Uskotteko, ettei aina ole helppoa tai edes kivaa olla kaunis

• Viestiketjun aloittaja "Linda"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="viekas";23337755]Mun mielestäni on olemassa ihmisiä, jotka ovat niin kauniita, ettei sitä tylsillä vaatteilla tai likaisilla hiuksilla peitetä. Eräs tv:stäkin tuttu malli on kuvissa kaunis, mutta kasvokkain tavattuna suorastaan sädehtivä. Tähän kun lisätään ystävällinen ja positiivinen käytös, niin ei ihme, että huomiota sataa. Se on kai sit se "sisäinen kauneus" joka nätistä tekee hurmaavan.[/QUOTE]

aivaaaan

Must on ainaki kivaa olla kaunis :) Ja helppoa se on.. Ruma en haluaisi olla, jo sitäkin on kokeiltu :x
Ainaki omasta mielestäni. En mä mikään kuvankaunis kaunotar ole, mutta näille suomalaisille miehille varmaan kelpaisin ainakin siis osalle :D
Juur mulle sanottiin että mulla on kansainväliset kasvot eli en ihan "perussuomalainen" ole :LOL:

selam
[QUOTE="viekas";23337755]Mun mielestäni on olemassa ihmisiä, jotka ovat niin kauniita, ettei sitä tylsillä vaatteilla tai likaisilla hiuksilla peitetä. Eräs tv:stäkin tuttu malli on kuvissa kaunis, mutta kasvokkain tavattuna suorastaan sädehtivä. Tähän kun lisätään ystävällinen ja positiivinen käytös, niin ei ihme, että huomiota sataa. Se on kai sit se "sisäinen kauneus" joka nätistä tekee hurmaavan.[/QUOTE]

Olen samaa mieltä. Olen tavannut tällaisia naisia, joilla yksinkertaisesti vain on niin suloiset kasvot ja kaunis vartalo, että aivan tavalliset farkut ja t-paitakin päällä ilman meikkiä heistä ei saa katsettaan irti. Jospa se helpottaa rumempien naisten elämää ajatella, että kaikki naiset tarvitsevat yhtä paljon laittautumista kuin he itse.

"vieras"
Aika jännä, mä olen susiruma ja silti ihan samaan törmään. Avohoitopotilaita ja epätoivosia vonkaajia kun on maa täynnä.
Minua taas ei koskaan vonkaa kukaan, enkä omasta mielestäni ole edes mikään susiruma. Joskus huomaan että joku mies on ihastunut, mutta koskaan eivät tee aloitetta. Mikähän minussa sitten on, olenko minä niin äksyn oloinen ettei kukaan uskalla lähestyä? :D

"selma"
[QUOTE="alma";23337780]Tämä niin totta!
Halaisin kyllä nähdä aloittajan kuvan, hän on ilmeiseti aivan taivaallisen kaunis. Itsellä pari todella kaunista ystävää, eivätkä he kyllä ole samanlailla valittaneet. Toki iskuyrityksiä satelee, mutta eivät nyt sinällään elämäänsä hankalana pidä. Ja tosiaan pukeutumisella ym. voi aika paljon vaikuttaa. Kyllä varmaan jokaista naista "vainotaan" jos pukeutuu johonkin kurveja nuolevaan minimekkoon.[/QUOTE]

Miksi ajatus on, että kaunis saa huomiota vain pukeutumalla minihameeseen ja korostamalla kurvejaan? Teillä taitaa olla aika juntit miehet, jos vain halpa pukeutuminen kiinnittää heidän huomionsa. Keskiverto koulutettu ja fiksu mies kiinnittää huomiota niihin naisiin, jotka pukeutuvat kauniisti. Kaunis tarkoittaa naisen vartalolle ja tyylille sopivaa naisellista pukeutumista, ei tyrkkyä baaripukeutumista. Jos te itse pyörisitte jossain muussa kuin lähiöpiireissä, ymmärtäisitte tämän ilman rautalangan vääntämistä.

