[QUOTE="selma";23337818]Miksi ajatus on, että kaunis saa huomiota vain pukeutumalla minihameeseen ja korostamalla kurvejaan? Teillä taitaa olla aika juntit miehet, jos vain halpa pukeutuminen kiinnittää heidän huomionsa. Keskiverto koulutettu ja fiksu mies kiinnittää huomiota niihin naisiin, jotka pukeutuvat kauniisti. Kaunis tarkoittaa naisen vartalolle ja tyylille sopivaa naisellista pukeutumista, ei tyrkkyä baaripukeutumista. Jos te itse pyörisitte jossain muussa kuin lähiöpiireissä, ymmärtäisitte tämän ilman rautalangan vääntämistä.[/QUOTE]
Enhän mä noin sanonut, enkä ajattele. Tarkoitin vain, että pukeutumisellakin on osuutta asiaan. Moni nainen kun on sellainen, että laitetaan paita, josta tissit tursuaa yli, ja sitten "valitetaan" kun kaikki katsoo tissejä.
Mua siis vaan ihmetyttää, että miten julmetun upea se aloittaja oikein on, jos kerran aina ja kaikkialla koko ajan isketään ja kaveritkin on kateellisia. Jotenkin vaan tulee fiilis, että tässä vähän liiotellaan. Itse en juuri baareissa käy, enkä etenkään lähiöbaareissa. Ehkä ilmaisin itseäni huonosti.