Ehkä mies vaan ei muistanut sanoa, tai asia oli hänen mielestään niin vähäpätöinen ettei ajatellut, että siitä pitäisi mainita Jos ystäväsi on kaveri miehesi kanssa, on mun mielestä ihan normaalia, että he tapaavat joskus toisiaan, eikä niistä tapaamisista ole mun mielestä sen enempää syytä raportoida kuin miespuolistenkaan kavereiden kanssa kahvilla käymisestä tmv.No niimpä!! Noin mäkin haluaisin ajatella..mutta olis luullu maininneen asiasta, ehkä unohti sitten. Tuli vaan nolo tilanne ku sanoin kaverille etten tienny ees miehen pyytäneen.
Peesaan IHAN joka sanaa. Varsinki tummennettua.En keksi mitään syytä, miksi mun mies alkaisi käymään limpparilla yhdenkään kaverini kanssa. Ellei sitten järjestäisi mulle yllätysjuhlia.
Meillä molemmilla on kyllä vastakkaista sukupuolta olevia kavereita, mutta ei ne oo toistemme kavereita kuitenkaan, vaan ihan omia.
Siitä, kun tuttavapiirissä miehet on alkaneet tekstailemaan vaimojensa/tyttöystäviensä kavereille, ei oo koskaan seurannut mitään hyvää. Eri asia, jos vaimon/tyttöystävän kaveri on miehenkin kaveri jo pitkältä ajalta.