vieras
täytteeksi italiansalaattia ja pororouhetta sekoitettuna kevytmajoneesiin, kuorrutuksena ruohosipulituorejuustoa ja creme fraisea
tää!!!Alkuperäinen kirjoittaja TexMex voileipäkakku:http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptihaku/resepti/?id=3251
tätä pitäis vähän soveltaa..Alkuperäinen kirjoittaja Eiku:tää!!!Alkuperäinen kirjoittaja TexMex voileipäkakku:http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptihaku/resepti/?id=3251
Musta taas ne on ihan parhaita! Harmittaa kun en osaa ite niitä tehdä..Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Pliis, säästä vieraat voileipäkakulta... Iso yök!!
saako hesen curry-paprikamajoa muka kaupasta?Alkuperäinen kirjoittaja xx:broiskuväli ehdottomasti, salaattia, broileria kevyesti paistettuna ja pilkottuna, sekä hesen curry-paprikamajoneesia.. nam nam..
s-kaupassa ja prismassa on ollut ainakin myytävänä hesen kastikkeitaAlkuperäinen kirjoittaja hmm:saako hesen curry-paprikamajoa muka kaupasta?Alkuperäinen kirjoittaja xx:broiskuväli ehdottomasti, salaattia, broileria kevyesti paistettuna ja pilkottuna, sekä hesen curry-paprikamajoneesia.. nam nam..
joo niitä salaatti kastikkeita oon ostanu mut en oo ikinä nähnyt majoneesia...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:s-kaupassa ja prismassa on ollut ainakin myytävänä hesen kastikkeitaAlkuperäinen kirjoittaja hmm:saako hesen curry-paprikamajoa muka kaupasta?Alkuperäinen kirjoittaja xx:broiskuväli ehdottomasti, salaattia, broileria kevyesti paistettuna ja pilkottuna, sekä hesen curry-paprikamajoneesia.. nam nam..
Aih, mä luulin et ne on samaaAlkuperäinen kirjoittaja hmm:joo niitä salaatti kastikkeita oon ostanu mut en oo ikinä nähnyt majoneesia...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:s-kaupassa ja prismassa on ollut ainakin myytävänä hesen kastikkeitaAlkuperäinen kirjoittaja hmm:saako hesen curry-paprikamajoa muka kaupasta?Alkuperäinen kirjoittaja xx:broiskuväli ehdottomasti, salaattia, broileria kevyesti paistettuna ja pilkottuna, sekä hesen curry-paprikamajoneesia.. nam nam..
pysyyko hyvin kasassa ettei tuu liian löysää?Alkuperäinen kirjoittaja xx:jep siis tarkoitin kastiketta! en majoa..