Hakutulokset

1. R

Kukaan opiskellut oppisopimuksella??

mulla työpaikka järjesti oppisopimuskoulutuksen ja hoiti alkuun sen. sain ihan normaalipalkan, täst on useampi vuosi mut mun mielestä sain myös koulutuspäiviltä palkan.... en nyt kyl ihan varma oo. mun ei myöskään ite tarvinnu maksaa mitään koulutuksesta. se olis kai muuten ollu joku 3000e. pari...
  2. R

Hyväksyisitkö lapsen LIEVÄN ruumiillisen kurittamisen?

mä voisin hyväksyä sen et ottaa niskavilloist kii just sen verran et se tuntuu, mulle itelle on kerran tehty niin. ei mitään tukasta repimistä.
  3. R

Rakastunut "rokkitähteen", onko muut olleet ihastuneita/palavasti rakastuneita johonkin saavuttamattomaan julkkikseen?

haha, joo sillon alle 15 vuotiaana tai jotain :laugh: ja mun senkin aikaisesta muusta musamausta poiketen.... nii ei ollu kyl rokkitähti vaa oikee poikapurkkapoppibändistä (eiks oo jännä sana), on kyllä vieläki kasassa tuo. :laugh: huvittavaa on se et mulla on nykyää jotain yhteistä sen...
  4. R

Saitko nuorena kuulla olevasi outo ja poikkeava?

:wave: olin poikamainen, itkin todella herkästi, kuuntelin erilaista musiikkia ku muut, vetäydyin syrjään ja olin kuulemma ruma.
  5. R

Onko täällä jollain "erikoinen" nimi?

itel on kaikkee muuta ku harvinainen nimi, mut tuli mielee et mul oli joskus kirjekaveri Inkariikka, ja sit jos joku tuttu sattuu ni tunnistaa varmaan, mut eipä tuo haittaa, mun tuttuja, kavereita, kavereiden lapsia ja tutun tuttuja: Anseli, Bitja, Saga, Petriina, Hemi, Cia, Nemi, Jemi-Setri...
  6. R

OMA KEHONKUVA... hauska testi

hmm.... joku tässä mättää.... Koen olevani 5, haluaisin olla 4, olen (laskennallisesti) 2, mä oon kuitenki aika realisti ja mä väitän et toi 4-5 on kyllä se totuus. (en oo kyl satavarma mein vaa'asta)
  7. R

Varhaisin lapsuusmuistosi?

mult leikattiin 2 vuotiaana kitarisat ja muistan hämärästi leikkaussalin (tai jonku sairaalasalin) ja maskin, sen muistan kuitenki hyvin ku jäätelöä sai sen jälkeen ja kylmää keittoa. Muistan kans et n 2-3 vuotiaana ollaa kävelty äitin kans sellasest vaneritunnelista kun oli tehty korjattavana...
  8. R

Retroruokia lapsuudestanne

näit mä teen kyl itekin mut lapsen meil oli usein suolamaitoo ja perunamaitoo. Mannavelli syötii nii et ruisleipää leikattiin paloiks joukkoon, en mä muuten sitä enää osaiskaan syödä. Karjalanpaistia sai mummolassa, äiti ei osannu tehä niin hyvää ku mummo tai eno. kaurahiutale-maito-sokeriseos...
  9. R

Kuvia palstalaisista!

piitkästä aikaa. on nii tuore kuva jotta eiliseltä.
  10. R

miksi?

sitä mäki mietin!
  11. R

Mikä vika on nimessä Veeti?

ei siinä musta mitään vikaa ole, ihan kiva nimi! (enkä tiedä ku yhen Veetin) ....sitäpaitsi mun pojalla on tää toinen "vihattu" nimi, Leevi, heitä on kyllä paljon tullu vastaan mut kyl mä siltiki tykkään. ehkä toi toinen nimi sit vähä tasottaa. (siitähän pelihousut repisitte)
  12. R

Mitä nimeä mikä on kaverisi/tuttusi lapsella et ikinä laittaisi omalle lapselle?

mun pojan nimi oli tosi monta kertaa, tytön nimi ei tainnu olla. mä en antais kans mitää nimee mikä on jo kaveripiirissä, ja onha siel niit mist en tykkää edes mut mitäs se mulle kuuluu, makuasioita.
  13. R

Esitelkääs itsenne!

mä oon 29v kahden pienen lapsen äiti Espoosta. Kissa meilt löytyy kans ja hmmm... no oon vähä sydänvammanen.
  14. R

Mistä nimimerkkinne tulee?:)

Juu helppo arvata!! :D
  15. R

Mistä nimimerkkinne tulee?:)

noh, tykkään rock'n'rollista, mulla on "implantti" ja kanssasairastajien vertaistukiryhmästä
  16. R

booring! LEIKITÄÄNKÖ? Kerro mitä muistat minusta TAI minä kerron mitä muistan sinusta!

mullaki toi on ainut mitä muistan. no entäs mä? en kyl nyt oo viikkoon pariin kauheest kirjotellu.
  17. R

Paljonko maksaisit My Little Ponystä?

mä just ostin useamman 0,50e kpl

Yhteistyössä