Hakutulokset

1. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Eilen sokerirasitus ja tulokset oli NORMAALIT. Mulla siis jo rd-diagnoosi alkuraskauden sokerirasituksesta mut nyt arvot kunnossa, jeeee! Tänään rv 26+1
  2. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa* (päivitykset yksityisviestillä)

Eilen sokerirasitus ja tulokset oli NORMAALIT. Mulla siis jo rd-diagnoosi alkuraskauden sokerirasituksesta mut nyt arvot kunnossa, jeeee! Tänään rv 26+1
  3. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

Eilen sokerirasitus ja tulokset oli NORMAALIT:rolleyes:. Mulla siis jo rd-diagnoosi alkuraskauden sokerirasituksesta mut nyt arvot kunnossa, jeeee! Mun tiedot tuolla alussa varmaan onkin ihan kunnossa kun joulukuun alkupään ihmisiä olen! Tänään rv 26+1
  4. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Aino Emilia :(:'( :hug: Voimia!
  5. J

Kolmatta odottavat 2010

EPETI juu mua ei löydy listoilta eli jääräpää, la 2.12, tays, ikä 36, lapset 06tyttö ja 08tyttö, nyt tyttölupaus. Huomenna sokerirasitus aamulla ja ohjeiden mukaan aloin paastota (harmittaa tällainen paastoominen). Sitten taisin mokata kun pesin äsken hampaat tahnalla, nimittäin luin netistä...
  6. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Kyselen nyt tyhmiä...mutta tuli tuossa mieleen että vaikuttaako hampaiden pesu tahnalla jotenkin sokerirasituksen tulokseen? Tulin siis pesseeksi hampaani äsken ja sitten rupesin miettimään että siinä tahnassahan on kaikenmoisia makeutusaineita. Sitten vähän googletin ja joidenkin lähteiden...
  7. J

*Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa* (päivitykset yksityisviestillä)

Miksen saa viestejä lähetetyksi vaan ne häviää kokoajan jonnekin? Piti vaan kertomani että kohta alkaa paasto huomiseen puoleenpäivään koska sokeerirasitus huomenna ...taas!
  8. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnittelut vauvatoiveelle:flower::heart:
  9. J

40+ SO WHAT (VOL.11)

OD minulla kokemusta myös rfsu:n testeistä ja ihan tykkäsin niistä. Ei ne turhia haamuja näyttele eli paljon mahdollista että jo huoomenna vahvempi haamu!!! Toivottavasti tulee selkeä plussa!=)
  10. J

***RD ODOTTAJAT 2010-2011!***

Jaahas tänään alkaa puol kahdeksalta totaalipaasto huomista sokerirasitusta varten. Turhauttavaa mennä siihen taas uudestaan mutta ei auta. No, tuo paasto mua eniten kenkuttaa että miten ikinä sen kestää. Pelkään että sokerit ovat kovasti koholla johtuen tästä nykyisestä ruokavaliostani...

Yhteistyössä