Hakutulokset

1. A

Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

Keiju: teillähän on sitten tismalleen sama tilanne kuin meilläkin... Metsätähtönen: Se menee niin, että jos nykyiset tulot ovat 20% suuremmat, kuin edellisessä valmistuneessa verotuksessa, niin voidaan äitiyspäivärahakautta edeltävien 6 kk:n tulojen mukaan laskea päivärahan määrä. (.)...
  2. A

Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

Mun nimimerkki on tuolla ekassa viestissä pikkasen väärin ;) Ei sillä jos olisin vuoden nuorempi, mutta vanhemmasta en niin välitä :D Siis sinne vois laittaa Amy86 Keiju: Koska sä et loppuvuodesta enää ollut töissä niin mun käsittääkseni se laskettaisiin kuitenkin vain niiltä kuukausilta...
  3. A

Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

Saahan ne tiedot lisättyä sinne etusivulle jälkikäteenkin. Minäkin liityin eilen ja tänään jo oli tiedot etusivulla :)
  4. A

Hei, ja kiitos tervetulotoivotuksista! Toimeentulosta: Minä kuulun kanssa niihin pienemmälläkin pärjää-äiteihin. Neiti on nyt tosiaan 10kk ja äippäloman aika pärjättiin minimiäippärahalla ja miehen opintotuella ja sitten kesätöistä kertyneillä säästöillä. EI siis hurraamista. Nyt tulot...
  5. A

Kaippa tässä voisi mukaan ilmoittautua! :ashamed: Sylissä istuu tyttö 10 kk, eikä kuumetta tarttisi olla kyllä yhtään, kun töihinkin pitäisi välissä ehtiä, mutta minkäs teet! Yritetään kuitenkin malttaa mieli ja aikaisintaan 2011 aloitetaan minkään sortin yrittämistä! Jos tässä vaikka vuoden...
  6. A

Vaunulan Firkon F7yhdistelmät!

Talvicci: Eipä noihin ole ainakaan vielä likaa tullut, kun ei kurat ole noin korkealle roiskuneet ja se tavaratila on helppo laittaa pesuun. Muutenkin uskoisin, että kankaasta aika helposti lika irtoaisi, mutta mene ja tiedä... Joitain osia ainakin voi irrottaa ja pestäkin.
  7. A

Vaunulan Firkon F7yhdistelmät!

Meillä on firkonin f7 vaunut ja kiinnostaisi tietää miten ne teillä muilla toimii kasvot menosuuntaan? Meillä on muuten tykätty vaunuista kovasti, mutta nyt kun pitäisi kääntää lapsen nenä eteenpäin ovatkin TODELLA kankeat ja raskaat lykätä. Harmittaa jos nyt tuon takia joutuu luopua...
  8. A

Tiedotusasiaa keräyskoodeista

Niin no... ehkä vanha systeemi olis sittenkin kannattanut pitää elossa :( Mutta olkoon koko kaksplus... Jos minä markkinoita hauan, niin käytän mielummin huuto.netiä...
  9. A

Tiedotusasiaa keräyskoodeista

Höh ja miks? Vähän vaikea se on enää muuallakaan täällä vaihtareita tehdä, kun kirppis sivu poistettiin! Ei tuo markkinat toimi :( se on ihan hanurista se! Vanha kirppis toimi paljon paremmin, kun se oli vain kaksplussalaisille :(
  10. A

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

Hei taas kaikille! Vaikea pysyä perässä, kun tekstiä tulee näin paljon! Liikkeet: Eipä vielä tunnu, vaan eipä vielä pitäisikään. Ultrissa on kyllä ollut niin tehokkaasti liikkuva kaveri, että vähän hirvittää, minkälainen myllerrys minun mahassani pian on! Tunteminen: Vaikka ensikertalainen...
  11. A

Vessag Vessassa ei öisin tarvi rampata, mutta aamulla on kyllä rakko kuin ilmapallo! Päivän aikana huomattavasti normaalia enemmän Asumisg pienessä kaupungissa, kerrostalo kolmiossa. Voikun pääsis omaan taloon! lemmikkig: Kaksi kappaletta kissoja. tänään oli np pää-perä 67mm np: 1,3mm...
  12. A

Nellah: Juuh Kebabissa on nautaa, johtuu ihan siitä, että kebab tulee alunperin maista joissa valtaosa väestöstä ei syö sianlihaa. Entäs sitten? Ja oikeastihan kebab pitäisi tehdä lampaanlihasta, se vaan on vähän turhan arvokasta... Allusmamma: Juuh, muistaakseni n. 2 desiä on puhdasta rasvaa...
  13. A

Ruttana enpäs muista miten kauan esikoisestasi on, mutta kietaisubodeja oli kyllä jo varhaisella 90-luvulla kun olen pikku siskojani puetellut. Ventti Maistuuko kebab? Justiin keskusteltiin miten hirmu rasvaista kebab on! Ja suklaavanukkaita kun ostat kaapin täyteen niin paino nousee :)...
  14. A

Pitkästä aikaa! Viikonlopun olin reissussa ja palatessani oli tietokone rikki... Vasta eilen saatiin se kuntoon, joten olen kyllä ihan pihalla tapahtumisa! JJ-t: Ihana masu! Kohta puoliin alkaa tuo omakin kumpu olla sen näköinen, että siitä voisi vaikka jonkinlaisen kuvan laittaakin...
  15. A

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Säde1: Mielelläni myös minä ottaisin vastausta noihin iho-ongelmiin! Kaikki mahdolliset näppylät palasivat heti kun jätin renkaat pois ja nyt raskauden myötä on iha varsinkin olkapäillä mennyt ihan hirvittäväksi! Millä olette saaneet iho-ongelmat kuriin!? Itselläni on vielä alkaneet useimmat...
  16. A

Silmienväri: Miehellä on vihertävät silmät, minulla on sini-vihreän-harmaat joissa on ruskeita pilkkuja (lopuilla siskoilla on yhdellä siniharmaat, toisella ruskeat ja kolmannella vihreät, joten minä kai olin se koekappale :( ) Toivoisin kovasti lapselle vihreitä silmiä ja punaisia hiuksia :D...
  17. A

tutsa: Toisen himokki toisen :x alkoi tehdä pahaa kun luin tuon sun juttus :D Pahinta tässä on se, että meiltä löytyis keittiöstä kaikki tarvittavat ainekset! millipilli: Kyllä mäkin olisin tuohon pukuun sortunut! aivan yli suloinen! Myöskin minulle tulee nellahin kuvasta mieleen...
  18. A

Ai niin... Jo ekalla neuvola kerralla LA muuttui 18.4
  19. A

Nyt ihan vain nopeasti omaa napaa... Käytiin tänään vähän niinkuin extempore varhaisultrassa. Siellä se Hipsukka köllötteli tyytyväisenä, sydän sykki ja heilutteli pienen pieniä käsiään ihan kuin sanoakseen isille ja äidille, että täälä sitä ollaan, älkää hermoilko! Vilkas liikkeiseltä...
  20. A

Niin ja unohdin mainita... Sain torstaina ne pahoinvointirannekkeet ja mulle niistä on ollut ihan mieletön apu! Ne pitää vaan asentaa tosi tarkkaan oikeille kohdille. Siis minä suosittelen

Yhteistyössä