Hakutulokset

1. A

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Heips, Unicornille tsemppiä flunssasta toipumiseen, sitä tuntuu olevan liikkeessä! Hassua kun tuntuu, että miehet ei vaan käsitä, että toinen on väsynyt, oikeesti väsynyt ja ihan vielä hyvästä syystä! Veikkauksia ei täälä ole vielä alettu pohtia... Jotenkin ei ole kumpikaan olo. Mutta...
  2. A

Daisy: Aiempia lapsia ei ole, mutta uskaltaisin silti melko varmaksi sanoa, että lääkeaineesta johtuvasta ihottumasta on kysee. Kannattaa kipittää tk:seen vaihtamaan reseptiä ennekö menee kellukoille. Täälä on huomattu ruttanan mainitsemaa vatsannahan kohoamista, siis pieni kumpu on alkanut...
  3. A

Minä olen opiskelija, tarkoitus on odottamisesta huolimatta valmistua ensi keväänä. Kissa ongelma minua hieman mietityttää, olen nyt yrittänyt olla erityisen tarkka käsihygienian kanssa ja täytyy sitten seuraavalla neuvola kerralla kysäistä, että voidaanko mahdolista tartuntaa seurata tai...
  4. A

Hei vaan pitkästä aikaa! Enpä ole aikoihin ehtinyt kirjoittelemaan! Vauvauutisesta on vihdoin tehty julkinen, ainakin sukulaisten keskuudessa. Toisaalta helpottavaa, kun asiaa ei tarvi salailla, mutta toisaalta hirvittää, että ihmiset alkaa nyt hössöttämään! Pahoinvointi ranneketta...
  5. A

Hei vaan, Tänne on taas niin paljon tullut tekstiä, että tasapuolisuuden vuoksi jätän kommentoimisen toiseen kertaan. Sunnuntaina ihan himpun verran näkyi verta paperissa, mutta meni sen piikkiin, että menkkojen ois vanhan kaavan mukaan pitänyt alkaa silloin. Sen jälkeen ei tipan tippaa...
  6. A

No minä en miestä varsinaisesti esiliinana ajattele ja tuskinpa Oxfordkaan tarkoitti, sitä millään pahalla. Ilmaisi vaan saman mitä minäkin tunnen, että pärjää ihan hyvin myös yksin ja ehkä jopa paremmin ainakin meidän tapauksessa. Pahoinvointi on ollut koko ajan lisääntymään päin :o...
  7. A

Hienoa Pimuliini, siellä se sinnittelee :) AM: Minä kanssa esiten eriävän mielipiteen :D koko ikäni olen juonut maitoa kuin vasikka ja pms oireita on silti jouduttu lääkityksellä hoitaa. Kiva kuulla, että muidenkin miehet on jättäneet neuvolan väliin =) Vähän ajattelin, että olettaako...

Yhteistyössä