissa ne maksukanavat ilmaiseksi. :)

Huomenta!

Mä heräilin ennen poikia, kerrankin :) Johtunee siitä kun putosin sängystä :LOL:
En viittiny sitte enää mennä takasin nukkumaan, kun kellokin on jo tuon verran, eikä oikeestaan edes väsytä. Nyt on sitte riisipuuro tuloillaan, kinkku paistettu ja maistettu jo eilen :p Nyt mä nautin kun saan juoda yhden kahvimukillisen tässä rauhassa ja hiljaisuudessa,, kyllä nuo pojat tuolta kohtapuoliin varmaan alkavat heräillä. Sit lähdetään aamupäivällä äidille syömään, sieltä kotiin ja sit anoppilaan saunaan ja paketteja availemaan :)

Rauhallista joulua kaikille :heart:

Yhteistyössä