uusia makuja voileipäkakkuun?

Mä en voi sietää kalakakkuja, sillä mä en käsitä ihmisiä jotka syö raakaa kalaa ja yleensä noissa kalakakuissa se kala on graavia tai kylmäsavua tms.

Mutta esim. näistä: http://www.maustemekka.net/cat/product_catalog.php?c=8 sekoitettuna majoneesiin/maustamattomaan tuorejuustoon saa hyvää täytettä voileipäkakulle ja toki voi itse määrittää mitä haluaa. Sinihome nyt on hyvää minkä vaan kanssa, curry sopii broiskulle, sitruuna-tilli kalalle, valkkarista kun tekee tarpeeksi miedon niin saa hyvän kanssa.

Nams... Minä kanssa olen voileipäkakun suuri ystävä, mieluiten juuri sillä sulatejuustokuorrutuksella.
Ainut kerta kun on jäänyt voileipäkakku syömättä, oli silloin, kun siellä oli maksamakkaraa välissä :x

Mutta tosiaan, kevyesti paistettua kanaa, kaveriksi ananasmurskaa, sinihomejuustoa, persikanpaloja ja currykastiketta. Valmista majoneesia olen itse käyttänyt, mutta varmaan esim. ranskankermaan mausteet sekoittamalla saa aikaiseksi vielä parempaa!
Päälle kaikkea sitä mitä sisälläkin on. Mielestäni se on yksi voileipäkakkujen kirjoittamaton sääntö.
Jos sisällä on kinkkua ja tomaattia niin päälläkin on oltava, että syöjä tietää, mitä saa!

Vieras
Itse teen kalakakun niin, että laitan aurinkokuivattutomaatti tuorejuustoa, savulohta, keitettyä kanamunaa ja paljon tuoretta tilliä. Sit notkistan sen tahnan kermaviilillä. Lepänä käytän kerroksittain vaaleaa paahtoleipää ja tummaa perunalimppua. Kuorrutan sulatejuustolla. Aina on kauppansa tehny.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
broiskuväli ehdottomasti, salaattia, broileria kevyesti paistettuna ja pilkottuna, sekä hesen curry-paprikamajoneesia.. nam nam..
saako hesen curry-paprikamajoa muka kaupasta?
s-kaupassa ja prismassa on ollut ainakin myytävänä hesen kastikkeita
joo niitä salaatti kastikkeita oon ostanu mut en oo ikinä nähnyt majoneesia...

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
broiskuväli ehdottomasti, salaattia, broileria kevyesti paistettuna ja pilkottuna, sekä hesen curry-paprikamajoneesia.. nam nam..
saako hesen curry-paprikamajoa muka kaupasta?
s-kaupassa ja prismassa on ollut ainakin myytävänä hesen kastikkeita
joo niitä salaatti kastikkeita oon ostanu mut en oo ikinä nähnyt majoneesia...
Aih, mä luulin et ne on samaa

Vieras
Mää laitan yllensä kinkkukakkuun seuraavat täytteet:

1.täyte: Kinkku,purjosipuli,kermaviili,mausteet
2.täyte: Munavoi
3.täyte: Maksamakkara

Päälle mitä milloinkin mutta kyllä tulee niin jumalaisen hyvää!

Mä teen aina samalla ohjeella,hyväksi todettu niin oman porukan kuin vieraidenkin mielestä

vaalea paahtoleipä,leikkaan reunat pois
kostutus maidolla
1.täyte:tonnikalaa ja majoneesia
2.täyte:italian salaattia
3.täyte:keitettyä kananmunaa ja majoneesia + suolaa

päälle sulatejuusto-majoneesi tahna :p

Yhteistyössä