"joku"
kylklä pisti huvittamaan kun yksi mies vislasi kun menin kaupaan ja tulin pois..istu oven vieressä penkillä.Ei muuten mutta mulla oli autokärryt mukana joissa istui yksi lapsi,vierellä kulki 2 muuta lasta ja takana ajoi mieheni jolla oli vielä yksi lapsista kyydissä=)

"alma"
[QUOTE="selma";23337818]Miksi ajatus on, että kaunis saa huomiota vain pukeutumalla minihameeseen ja korostamalla kurvejaan? Teillä taitaa olla aika juntit miehet, jos vain halpa pukeutuminen kiinnittää heidän huomionsa. Keskiverto koulutettu ja fiksu mies kiinnittää huomiota niihin naisiin, jotka pukeutuvat kauniisti. Kaunis tarkoittaa naisen vartalolle ja tyylille sopivaa naisellista pukeutumista, ei tyrkkyä baaripukeutumista. Jos te itse pyörisitte jossain muussa kuin lähiöpiireissä, ymmärtäisitte tämän ilman rautalangan vääntämistä.[/QUOTE]

Enhän mä noin sanonut, enkä ajattele. Tarkoitin vain, että pukeutumisellakin on osuutta asiaan. Moni nainen kun on sellainen, että laitetaan paita, josta tissit tursuaa yli, ja sitten "valitetaan" kun kaikki katsoo tissejä.
Mua siis vaan ihmetyttää, että miten julmetun upea se aloittaja oikein on, jos kerran aina ja kaikkialla koko ajan isketään ja kaveritkin on kateellisia. Jotenkin vaan tulee fiilis, että tässä vähän liiotellaan. Itse en juuri baareissa käy, enkä etenkään lähiöbaareissa. Ehkä ilmaisin itseäni huonosti.

"vieras"
heh, miksi tuo kauneus on niin ihme juttu? itse tiedän ap:n tekstin todeksi kokemuksesta ja voin silti sanoa, mieluummin olen kauniimmasta kuin rumemmasta päästä. mutta myös tiedän (mielestäni) itseäni paljon kauniimpia ja hoikempia naisia. se ei kaupungissa ole mikään suuri juttu, että on kaunis. laittautuu hieman ja omaa maun vaatteiden suhteen, ja geenit tietty. mutta siis kauniita ihmisiä on. ei jokainen ole pullea keski-ikäinen ja lyhyt tukkainen tuulipuvussa kulkeva mamma..

"vieras"
[QUOTE="alma";23337862]Enhän mä noin sanonut, enkä ajattele. Tarkoitin vain, että pukeutumisellakin on osuutta asiaan. Moni nainen kun on sellainen, että laitetaan paita, josta tissit tursuaa yli, ja sitten "valitetaan" kun kaikki katsoo tissejä.
Mua siis vaan ihmetyttää, että miten julmetun upea se aloittaja oikein on, jos kerran aina ja kaikkialla koko ajan isketään ja kaveritkin on kateellisia. Jotenkin vaan tulee fiilis, että tässä vähän liiotellaan. Itse en juuri baareissa käy, enkä etenkään lähiöbaareissa. Ehkä ilmaisin itseäni huonosti.[/QUOTE]

No onhan niitä upeita naisia olemassa :) Voihan se tietysti olla vaikeaa uskoa että sellainen eksyisi tänne palstalle ja vielä julkeaisi ääneen lausua ajatuksen että kauniiseen ihmiseen kohdistuvat ennakkoluulot ja asenne ahdistavat. Tässäkin keskustelussa näköjään riittää se,kun joku vaan neutraalisti toteaa olevansa kaunis. Heti se on liioittelua ja huomion kalastelua. Eli mitäpä ne kommentit ovatkaan oikeassa elämässä..

Suomalaisilla vaan on semmonen tapa,että koskaan ei saisi mainita itsestään mitään positiivista. Jos joku kehuu paitaa,niin heti pitää sanoa että "ai tää vanha lumppu,no ei tää nyt niin erikoinen ole". Muissa maissa tuota pidettäisiin loukkauksena sitä kehujaa kohtaan. Eli jos täällä joku erehtyy toteamaan olevansa kaunis,niin tottakai se on liioittelua ja kavereiden kateuskin vain toiveajattelua.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23337973]No onhan niitä upeita naisia olemassa :) Voihan se tietysti olla vaikeaa uskoa että sellainen eksyisi tänne palstalle ja vielä julkeaisi ääneen lausua ajatuksen että kauniiseen ihmiseen kohdistuvat ennakkoluulot ja asenne ahdistavat. Tässäkin keskustelussa näköjään riittää se,kun joku vaan neutraalisti toteaa olevansa kaunis. Heti se on liioittelua ja huomion kalastelua. Eli mitäpä ne kommentit ovatkaan oikeassa elämässä..

