Hakutulokset

1. A

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Superheppuli: :hug: Koitahan jaksaa. Mulla menee tuo pahoinvointi ja nälkä aallottain, välistä on niin huono olo, että pelkkä suun aukaiseminen pelottaa, puhumattakaan, että sinne yrittäisi jotain työntää! Toisellla hetkellä on taas hirveä himo jostain ruuasta. Valitettavan usein on...
  2. A

Allusmamma + muut: Meillä kans jätetään varhaisultra väliin. Jotenkin tuntuu luvattomalta kurkkia sinne liian aikaisin ja muutenkin olen niin hölmö, että pelkään sisäteitse tapahtuvan ultrauksen häiritsevän Hipsukkaa :laugh: Luotan siihen ,että sielä ollaan mukana, kun ei kerta muunlaisia...
  3. A

:hug: Talvikselle kovasti voimia :'( Hirmuiseen pahoinvointiin auttoi pari lasia kivennäisvettä, kuten joku tuola aikaisemmin neuvoikin, kiitos hänelle siitä :wave:
  4. A

Niin joo.. Moni teistäkin varmasti kirjoittaa omaa blogia... Voisko tehdä niin, että halukkaiden blogiosoitteen lisättäis tuonne listalle perään? Vai sotkeeko -Hani pahasti??? Musta ainakin olisi kiva käydä vierailemassa ja ehkä sillä tavalla tulisi tutummaksi ihmisetkin! Minun blogiini siis...
  5. A

miracle: millä lailla kaks pinoa? alku ja loppupuoliskolle vai? Täälläkin pahoinvointi nostelee ilkeää päätään. Se saattaa olla päiviä poissa ja sitten yhtäkkiä hyökätä. Viimeksi iski perjantaina oikein kunnolla, piti pariin kertaan käydä oksulla. Tänään alkoi syömisen jälkeen. Piti ihan...
  6. A

Vautsi! Meitähän on todella moneksi ja uskoisin kyllä, että mattimyöhäisiä tulee vielä.
  7. A

uusia makuja voileipäkakkuun?

Nams... Minä kanssa olen voileipäkakun suuri ystävä, mieluiten juuri sillä sulatejuustokuorrutuksella. Ainut kerta kun on jäänyt voileipäkakku syömättä, oli silloin, kun siellä oli maksamakkaraa välissä :x Mutta tosiaan, kevyesti paistettua kanaa, kaveriksi ananasmurskaa...
  8. A

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Hei taas! Täällä edelleenkin tämä tästä kipuilua alavatsalla. inhottavaa hetkittäistä juilimista! Koko ajan olis myöskin nälkä, ja koska joku kirjoitti edellisellä sivulla karjalanpiirakoista, niin niitähän mun nyt sitten alkoi tehdä mieli :headwall: Tuo "kokoajannälkä" vähän...
  9. A

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Täällä on tämä ilta oksennettu.. Tiedä sitten onko kyseessä tautia vai raskausoireita... Katotaan miten pitkään jatkuu. Mulle on oikeestaan koko alkuvuoden aiheuttanut päänvaivaa aamupahoinvointi. Jostain kumman syystä jos herään klo.5.00 tai aiemmin niin kärsin tonne about 8.00 asti ihan...
  10. A

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Voi miten onneton loppu oli Rouva Pikkumyyn ultrakäynnillä :'( Oikein paljon jaksamista teille molemmille :hug:
  11. A

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Tänne tulee tekstiä niin tiheesti, että en millään meinaa pysyä perässä. Joka päivä en kotona ehdi käydä koneella, ja tänne kaksplussan sivuille ei kaikilta selaimilta pääse :( Välistä ei pääse millään. Maanantaina alkoi rinnat aristaa ihan hirmuisesti! Öklöttävä olo on tämän tästä ja kuten...
  12. A

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Amalia07: Voin hyvin kuvitella miltä tuntuu olla ravintola-alalla töissä, itse työskentelen elintarviketeollisuudessa ja kaikki hajut hyökkii nenään! Onneksi pahoinvointi ei vielä ole alkanut. Mulla olis viikko töitä, toivottavasti vielä siitä selvittäis! Sanni: Minä kanssa kaasona viikolla...
  13. A

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Hei, pariin päivään en ole ehtinyt käymään ja tänne on kirjoitettu vaikka mitä! Piti selata monta sivua, että pääsi edes suurin piirtein selville tapahtumista! Meillä ei ainakaan vielä ole alkuraskauden ultraa varattuna. En ole miehelle edes sellaisesta puhunut, kun minua itseä vähän...
  14. A

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Lumi-Marja: tsemppiä ja vauvaliimaa! Peittoja ei meilläkään ole uskallettu heiluttaa :D Mieli kyllä tekis, mutta kun molempia pelottaa, että entä jos meneekin kesken! On se ihminen vaan hassu. Vatsassa tuntuu aina silloin tällöin ihmeellisiä nippailua, kivuksi eivät varsinaisesti ylly...
  15. A

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Heihei! Uusi huhtimasu ilmoittautuu, torstaina tehtiin ensimmäinen plussatesti ja tänään vielä varmistettiin se. Esikoista siis odotellaan! Ihan uskomaton olo, kun koko ajan tupsahtaa mieleen ajatus Hippu Hippusesta joka nyt kasvaa tuolla vatsassa. Maanantaina viime viikolla alkoi jo kovasti...
  16. A

TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

Hei... Täälä kp3, täti pärähti ilman mitään ennakkovaroituksia lauantaina kylään. kierrolle tuli siis pituutta huimat 21 päivää, se hyvä puoli, että ei mene testejä hukkaan, kun ei ehdi testata ennen tätin saapumista! :o Nyt tipahdettiin kyllä korkeelta ja KOVAA! oltiin vielä viikonloppu...
  17. A

Prinsessa-keisari: ONNEA!!! Täällä kärvistellään... Mieli tekisi jo testata, mutta ainaskin viikko pitäis malttaa odottaa. Minun pikkusisko pääsee ylioppilaaks seuraavan viikon lauantaina ja sitä menoa ollaan myös sunnnuntai kotonakotona, joten en tiedä teenkö testiäkään ennen sitä. Vähän...
  18. A

Rusina85: Varovaiset onnittelut! :flower: Prinsessa-keisari: Täälä pidetään peukkuja, että täti huomasi hotellin olevan ylibuukattu ja poistui paikalta! Huoh... Täällä on nyt vähän kinkkinen tilanne. Mulle tarjottiin tuolla mun työharjoittelupaikassa "ylennystä" kesän ajaksi. Pääsisin...
  19. A

Onnea Aminohapollekkin! Täälä vaan odotellaan, että voisi odotella, että pääseekö sitä odottamaan... Vähän huolestuttaa, kun olin tuossa tiistaina verikokeissa. Tutkittua vikaa minusta ei löytynyt, mutta samoissa verikokeissa näkyi maksa-arvot kohonneet. Tai tarkemmin Asat arvot olivat...
  20. A

Vaha viiva tosiaan oli keskiviikon tikulla, eilen enää haaleaakin haaleampi haamu. Toivotaan, että osuivat simpat kohdilleen. Kuun viimeinen päivä sitten testailen varmaankin. Jos siis tarvetta on...

Yhteistyössä