Päästelläänkö höyryjä? Minkälaiset tavat ärsyttävät puolisossasi? :D

..ja nyt leikkimielellä, voidaan vähän nauraa niille torville. ;)

Mua ärsyttää:

-se että ku mä oon siivonnut kovalla vaivalla koko kämpän ni se murustelee ruokaa ja tiputtelee juomaa..jää sellassii tuhnujälkiä joka askeleella kun se kävelee..
-se ei muista kaupasssa, jos se on käyttänyt loppuun jonkin elintarvikkeen kuten ketsupin, oliiviöljyn, margariinin, jauhot..
-se ei hoida sen kynsisientä ja mua ällöttää sen varpaat. Kohta mein vauvalla kasvaa varmaan sieni nenässä.
-se ei osaa aivastaa hiljaa vaan huutaa aivastaessaan.

hmm..lisäilen ku tulee mieleen muuta ;)

"Sanna"
Mies ei pyyhi ikinä keittiön pöytiä tai tasoja märällä rätillä. Varmasti uusi keittiökin on kohta pilalla, kun mies pintyttää heti kaikki ruoan roiskeet tasoihin kiinni.

Mies ei pese käsiään. Pyyhkii kätensä paperiin ruokailun jälkeen. Ei sillä rasvat lähde pois. Sama juttu, kun käy vessassa. Ei siis silloin pese käsiään lainkaan. Ällöttävää.

• Tykkää
Reactions: Jenssoni
[QUOTE="Sanna";26167023]Mies ei pyyhi ikinä keittiön pöytiä tai tasoja märällä rätillä. Varmasti uusi keittiökin on kohta pilalla, kun mies pintyttää heti kaikki ruoan roiskeet tasoihin kiinni.

Mies ei pese käsiään. Pyyhkii kätensä paperiin ruokailun jälkeen. Ei sillä rasvat lähde pois. Sama juttu, kun käy vessassa. Ei siis silloin pese käsiään lainkaan. Ällöttävää.[/QUOTE]

Meilläkään ei käytä rättiä, kaikki tasot aina muruissa ja tuhnyissa! Joku rättikammo!! Ja mä taas murufoobikko, rätti kourassa aina vaan ;)

"Leona Y"
Pakko tunnustaa eilisestä. Yleensä mua ei ärsytä että miehen kalenteri on täynnä ja sen työjutut on meidän perheen ykkös prioriteetteja.( Pieni liioittelu lienee sallittua.) Mutta rajansa kaikella.

Eilen kuulin kun sanoi puhelimeen. "Se aika ei käy, kun mulla on kaksi tuntia haravointia."

Anteeksi? Oli sitten oikein laittanut kalenteriin pihansiivouksen.

:D Huvittavaahan tuo on kun toinen tosissaan yrittää.

bud
-Miehen sukista jäävä nukka pesuhuoneen lattialla (ei sitten voi siivota niitä! :mad: )
-kusiroiskeet vessanpytyssä
-täällä kans toi, ettei osaa/viitsi/halua pyyhkiä pöytiä kunnolla
-haisevat urheilukamppeet
-liika turhan jauhaminen pihalla parin muun naapurin kanssa
-jaarittelee puhelimessa piiiitkäään kuin nainen

• Tykkää
-
Mun mies kun tekee eväät niin se laittaa keittiönpöydän päälle aina talouspaperin ja leivät siihen päälle. Tämä siis jos pöydällä on vähänkään muruja tai pienikin tahra. Välillä ärsyttää tämä paperintuhlaus ja kun ei se voi ottaa sitä rättiä ja pyyhkiä pöytää ensin :D

• Tykkää
"joo"
-kusiroiskeet vessanpytyssä
-täällä kans toi, ettei osaa/viitsi/halua pyyhkiä pöytiä kunnolla

-liika turhan jauhaminen pihalla parin muun naapurin kanssa
Nämä! Vessaa se ei pese ikinä, vaikka sehän sen pahiten sotkee! Pöydän pyyhkii ehkä kerran vuodessa.

Ja naapurien kanssa juoruilu, voi että se on raivostuttavaa. Mies menee käymään tupakalla ja viipyy siellä sen puoli tuntia kun jää suustaan kiinni. Ja samalla juoruaa kaikki maailman asiat, meidän naapurit tietää mm. että ollaan pidetty lyhennysvapaa asuntolainasta, meidän palkat jne. Ja koska lähin naapuri on pahempi juoruaja kuin tuo meidän mies niin nuo samat asiat on varmasti koko taloyhtiön tiedossa. Eikä auta että sanon ettei kaikkia asioita tarvitse kertoa, etenkään raha-asioita.. mies ihmettelee että mitä pahaa siinä on että kertoo.. argh!! Kertoisi vain omia juttujaan, oman palkkansa ja työasiansa, mutta jättäisi edes minuun liittyvät asiat kertomatta!!!!!!!!!

