Hakutulokset

1. R

Eilen tuntui poksahdus alapäässä

mulla tuntui kans "poksahdus", siitä alkoi supistukset ja samana päivänä synnytin.
  2. R

Toimitus kysyy: Mitä lapsesi katsovat tv:stä ja dvd:ltä?

1) Mitä lapsesi katsoo dvd:ltä ja miksi? - Pikku traktoria (viimesiks ostettu), Lilo ja Stitch 2, Tomi traktori, my little pony ja Nikke Knakkerton. Noi on lempparit tällä hetkellä, aiemmin oli myös muumit mut koska meil on vaan pari dvd:tä niitä niin on kyllästynyt. Toi Nikke ei oo ihan...
  3. R

Te,jotka olette saaneet lapsia pienellä ikäerolla :)

Meil on 1v3kk ikäero ja no meil ei oo ollu tuplarattaita, nyt kyl haluaisin et pääsisin yksinki liikkeelle, ollaan kaksilla rattailla liikuttu. Meil esikoinen nukku omassa huoneessa alusta asti ja kun kuopus syntyi hän nukkui sitten meidän makkarissa. Tai ihan alkuun mä nukuin olohuoneessa...
  4. R

G: Ikäsi?

sama täällä
  5. R

Minkä kokoisia vaatteita teidän lähes 3 vuotiaat käyttävät?

meil on 2v 8kk tyttö ja viimeks kun on mitattu pituutta oli 87cm ja painoa on n 12,5 - 13kg, käyttää housuissa 92, tosin jotku on liian pitkiä, paidoissa 92-104 ja mekoissa 98. (mein poika 1v 5kk on melkein samankokonen, 86-92 painaa saman verran ku tyttö mut on viel vähä lyhyempi)
  6. R

Kuvapinoa kehiin?

Vaikee kuvitella kuin kamalan pieni hän on ollu, kun menin katsomaan omaa poikaani valvontaosastolle hän näytti niin hirveän pieneltä ja painoa oli kuitenkin melkein 2kg. Mun mies oli käyny teholla niin oli nähny näitä pienempiäkin ja sanoi että mein poika näytti jättiläiseltä heihin verrattuna...
  7. R

Päivitetty kaikki palstailijat lista

mis mää oon :wave:
  8. R

Kuinka monta yötä olette joutuneet viettämään sairaalassa ...

ekasta 4 yötä tokasta 7viikkoa ennen sektioo ja viikko sen jälkeen
  9. R

Annatteko miehelle pesää kun mies haluaa?

No en!!! oli aika jolloin oli pakko (eri mies) mutta tapahtuneesta viisastuneena....
  10. R

Uskotteko, ettei aina ole helppoa tai edes kivaa olla kaunis

Jos sekä kauniita että vähemmän kauniita yritetään iskeä ja huudellaan kaikkea vaikka on naimisissakin tms. niin mitä voi päätellä siitä et saa aina olla ihan rauhassa, ei kukaan yritä iskee tai kysy puhelinnumeroa tai mitään sellasta.... *raapii päätään*
  11. R

Blogipino

siinä mun vasemmassa sivupalkissa on kans monta hyvää blogia!!
  12. R

Uskotteko, ettei aina ole helppoa tai edes kivaa olla RUMA

mut jos on sekä ruma että tyhmä?
  13. R

Blogipino

mun tyhmä... (t)Ahdistaa
  14. R

Kiva GALLUP!!! Uusi ja MUKAVA GALLUP!!! Kysely, vastaa nyt HETI!!!!! GOgOG!! GO VASTAA!!!!

1. Terve! Millä kirjaimella etunimesi alkaa? A niinku apina 2. Pidätkö etunimestäsi? Miksi? en todellakaan!! ihan kauhee. 3. Voisitko vaihtaa etunimesi Juuliaksi? Miksi? en, koska mulla on fobia J-kirjaimeen 4. Onko sulla lapsia? on 5. Kyllästyttääkö jo tämä gallup? ei 6. Haluaisitko 2 e...
  15. R

Katso oikealle puolellesi, mitä näät?

pojan joka nukahti lampaantaljan päälle
  16. R

Kysymyksiä sydänsairaalle

Tääl on taas ollu näitä mut here goes, haluaisitko kysyä jotain sydänsairaalta?
  17. R

Kuvapino onnesta! :)

Täs poika ja minä
  18. R

Sanokaa nyt ees moi! :)

Sanokaa nyt ees moi! :)

Yhteistyössä