Suomalaisilla vaan on semmonen tapa,että koskaan ei saisi mainita itsestään mitään positiivista. Jos joku kehuu paitaa,niin heti pitää sanoa että "ai tää vanha lumppu,no ei tää nyt niin erikoinen ole". Muissa maissa tuota pidettäisiin loukkauksena sitä kehujaa kohtaan. Eli jos täällä joku erehtyy toteamaan olevansa kaunis,niin tottakai se on liioittelua ja kavereiden kateuskin vain toiveajattelua.[/QUOTE]

Onko sitten aivotoiminnan puolella jotain puutteita, jos valittelee että saa liikaa huomiota pukeutuessaa minihameeseen ja tyköistuviin vaatteisiin... meistähän ei kukaan näe onko tämä kauneus klassista kauneutta vai pissistyyppistä helpponakki "kauneutta"...

"vieras"
[QUOTE="vieras";23337957]Oikeampi otsikko olisi ollut =)

"Uskotteko, ettei aina ole helppoa tai edes kivaa pitää minihametta"[/QUOTE]

Tai: "Älkää avatko jos teillä on vaikeuksia luetunymmärtämisessä". Kuten varmaan itsekin tiedät,niin eihän tässä ihan nyt pelkästään ole minihameesta kyse. Jos yhtään viitisit ajatuksella lukea,niin pointti on ainakin minun ymmärtääkseni se,että kaikilla naisilla tulisi olla oikeus pukeutua kuten haluaa ilman typerää kommentointia ja huutelua. Sehän on hienoa ja rohkeaa jos rehevä rouva sonnustautuu terassille tiukkaan kesähameeseen,mutta jos saman tekee hoikempi kanssasisar,niin ne mauttomat vislaukset ovat ihan oikeutettuja ja jos ei niitä halua kuunnella,niin verkkarit jalkaan.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23337984]Onko sitten aivotoiminnan puolella jotain puutteita, jos valittelee että saa liikaa huomiota pukeutuessaa minihameeseen ja tyköistuviin vaatteisiin... meistähän ei kukaan näe onko tämä kauneus klassista kauneutta vai pissistyyppistä helpponakki "kauneutta"...[/QUOTE]

Totta,ei näekään. Ja silti kaikki tuntuvat olettavan suoralta kädeltä että aloittaja on tyrkky pissaliisa joka valittaa miesten huomiosta kun pillu näkyy itärajalle asti.

"vieras"
[QUOTE="Linda";23337008]Hahah, tätä osasin odottaa. :D

Ei toki tarvitse uskoa jos ei halua. Kuvaa en laita, mutta jos virallisempaa meriittiä kaivataan, niin olen ollut mallitoimiston listoilla ja kokeillut kauneuskisojakin, ihan ok menestyksellä. Niitä juuri tarkoitin noilla kokemuksilla, joita kaikille ei tarjoudu, ja ne on ihan kivoja kokemuksia olleetkin - vaikka ei sitten ihan mun juttuja olleetkaan, niin tulipahan kuitenkin kokeiltua.[/QUOTE]

Minäkin olen osallistunut missikisoihin ja teen tälläkin hetkellä mallin töitä. Ja jos virallisempaa meriittiä haluatte niin Eino Makunenkin on kehunut minua kauniiksi.

vieras DI
[QUOTE="vieras";23337988]Tai: "Älkää avatko jos teillä on vaikeuksia luetunymmärtämisessä". Kuten varmaan itsekin tiedät,niin eihän tässä ihan nyt pelkästään ole minihameesta kyse. Jos yhtään viitisit ajatuksella lukea,niin pointti on ainakin minun ymmärtääkseni se,että kaikilla naisilla tulisi olla oikeus pukeutua kuten haluaa ilman typerää kommentointia ja huutelua. Sehän on hienoa ja rohkeaa jos rehevä rouva sonnustautuu terassille tiukkaan kesähameeseen,mutta jos saman tekee hoikempi kanssasisar,niin ne mauttomat vislaukset ovat ihan oikeutettuja ja jos ei niitä halua kuunnella,niin verkkarit jalkaan.[/QUOTE]

