Joltakin palstalta luin pari päivää sitten, että mantelit voivat helpottaa pahoinvointiin. No, minähän eilen sit päivän yökkäilyäni kurvasin kauppaan ja ostin pussillisen manteleita. En tiedä voiko sen laittaa mantelien piikkiin, mut tänään on ollut helpompaa plus helkkarin hyvä mieli on mässyttää manteleita, 600 kcal per 100 g, hyvällä omalla tunnolla - näitä kun kerran on melkein mulle ihan määrätty...
Manteleista tuli sit mieleen glögi ja joulu. Oon ihan hervoton jouluihminen ja glögihullu - toivottavasti ei käy sen kanssa sillai, et glögin haju alkais etomaan. Viime odotuksessa mulla oli jonkin verran näitä ylläri-inhokkeja; vappuna meinasin laatottaa tippaleipien ja kuohuvan tuoksusta ja sama efekti oli donitseilla...
Manteleista tuli sit mieleen glögi ja joulu. Oon ihan hervoton jouluihminen ja glögihullu - toivottavasti ei käy sen kanssa sillai, et glögin haju alkais etomaan. Viime odotuksessa mulla oli jonkin verran näitä ylläri-inhokkeja; vappuna meinasin laatottaa tippaleipien ja kuohuvan tuoksusta ja sama efekti oli donitseilla...