Ja sitten kun se juo alkoholia niin se on todella rasittava. Kyllä alkaa puhe luistamaan (miksei niitä samoja asioita voi kertoa selvinpäin? esim. töissä tapahtuneita asioita) ja kertoo niiiiiin piiiiiitkästi ne asiat ettei sitä yksinkertaisesti jaksa kuunnella. Sitä vaan odottaa ja odottaa että pääsisi itse asiaan eikä jaarittelisi ja tuntuu ettei se juttu lopu ikinä. Tuntuu että se vielä tahallaan ajoittaa ne jutut siihen kun on se minun lemppariohjelma menossa ja haluaisin keskittyä siihen tmv. Pahinta on kun ollaan saunassa ja se intoutuu kertomaan jotain juttua juuri kun olen noussut lähtemään saunasta pois. Pyytää että odota hetki ja aloittaa sen jutun ja olen käsi saunanoven kahvalla odottamassa että pääsen ulos, on kuuma ja janottaa ja tahdon ulos ja ukko se vaan puhuu ja puhuu :D

• Tykkää
"joo"
Ja sekin ärsyttää, että kun keittiössä käyttää loppuun mausteita, kahvin tai mitä tahansa niin ei sano siitä mitään. Tuntuu jemmaavan ne tyhjät pakkaukset heti roskikseen niin etten mistään tiedä että ne on loppuneet.. paitsi tietenkin sitten kun niitä pitäisi käyttää johonkin. Ärsyttävintä tämä on särkylääkkeiden kohdalla ja olenkin oppinut jemmaamaan itselleni yhden paketin käsilaukkuuni niin ei pääse loppumaan yllättäen.

• Tykkää
rietas
-maiskuttaa ja röyhtäilee
-jaksaa mäkättää toisten tekemistä virheistä, vahingoista ja mokista, ihan kuin unohtaisi ettei ole itsekään täydellinen. Mutta ai että ottaa itseensä, jos hänelle huomautetaan omista mokistaan. "Puolustautuu" sitten alkamalla kaivaa vastapuolen tekemisiä.
-ei pyyhi ruuanmurusia pöydiltä ruokailunsa jälkeen
-jättää lapsen vaatteet hujan hajan ulkoilun jälkeen kun ne riisuu

"vieras"
laittaa lähtiessään ensin kengät jalkaan, ja sitten alkaa etsiskellä kännykkää/lompakkoa/avamia pitkin asuntoa.

mutta ONNEKSI pesee kätensä aina vessakäynnin jälkeen, ennen ja jälkeen syömisen ym. käy joka päivä suihkussa ja pesee hampaat. eli hygieniapuoli kunnossa :)

täti
[QUOTE="Sanna";26167023]Mies ei pyyhi ikinä keittiön pöytiä tai tasoja märällä rätillä. Varmasti uusi keittiökin on kohta pilalla, kun mies pintyttää heti kaikki ruoan roiskeet tasoihin kiinni.

Mies ei pese käsiään. Pyyhkii kätensä paperiin ruokailun jälkeen. Ei sillä rasvat lähde pois. Sama juttu, kun käy vessassa. Ei siis silloin pese käsiään lainkaan. Ällöttävää.[/QUOTE]

uuuh! oletko ottanut mun ukkoni? siitä vaan, en sitä kaipaa yhtään!

rietas
[QUOTE="Sanna";26167766]Tämä on myös meillä. Kumma juttu, kun muuten mies ei juuri puhua pukahda, mutta silti kaikki illat viettää puhelimessa turinoiden kavereidensa kanssa.[/QUOTE]

Joo, tämä unohtui mulla listalta! Siis miten voi samoille muutamalle kaverille riittää tuntitolkulla asiaa harva se ilta?!

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;26167058:
puhuu liian pitkään yrittäessään päästä asiaan =D
oikeasti, olen menossa jo käsi ovenkahvassa kauppaan, kun alkaa selostus, kestää useita minuutteja kunnes selviää että tämä on vasta alustus johonkin asiaan...
Ihana kun puhuu, pussaa ja siivoaa mutta joskus huudan sisäisesti tuskasta.
Aah, kohtalotoveri :LOL:, meillä on tismalleen sama "ongelma".
Mä haluisin että asia kerrotaan lyhyesti ja ytimekkäästi mutta mies on jaarittelun ja asiaan menemättömyyden mestari!

Mulla on oikeesti ihana ja kiltti mies,mutta näinkin pieni asia saa kiehumaan :D

Eli,kun alamme katsomaan elokuvaa ja meillä siinä karkkia/sipsiä,niin mies OMII ne!
Super ärsyttävää,kun tunkee kaksi kättä sinne karkkipussiin ja pitää ne kädet siellä mussuttaessaan edellisiä suusta :kieh: Ja sama sipsikulhossa,käsi on koko ajan siinä ja minä en edes vattuuksissani sano mitään vaan murjotan suu tyhjänä vieressä :LOL:

Pieni asia ja huvittava tällee aateltuna,mutta eilisestä jäi taas traumat!!

:D :D

Yhteistyössä