Itse työskentelen miesvaltaisella alalla ja mieleenikään ei tulisi pukeutua minihameeseen tai tyköistuviin toppeihin... niin ihanasti kuin ne sopisivat siihen konepajaympäristöön :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";23337993]Minäkin olen osallistunut missikisoihin ja teen tälläkin hetkellä mallin töitä. Ja jos virallisempaa meriittiä haluatte niin Eino Makunenkin on kehunut minua kauniiksi.[/QUOTE]

Ai oliko tääkin kilpailu =)

"vieras"
[QUOTE="vieras";23337984]Onko sitten aivotoiminnan puolella jotain puutteita, jos valittelee että saa liikaa huomiota pukeutuessaa minihameeseen ja tyköistuviin vaatteisiin... meistähän ei kukaan näe onko tämä kauneus klassista kauneutta vai pissistyyppistä helpponakki "kauneutta"...[/QUOTE]

Tyköistuva vaate= Farkut ja vaikka GT:n pitkähihainen t-paita. Missä aloittaja kertoi käyttävänsä minihametta jatkuvasti? Luin varmaan huonosti,mutta eiks se menny jotenkin niin,että "naiselle on oikeus kuumana kesäpäivänä pukeutua minihameeseen.." tai jotain? Ois järjen köyhyyttä laittaa 30´c helteellä farkut jalkaan,ettei kerjää verta nenästään =)

"vieras"
[QUOTE="vieras";23337988]Tai: "Älkää avatko jos teillä on vaikeuksia luetunymmärtämisessä". Kuten varmaan itsekin tiedät,niin eihän tässä ihan nyt pelkästään ole minihameesta kyse. Jos yhtään viitisit ajatuksella lukea,niin pointti on ainakin minun ymmärtääkseni se,että kaikilla naisilla tulisi olla oikeus pukeutua kuten haluaa ilman typerää kommentointia ja huutelua. Sehän on hienoa ja rohkeaa jos rehevä rouva sonnustautuu terassille tiukkaan kesähameeseen,mutta jos saman tekee hoikempi kanssasisar,niin ne mauttomat vislaukset ovat ihan oikeutettuja ja jos ei niitä halua kuunnella,niin verkkarit jalkaan.[/QUOTE]

Miten ajattelit saada terassin sedät hiljenemään?

Muuttamalla kulkureittejäsi?
Muuttamalla pukeutumistasi?
Muuttumalla kuuroksi?

"Linda"
[QUOTE="vieras";23337991]Totta,ei näekään. Ja silti kaikki tuntuvat olettavan suoralta kädeltä että aloittaja on tyrkky pissaliisa joka valittaa miesten huomiosta kun pillu näkyy itärajalle asti.[/QUOTE]

Varsin mielenkiintoista ylipäätään, kun tämä keskustelu lähti tällaiselle minihamelinjalle.
Varsinkin, kun en koe pukeutuvani mitenkään hutsahtavasti ja sen aiemmin myös ilmaisin :) Kyllä ne farkutkin taitaa riittää huomion saamiseen, kun on 177-senttinen ja pitkäjalkainen!

Lähdenkin tästä nyt ruokakauppaan farkuissa, raitapaidassa ja ripsarissa... Tulen sitten kertomaan, sainko liikaa huomiota taas ;) No ei vaineskaan, älkää nyt ihan niin tosissaan ottako. Oli hiukan huono aamu ja olen noita juttuja useaan kertaan miettinyt, siksi päätin avautua.

"vieras"
[QUOTE="vieras";23338046]Miten ajattelit saada terassin sedät hiljenemään?

Muuttamalla kulkureittejäsi?
Muuttamalla pukeutumistasi?
Muuttumalla kuuroksi?[/QUOTE]

Eikai niitä saakaan ja täähän olikin aloituksen alkuperäinen ongelma =)

Yhteistyössä