Hakutulokset

1. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa* (päivitykset yksityisviestillä)

Kuumetta on ollut edelleen 38:n päälle meidän tytöllä tänään ja supon laitoin ennen nukkumaan menoa, nyt nukkuu! Paukamia poskessakin... Lisäksi kuulin juuri naapurilta (sukulainen) joka oli perheineen meillä sunnuntaina synttäreillä että heidän keskimmäisellä on suu-ja sorkkatauti eli...
  2. J

Kolmatta odottavat 2010

Kuumetta on ollut edelleen 38:n päälle meidän tytöllä tänään ja supon laitoin ennen nukkumaan menoa, nyt nukkuu! Paukamia poskessakin... Lisäksi kuulin juuri naapurilta (sukulainen) joka oli perheineen meillä sunnuntaina synttäreillä että heidän keskimmäisellä on suu-ja sorkkatauti eli...
  3. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

Kuumetta on ollut edelleen 38:n päälle meidän tytöllä tänään ja supon laitoin taas ennen nukkumaan menoa, nyt nukkuu! Tuo ei suostu ottamaan edes nestemäistä panadolia! Paukamia poskessakin... Lisäksi kuulin juuri naapurilta (sukulainen) joka oli perheineen meillä sunnuntaina synttäreillä että...
  4. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onpas täällä tänään ollut hiljaista! Kuumetta on ollut edelleen 38:n päälle meidän tytöllä tänään ja supon laitoin ennen nukkumaan menoa, nyt nukkuu! Paukamia poskessakin... Lisäksi kuulin juuri naapurilta (sukulainen) joka oli perheineen meillä sunnuntaina synttäreillä että heidän...
  5. J

Huh huh mikä yö takana...muutama tunti unta. Meidän 4v sai sitten kuumereaktion siitä eilisestä rokotteestaan ja hän kun ei suosiolla otakaan lääkettä joten suppoa yritettiin laittaa yöllä tunnin verran ennen kuin onnistui (suun kautta kun ei onnistu millään edes piilottamalla lääke juomaan)...
  6. J

35 v + odottajat, vol 5

Huh huh mikä yö takana...muutama tunti unta. Meidän 4v sai sitten kuumereaktion siitä eilisestä rokotteestaan ja hän kun ei suosiolla otakaan lääkettä joten suppoa yritettiin laittaa yöllä tunnin verran ennen kuin onnistui (suun kautta kun ei onnistu millään edes piilottamalla lääke juomaan)...
  7. J

Kolmatta odottavat 2010

8. J

9. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Huh huh mikä yö takana...muutama tunti unta|O. Meidän 4v sai sitten kuumereaktion siitä eilisestä rokotteestaan ja hän kun ei suosiolla otakaan lääkettä joten suppoa yritettiin laittaa yöllä tunnin verran ennen kuin onnistui (suun kautta kun ei onnistu millään edes piilottamalla lääke juomaan)...
  10. J

35 v + odottajat, vol 5

Eilen oli esikoisen 4v synttärit ja tänään 4v neuvolaa. justiin sain lapset nikkumaan, ihanaa! Mun hemppakin katottiin lapsen neuvolan yhteydessä ja oli jo 120! Torstaina on lääkärineuvola. L-M toivottavasti supistukset helpottavat! Tuota kohdunkaulan tilannetta minäkin jännitän...ens...
  11. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Kaikille juuri vauvautuneille onnea!:flower: Eilen oli esikoisen 4v synttärit ja tänään 4v neuvolaa. justiin sain lapset nikkumaan, ihanaa! Mun hemppakin katottiin lapsen neuvolan yhteydessä ja oli jo 120! Torstaina on lääkärineuvola. Tänään rv 26+4
  12. J

Kolmatta odottavat 2010

Eilen oli esikoisen 4v synttärit ja tänään 4v neuvolaa. justiin sain lapset nikkumaan, ihanaa! Mun hemppakin katottiin lapsen neuvolan yhteydessä ja oli jo 120! Torstaina on lääkärineuvola. Tänään rv 26+4
  13. J

Eilen oli esikoisen 4v synttärit ja tänään 4v neuvolaa. justiin sain lapset nikkumaan, ihanaa! Mun hemppakin katottiin lapsen neuvolan yhteydessä ja oli jo 120! Torstaina on lääkärineuvola. Tänään rv 26+4
  14. J

Eilen oli esikoisen 4v synttärit ja tänään 4v neuvolaa. justiin sain lapset nukkumaan, ihanaa! Mun hemppakin katottiin lapsen neuvolan yhteydessä ja oli jo 120! Torstaina on lääkärineuvola. Tänään rv 26+4
  15. J

Repäisykivuista tms onko teillä vielä näillä viikoilla niitä? Mulle tuli eilen kun nousin sohvalta kauheella vauhdilla ylös niin sellainen että kivusta olin ihan kippurassa jonkin aikaa kun sattui niin kovasti. Sitten se meni ohi eikä tuntunut enää ollenkaan. Tänä aamuna myös maatessani aika...
  16. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnea Miina ihanasta vauvelista!!!:flower::heart:
  17. J

Ja vieläkään ei vauvavakuutuksesta ole tullut mitään päätöstä!! Kauanpa sitä pyörittelevät. Ens viikon torstaina neuvolalääkäri, tuskin maltan odottaa...mulla on miljoona kysymystä esitettäväksi että täytyy varmaaan kirjoittaa ne ylös ettei mitään unohdu. Esikoisen 4v synttärit sunnuntaina!
  18. J

35 v + odottajat, vol 5

Eilen sokerirasitus ja tulokset oli NORMAALIT. Mulla siis jo rd-diagnoosi alkuraskauden sokerirasituksesta mut nyt arvot kunnossa, jeeee! Kyllä se alttius kulemma jossain taustalla piileskelee mut silti annan itselleni luvan myös herkutella...ku vaan olis nyt jotain herkkuja käden ulottuvilla...
  19. J

Kolmatta odottavat 2010

Eilen sokerirasitus ja tulokset oli NORMAALIT. Mulla siis jo rd-diagnoosi alkuraskauden sokerirasituksesta mut nyt arvot kunnossa, jeeee! Kyllä se alttius kulemma jossain taustalla piileskelee mut silti annan itselleni luvan myös herkutella...ku vaan olis nyt jotain herkkuja käden ulottuvilla...
  20. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Eilen sokerirasitus ja tulokset oli NORMAALIT. Mulla siis jo rd-diagnoosi alkuraskauden sokerirasituksesta mut nyt arvot kunnossa, jeeee! Tänään rv 26+1

Yhteistyössä