K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulle kelpaa kaikki K postaukset paremmin kuin hyvin Mutta ehkä nyt ei ole niin fiilistä somettaa tai on kiire. K on joskus sanonut että tekee somea fiiliksen mukaan.
Fiiliksen ja ajankäytön mukaan varmasti postaa. On myös puhunut siitä, että pyrkinyt vähentämään. Ja onhan se aina yhtä spesiaalia sitten kun näkyy pallura ylälaidassa💚

vierailija
Minusta tämä köpöttely on nyt lisääntynyt vasta viimeaikoina enemmän, näissä uuteen levyyn liittyvissä jutuissa, kun on esiintynyt se musta puku päällä, ei kai sillä B:llä voi olla jotain fyysistä vaivaa.
Kun mä kirjoitin sen mun huvittava köpöttelyviestini, mulle ei tullut mieleenkään, että taustalla olisi fyysinen vaiva. En tietenkään olisi kirjoittanut noin, jos olisin tiennyt. Muistan kyllä Kultsan lavalta tuota samaa kävelytyyliä.

vierailija
Minusta on ihan epänormaali somettaa joka keikalta ja kiitellä. Kyllä se fiilis ja tunne hyvästä keikasta pitää jäädä mieleen siellä keikalla, eikä syntyä minkään kiitospostauksen ansiosta. Lisäksi kun ne kuvat ovat niitä stanan samoja aina, niin kiusaa jo muita yhteisfandomissa hypellä niiden stanan linkkien yli.
K kiusaa Aitoa kun se postaa kiitosjuttuja keikoiltaan. xD

vierailija
Ihan hyvä jos pystyy keskittymään oikean elämän hetkiin ja vähentämään somea. Some on aika aikasyöppä ja ylimääräinen kuormitus.
Jep ja on puhunut, että postailee niitä juttuja joille itsekin nauraa. Se ois vähän tylsä, jos kokisi tarvetta väkisin postailla kaikenlaista, kun sitä häneltä odotetaan. Mä tykkään itse asiassa tästä, että kaikki stoorit ja kuvat on sellasia iloisia yllätyksiä, että pitää hakea heti rauhallinen paikka niitä katsoakseen.

vierailija
mitä hiton kiusaajatrolleja? Usko nyt jonettei se Bojan käy tätä palstaa lukemassa ja sun ei tartte sen takia myöskään loukkaantua
Minusta näissä Bojanin kävelytyyliä kuvaavissa viesteissä ei ole ollut mitään kiusaamistarkoitusta. Kaikella rakkaudella kirjoitettuja. Jotkut vaan kääntävät nekin viestit omassa päässään kiusaamiseksi.

vierailija
Minusta on ihan epänormaali somettaa joka keikalta ja kiitellä. Kyllä se fiilis ja tunne hyvästä keikasta pitää jäädä mieleen siellä keikalla, eikä syntyä minkään kiitospostauksen ansiosta. Lisäksi kun ne kuvat ovat niitä stanan samoja aina, niin kiusaa jo muita yhteisfandomissa hypellä niiden stanan linkkien yli.
Ja näkee ne samat kuluneet naamat eturivissä. Varmaan K:takin kyllästyttää.

vierailija
Tässä Discordin "haastis" tai Q&A eiliseltä. Kannattaa kuunnella jo ihan ihanan Bojanin äänen takia 🥰
Näköjään ekat noin 25 kysymystä puuttuvat, mutta on tuota juttelua jäljellä riittämiin sen jälkeenkin 😍

vierailija
Niin, mutta tuo on loukkaavaa mielipahan yritystä niitä kohtaan, jotka arvostavat Bojania ja pitävät hänestä.
Onko sinusta loukkaus, jos jollain arvellaan olevan fyysistä vaivaa. Onko fyysinen vaiva sinusta niin hävettävä asia, ettei sellaista saa edes pohtia. Oon ollut Bojanin ihailija varmaan kauemmin kuin kukaan teistä ja olen edelleen. Noissa viesteissä ei yritetty loukata Bojania.

Yhteistyössä