Hakutulokset

1. J

Apuja lastensuojeluilmoituksen tekemiseen?

Siis mistä muualta sosiaalitoimi saisi tietää kuin ystäviltä, sukulaisilta, naapureilta, koululta..? Tietysti pitää ilmoittaa! Muuten kohta taas voimme ehkä lukea lehdestä surullisen tarinan. :( Jos pitää tehdä nimettömänä, niin teet..myöhemmin voit kertoa asian oikean laidan kun ystävä tajuaa...
  2. J

Mitä siitä seurais jos teidän 12 v haistattelis vanhemmille?

Haha, ihmettelin vaan että meni noinkin kauan!! :D
  3. J

Tulihan se sieltä! :DDD
  4. J

Joo siis musta se mutsi on vielä pahempi ja ihan skitso..muutaman kerran oon pimpottanu ovikelloo ku äityny liian kovaks (tyyliin meijän 6kk vauva heränny huutoon)..mut ei avaa ovee. Hullu ämmä. :( <-- ja tämä siis selvennykseksi ed viestiini.
  5. J

Itselläni ei ole noin isoja lapsia, mutta naapurissa asuu äiti ja poika (12v). Karjuvat toisilleen päivät pitkät. Kauheaa kielenkäyttöä, Haista vittua ja painu helvettiin. Tekis mieli tehdä LS-ilmo, mutta ilmeisesti normaalia? Vai?
  6. J

Pelottaa alottaa Cipralex, mutta ei kai tätä ahdistustakaan jaksa...

Mä en uskalla ajatella missä olisin ilman kyseistä lääkettä.. ensin n. viiden vuoden sosiaalisen paikan kammo hävisi ja myöhemmin auttoi synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja ihan järkyttävään ahdistukseen. Aloita, ennen kuin on myöhäistä!! Ajattele että ees sen lapsen takia, ilman lääkettä...
  7. J

Voiko eskarilainen olla iltapäivän kotona yksin vai pitääkö mennä hoitoon?

Siis onks porukka ihan sekasin?????!!! :O
  8. J

Päästelläänkö höyryjä? Minkälaiset tavat ärsyttävät puolisossasi? :D

Meilläkään ei käytä rättiä, kaikki tasot aina muruissa ja tuhnyissa! Joku rättikammo!! Ja mä taas murufoobikko, rätti kourassa aina vaan ;)
  9. J

Päästelläänkö höyryjä? Minkälaiset tavat ärsyttävät puolisossasi? :D

..ja nyt leikkimielellä, voidaan vähän nauraa niille torville. ;) Mua ärsyttää: -se että ku mä oon siivonnut kovalla vaivalla koko kämpän ni se murustelee ruokaa ja tiputtelee juomaa..jää sellassii tuhnujälkiä joka askeleella kun se kävelee.. -se ei muista kaupasssa, jos se on käyttänyt...
  10. J

SSRI-lääkityksestä kokemuksia?

Mulla ei vaikuttanu mielestäni mitenkään ruokahaluun, enkä muutenkaan lihonut tai laihtunut lääkityksen seurauksena. Kaikki me tietysti reagoimme stressaavaan tilanteeseen erilailla, sinä ehkä syömällä..mä taas oon laihtunu synnytyksen jälkeisen masennuksen vuoksi 6kg alle ennen raskauden...
  11. J

SSRI-lääkityksestä kokemuksia?

Cipralex 10mg oireeseen sosiaalisen paikan kammo, söin 4v jonka jälkeen lopetus onnistui eikä oireet (paniikkioireet) palanneet ennen kuin jouduin aloittamaan uudestaan synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Sivuoireita väsymys, seksuaalinen haluttomuus ja tunne ettei mikään tunnu miltään. Parempi...
  12. J

Taas aivan älyttömän pieni tuomio lapsen raiskauksesta ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Käykääpä allekirjoittamassa: Lasten seksuaalisille hyväksikäyttäjille kovemmat tuomiot - Adressit.com
  13. J

mitkä herkut muistat hyvinä,mitä ei enään myydä? :)

Naaaam, jo mainituista STRATOS ja TURKINPIPPURITANKO. Muita mitä tulee mieleen on Crisp-suklaalevy (marbou??!) JA EGO-jäätelö (oliskohan magnum ollu). MMMMMMmm..
  14. J

Rota-rokote mietityttää!

Meilä kesti veriripuli 1,5 vkoa, tosin muutenkin masuvaivainen vauva..soitin silloin neuvolaan ja sanoivat että normi sivuoire ei tarvitse sairaalaan viedä. No tänään kuitenkin kävin hakemassa kolmannen ja vikan satsin.. Mä en halua ottaa vastuuta tappavasta taudista jos sen voi ehkäistä näin.
  15. J

synnytyksen jälkeinen masennus ja Sertralin

Mä taas puhuin ihan kaikille asiasta ja pakotin itteni ihmisten ilmoille. Alotin myös lääkityksen uudestaan (Cipralex 10mg) ja nyt kun vauva 5kk niin olo kohtalaisen hyvä jo. :) Voimia sinne! Ainiin ja kävin myös 3krt psykologin juttusilla, puhuminen auttoi myös ja urheilu!!!!!
  16. J

Tuleeko muiden lapsille pampersista ihottumaa?

Musta tuntuu et siiä pinnassaki on jotain talkkimaista "jauhetta".. Harmittaa kun muuten tuntuva ihanan pehmeiltä ja ohuilta mut ei voi käyttää..
  17. J

Tuleeko muiden lapsille pampersista ihottumaa?

Meijän tytölle tulee!! Tuli oikee sellasii palovamman näkösiä rakkuloita!! Rasvaamalla ja merkkii vaihtamalla lähti pois. Mitähän ainetta ne sisältää?
  18. J

Minkälaisia kokemuksia ulkomaankomennuksilta?

Ollaan muuttamassa ulkomaille kesällä pariksi vuodeksi. Olisi kiva kuulla muilta kotiäideiltä miten missäkin päin maailmaa on sujunut ulkomaille sopeutuminen pienen lapsen kanssa. Onko kavereita löytynyt helposti? Mistä? Mitä ongelmia on ollut? Onko koti-ikävä olut valtava? Itse olemme...
  19. J

Olisiko teistä yhtään epäilyttävää?

No niimpä!! Noin mäkin haluaisin ajatella..mutta olis luullu maininneen asiasta, ehkä unohti sitten. Tuli vaan nolo tilanne ku sanoin kaverille etten tienny ees miehen pyytäneen. :D

Yhteistyössä