:wave: hoomenta !!
Tinkatar :hug: :hug:
toivottavasti tilanne ei ole nyt ihan kokonaan ohitse... että pikkanen pysyisi matkassa.. d:|b sormet ja varpaat pystyssä.. ja ristissä...
Tukkaa lähtee ko ois joku lepra perskules.. pestessä jää käteen iha readynä sama oli ko allua odottaessa..
Mamma vaatteita ei vielä tarvis ollut kaivaa kaapista.
Töissä tietää muutama tuttu ja pomot ja parille olen möläyttänyt puolihuolimattomasti.. :saint:
Raskausuarvista daisarit on vielä hopeisilla rannuilla ed imetyksestä
ja JUURI näin ostosteeveestä jostai voiteesta joka palauttaa
venähtäneen mahanahan entiseen tilaan !!! Näkikö joku muu sitä mainosta ???
sehän ois heenoa jos onnistuisi maksoiko pari tuubia 59 eur ja rapiat ? ei ois paha JOS TOIMII ??? mietin et voiskohan sitä varmaan käyttää rintoihinkin.. :heart: mulla tulee niin paha mieli aina kun peiliin katson vaikka ei sille mitään voi kun on pienet tissit luonnostaan ja ne venyi imetyksestä niin nou cän duu
arvethan siitä jäi ja paha mieli, et josko toi voidekräämi toimis niin ostaisin heti
:xmas:
Mitäs muuta ? ruoka maistuu uni tulee 21 aikaa samaan aikaan pikku-ukon kanssa pannaan
punkkaan
hyvä ettei sohvalle torkuta..
Alkon käyttö itse melkein abso
ja ukko sit melkein alkkis sen testin mukaan :/ vaikka nyt on vähentänyt tosi paljon.. :hug: sillä se osaa stressata turhista asioista liikaa, parka. Ei terkka onneks siihen tarttunut niin sanoi että jos itse näette ongelmana niin hyvä ois keskustella.
Viikon päästä torstaina näkee pikkasen :heart: sitä odotellessa...
:heart: :lla AM & hippunen 9+2
*muoks* Töissä vakihommassa kuudetta vuotta asiakaspalvelussa valtion virastossa :wave: :wave:
Ja vielä unohtui
Amylle:
Kissa-asiaa meillähän on tuollainen kollikissa asuu ja ulkoilee päivittäin joten kissankakkiastiaa ei ole edes sisällä talossa joten mun ei tartti niistä olla huolissaan.
Ostettu on veren rautapitoisuuden kohottamiseksi jatkossa kun alenee sitten niin Floradix rautamehujuoma
ukko toi Inexin myymälästä taas löytöjään.. 5 eur puteli, emmä normisti tiedä mitä se edes maksaa.. ? siellä oli monta tonkkaa.. katsotaan kun tuossa tokalla kolmanneksella se lähete sit laskemaan tai niin kävi mulla ed kanssa niin otaksun että nytkin lähtee sitten...
Jos nyt lähtis kahville...