"Linda"
[QUOTE="hmm";23337130]Itse asiassa ymmärrän täysin mistä kirjoitat, sillä asia on tuttu minullekin ja olen kokenut asian myös ongelmallisena. Olen kuitenkin huomannut, että jos oikeasti haluat näyttää suht tavalliselta, se onnistuu varsin hyvin jättämällä meikkaamisen väliin ja pukeutumalla vaatimattomasti. Parin päivän kokeilun jälkeen palaat todennäköisesti entiseen arkeesi ja kestät ulkonäkösi seuraukset - jotka kokonaisuutena ovat kuitenkin positiivisen puolella
Näin ainakin itse teen - tosin vältän aina etenkin työelämässä vartalon esiin tuovaa pukeutumista, käytän asiallisia vaatteita ja mielellään vielä silmälasejakin sekä olen aina erittäin ystävällinen etenkin kaikille naisilla. Miehille taas kannattaa olla erittäin asiallinen[/QUOTE]
Kyllä tuo on varmaan ihan totta, että kokonaisuutena seuraukset ovat kuitenkin plussan puolella. Huomioon tottuneena voisi olla pahakin paikka, jos sitä yhtäkkiä ei tulisi enää lainkaan, en kiistä sitäkään.
Välillä vaan tulee näitä ärsytyspäiviä
Ja nuo neuvosi ovat kyllä hyviä.
Näin ainakin itse teen - tosin vältän aina etenkin työelämässä vartalon esiin tuovaa pukeutumista, käytän asiallisia vaatteita ja mielellään vielä silmälasejakin sekä olen aina erittäin ystävällinen etenkin kaikille naisilla. Miehille taas kannattaa olla erittäin asiallinen[/QUOTE]
Kyllä tuo on varmaan ihan totta, että kokonaisuutena seuraukset ovat kuitenkin plussan puolella. Huomioon tottuneena voisi olla pahakin paikka, jos sitä yhtäkkiä ei tulisi enää lainkaan, en kiistä sitäkään.
Välillä vaan tulee näitä ärsytyspäiviä
Ja nuo neuvosi ovat kyllä hyviä.