Eka neuvolalääkäri takana. Paikat on pehmenneet, ulompi kohdunsuu auki, kohdunkaulaa pari senttiä jäljellä. Hyvä tilanne kuitennii uudelleensynnyttäjälle kuulemma. Pääsin ultrastakin taas kurkkaamaan vähän, siellä mussukkainen köllötteli tukevasti rt:ssa.
Painoarvio (rv40) n.3400g. Tosi kiva, jos pitää paikkaansa. Toivoin jotain apua selkäkipuihin, iskias on ollu tosi ilkeenä pari viikkoa. Vaan eipä vainen löytynyt mitään helpotusta. Lääkäri kyseli vaan, onko mulla sukulaisia tai muuta apua tarjolla lähellä, et saisin apua lasten kanssa. Kun kerroin, ettei ole, harmitteli vaan ja totesi, että koita nyt sitten pärjäillä.
Ei kai siinä sitten. Lisää panacodia sain sitten, kun erikseen pyysin. Pikkasen ottaa päähän, kun ei noista lääkkeistäkään ole kuitenkaan juuri mitään apua ollut.
Oma paino oli noussut pari sataa grammaa/vko ja hb oli onneks pompsahtanut 120:en, viime kerralla kun oli 101.
marza Ihan pikkasen varmaan ressaa noi raksahommat ja muutto.. :| Tsemppiä loppusuoralla ja toivottavasti saisitte kamat paikoilleen ennen vauvan tuloa! :hug:
Mulla noi pukamat ei oo äityny missään raskaudessa noin pahoiksi, jotain voidetta joskus kokeilin, mutten kokenut siitä olevan mitään hyötyä. Voihan toki olla, että tuotteet on sittemmin kehittyneet ja uusiakin on tullut. Toivottavasti löytyy joku hyvä, josta ois apua!
Mäkin ostin viime viikolla pienen ekojen kuukausien haalarin. Erehdyin menemään Ideaparkin Name it:iin ja se olikin kallis pieti, kun löytyi kaikille lapsille jotain "pientä" kivaa.. :ashamed:
Onko muilla ollut vielä tässä vaiheessa pahoinvointia? Mä oon viime viikkoina joutunut oksentamaan monena yönä.. :x Liekö jotain närästykseen liittyvää, joka sitten pitkällään ollessa pahenee..
Tulipa tarinoitua, nyt sohvan pohjalle selkää ja alkavaa lenssua potemaan! :wave:
Pilkkis 30+6