Hakutulokset

1. A

TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

Ihan mielettämästi onnea hymylle ja runolle! Mielettömän onnellinen teidän puolesta! Kai Runo perustaa meille oman plusa ketjun, jonn me muutkin sitten toivottavasti liitytään!
  2. A

Moi! Tänään en jaksa laitella kuin omaa napaa... Eli kp 1/ 28 ja yk 2 Harmittaa vietävästi, mutta ei auta kuin nostaa häntä pysytyyn ja mennä entistä innokkaampana uuteen kiertoon. Miehenkin vauvakuume otti aimoharppauksen eteenpäin, kun huomasi, ettei se ihan niin helppoa välttämättä...
  3. A

Hei :wave: Pääsin ylitöistä oletettua aiemmin ja heti piti tulla tänne kirjamaan kuulumisia! Johjo: Kyllä tuo jo siltä kuulostaa, että täti ymmärtää vihdoin tulla paikalle. Minäkin olen ajatellut, että vaikka koska tärppäisi niin tääläkin ketjussa pyörimistä olisi ihan kiva jatkaa, kun...
  4. A

Moi vaan taas, eipä ole mitään uusia kuulumisia. Tätiä ei näy eikä oireitakaan ole ilmaantunut. Huominen ja keskiviikko, pitäisi jaksaa painaa tupla vuoroa, joten seuraavan kerran tulen kertomaan kuulumisia torstaina. Hymy, TMK ja Hennarukka: Oikein paljon tervetuloa kuumeilemaan tähänkin...
  5. A

Huomenta! Ainakin tänään tuli testiin ihan puhdas nega, mutta toisaalta, tänään on kp 24 ja kuitenkin tuolla takan on myös se 29 pv mittainen kierto, joten kaikki on mahdollista vielä :) Jos ei siis muuta kuulu, niin perjantaina sitten uutta testiä. Pikkasen tuntuu harmistusta, mutta ei nyt...
  6. A

Tulipas pitkä ja paatoksellinen viesti, koittakaa kestää :ashamed:
  7. A

Hei! Täällä ei mitään uutta auringon alla, mutta eipä siinä mitään ihmeellistä. vaikka edelliskierto olikin tuon 22 pv niin sitä edellinen oli kuitenkin 29, että täti voi tulla koska tahansa seuraavan 7 päivän sisällä. Pitää nyt katsoa koska testaillaan, puolet minusta haluaisi tehdä sen...
  8. A

Moi vaan! Täälä on flunssa ihan pikkiriikkisen helpottanut. Kylläpäs teitä pohjoisen ihmisiä onkin paljon :D Minä, kun kuulun niihin jotka vannoo, että eparia pohjoisemmaksi ei koskaan ikinä muuteta! Aminohappo: Kiva että muutkin on tuota mieltä, että ensin lapset ja perhe, sitten työt...
  9. A

OhOh! :o Nyt on kyllä tullut niin paljon viestejä! Tervetuloa vaan kaikille uusille tulokkaille! Helinä-Keiju: Meillähän on molemmilla tosi jännät paikat! Toivottavasti onnistaisi. Minä kylläkin olen 90% varma, että täti tulee v.loppuna kylään. Eilisen oksentamisen jälkeen nimittäin...
  10. A

Käärme: Tietenkin voi olla mukana monessa :) Tarkoitin vain sitä, että ihan kuin olisit tuttu jo ennestäänkin. Sini74 ja rusina85: teitä en huomannutkaan äsken, tervetuloa teillekin! Yritin tuossa viiden jälkeen tänne tulla, mutta taas vaihteeksi en pääsyt! Mikä kumma on vialla kun harva se...

Yhteistyössä